• *O**O**O*
    *O* TOPIC 32 ! *O*

    *O**O**O*



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.




    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics
    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: Clarry (Amycus)
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Amyra (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Nero
    - Chiara
    - Alyda

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3

    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 23:05 ]


    -

    Fayan - Stylist
    "Maar nu niet meer. Ik kan me jou namelijk echt niet voor me zien, met een mes tegen mijn keel." zeg ik zachtjes. Dit was een herinnering waarvan ik niet zeker wist of ik die wel terug wilde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Als hij maar weet dat hij er niet ongestraft mee weg komt =3]

    Clarry Clora
    Een harde kreun ontsnapte aan haar, waarna ze bijna verslapte in zijn armen. Het was geweldig als een man de leiding nam, maar wanneer dat gebeurde liet ze zch volledig overmeesteren. Geen weerstand, geen tegen bewegingen, enkel overgave.


    -

    Saph
    'Nee, ik voel me veilig bij jou, Fayan,' zeg ik zachtjes. 'jij bent de reden dat ik niet meer constant, 27/7 emt een wapen rond loop.'

    Daiyh
    Ik scheurde de kleding letterlijk van haar af. Ik had de afleiding nodig, afleiding van de verwarrende gevoelens.

    [ Still not sure if he'll go through wth it..]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [We'll see *O*]

    Clarry Clora
    Opeens kreeg ze weer even controle over zichzelf, en trok zijn broek naar beneden. Voor de rest liet ze het allemaal over zich heenkomen.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik knipperde even verbaasd met mijn ogen.
    "Deed je dat dan?" Altijd rondlopen met een mes... je altijd angstig voelen, dat moest vreselijk zijn.
    Ik drukte een kus op zijn voorhoofd.
    "Ik ben blij dat je je nu in elk geval wel veilig voelt." Maar hoe ik dat had geflikt, als Capitool inwoner bij hem, geen idee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [... Nah *throws in drama*]

    Daiyh
    'Zolang ik leef raak je geen andere vrouw aan.'

    Een beeld van Chiara ind e arena flits voor mijn ogen, ze is aan eht overgeven. Chiara in mijn armen, dat aanlokkelijke, natuurlijke lichaam van haar. ik voel mezelf verstijven. hoe zou ze reageren als ze hier achter komt?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'ik droeg altijd een mes bij me. Het mes dat ik tijdens mijn spelen had gebruikt om de mutanten vorm van mijn moeder te doden.'
    Ik kan Fayan niet meer recht aankijken. Ik bene en verschikkelijk persoon.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    Clarry Clora
    Opeens leek hij zichzelf weer te verliezen, hij stopte en staarde diep in gedachten voor zich uit. Verdomme, waarom moest hij per se steeds aan dat meisje denken? Ze wist zeker dat er iemand was, ze moest er alleen nog achterkomen wie. Maar daar had ze geen tijd voor.
    Haar lippen drukten zich in zijn hals, haar handen streken over zijn bovenlichaam.


    -

    Daiyh
    zelfs mijn lichaam leek niet meer te reageren op de aanraking van de vrouw. Het enige waar ik aan kon denken was Chiara. Chiara die in mijn armen lag, die me deed beloven niemand anders aan te raken. Chiara die mijn kind droeg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Did i kill everyone? o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clarry Clara
    Haar hand verdween voor de derde keer in zijn broek, maar die trok ze meteen terug. Niks, er was niks. Nou, niet veel in ieder geval. Haar ogen gleden naar zijn gezicht, ze kuste zijn hals. Een zachte kreun glipte over haar lippen.
    Verdomme, reageer.


    -

    [Mijn navelpiercing is aan het uitgroeien, merk ik net D:]

    Fayan - Stylist
    Ik weet gewoon niet meer hoe ik hier op moet antwoorden en dus neem ik hem stevig in mijn armen en streel over zijn wang. Wat hij allemaal wel niet meegemaakt heeft, daar in de arena. Ik durf hem er niet naar te vragen, want het is duidelijk dat hij er liever niet aan terug denkt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Huh, kan dat?]


    -

    Daiyh
    Haar kreun trok mijn aandacht weer.
    'Oh, ben je hier nog?'

    Saph
    'jij bent een van de personen die nog in mijn buurt durfde te komen, nadat je wist hoe raar is was,' mompel ik zachtjes. ik leun tegen hem aan, en voel mezelf langzaam kalmeren. mijn Fayan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ja, blijkbaar. Ik zie het staafje gewoon door mijn huid heen, het is echt heel eng. Eén iets te harde ruk eraan en hij vliegt eruit, seriously D:]

    Fayan - Stylist
    "Je bent niet raar, je hebt het gewoon heel erg zwaar gehad. Maar ik beloof je dat dat nooit meer gebeurd. Dat je je nooit meer onveilig zal voelen en met een mes zal moeten lopen."

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 0:53 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen