• *O**O**O*
    *O* TOPIC 32 ! *O*

    *O**O**O*



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.




    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics
    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: Clarry (Amycus)
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Amyra (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Nero
    - Chiara
    - Alyda

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3

    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 23:05 ]


    -

    Clarry Clora
    Een zelfingenomen lach vloog over haar lippen, haar benen krulden zich rond de zijne, ze trok zijn onderlichaam naar zich toe. 'Ik dacht bijna dat ze zwanger van je was of zo,' grinnikte ze, en haalde een hand door zijn donkere haar.


    -

    Daiyh
    'ik dacht bijna dat ze zwanger van je was of zo.
    uit pure frustratie, kwaadheid, wanhopigheid sla ik haar ik haar gezicht. mijn opgewonde stemming is weer compleet weg. Zwanger Ik klim van de bank af. Verdomme.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Waarom zouden ze er niet blij mee zijn? Jij bent nu gelukkig, denk ik en dat zou toch genoeg moeten zijn?" zucht ik. Waarom er zo'n probleem van maken of je nu eindigt met een man of vrouw, wat maakt het allemaal uit. Wat is het verschil? Liefde is liefde. En dit is echte liefde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adylia
    Ik glimlachte flauw. ‘‘Wel oké.’’ Glimlachte ik. Halve waarheid, maar anders was meneer paniek er straks. ‘‘Zullen we maar een plek zoeken met water en warmte?’’ Stelde ik na een korte stilte voor.

    Skylar
    Mijn ogen werden een moment groot. ‘‘Nero!?’’ Riep ik opnieuw. Het had natuurlijk ook mijn verbeelding kunnen zijn. Haastig speurde ik alle bomen af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Clarry Clora
    Een gil ontsnapte haar, en ze greep meteen naar haar gezicht. Haar vingers sloten zich even om de huid, waarna ze opsrong van de bank en vragend naar hem keek. Het leek alsof al zijn spieren aangespannen waren.
    'Wat is er?!' gilde ze.


    -

    Saph
    Ik druk mijn lippen op die van hem, het is het enige wat ik nu kan doen om niet te huilen. Fayan is zo lief, zo overtuigd dat we bij elkaar horen. Maar vader zou me niet gelukkig willen zien, op wat voor manier dan ook.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    Ergens verderop zag hij iemand naar zich toe komen rennen, haar lange, glanzende haren dansten rond haar gezicht. 'Skylar!' riep hij opgelucht, en pakte haar meteen vast toen ze binnen handbebreik was.


    -

    Saverio - 9 (ik typte weer Fayan! *facepalm*
    Ik knikte instemmend, want we hadden water nodig en warmte voor de nacht. Ik stopte alle spullen terug in mijn rugzak, maar hield het zakmes bij de hand gewoon... voor het geval dat. Ik voelde me iets veiliger met dat ding, hoewel ik hem toch niet zou gebruiken.
    Ik klom uit de boom en wachtte toen op Adylia, terwijl ik speurend om me heen kijk, op zoek naar andere tributen, maar die waren niet in zicht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Weet een van jullie een goede Proxy? Want m'n ouders hebben Twitter geblokeerd(Ik weet niet waarom)]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    'Ga weg en smijt je aan de voeten van iemand anders,' sis ik kwaad, geïrriteerd, verward. 'Ik kan het niet.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Skylar
    Ik wankelde om, recht in zijn gespierde, uitnodigende armen. Tranen vloeiden een tijd lang in stilte over mijn wangen. ‘‘Ik hou van je,’’ Prevelde ik, bijna verstikt door mijn tranen. Het gevoel dat hij nog leefde was zo.. Bevredigend. Ik had hem terug.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Clarry Clody
    Beledigd krulde ze haar vinger tot vuisten. 'Vijf seconden geleden leek je het anders heel erg te willen!'
    Met die woorden drukte ze haar lichaam tegen dat van hem, zoende zijn hals, liet haar hand bijna wanhopig in zijn broek glijden.


    -

    Fayan - Stylist
    Onverwachts kust Saph me opeens, maar ik aarzel niet en kus hem teder terug. Onze vingers zijn nog steeds met elkaar verstrengeld. Hoe kunnen mensen zoiets nou haten?
    Maar het was wel beter als ik zijn familie dan niet ontmoette. Ik zou meteen in een felle discussie gaan en dat werd uiteindelijk nadelig voor Saph.
    Maar we gingen toch trouwen, wat zij er ook van vonden. Saph was mijn ware.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nero Oriazo
    Hij voelde zijn mondhoeken omhoog krullen, had het idee haar te pletten in zijn omhelzing. 'Ik hou ook van jou,' mompelde hij, strelend over haar zachte haren.


    -

    Adylia
    Ik plofte neer op de grond, en boog toen even voorover. Verkeerd gesprongen. Ik schudde mijn hoofd een moment, en draaide toen rond. ‘‘Wat zijn warme plekken?’’ Vroeg ik me hardop af. Waar het warm was, was water. Onlogisch maar waar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.