• *O**O**O*
    *O* TOPIC 32 ! *O*

*O**O**O*

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics
    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: Clarry (Amycus)
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Amyra (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Nero
    - Chiara
    - Alyda

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3

The Hanging Tree

Made by Lizz

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 23:05 ]

-

Fayan - Stylist
    "Je wilt niemand van... thuis?" Misschien had hij daar nog bekenden of vrienden zitten. Mijn familie kwam sowieso. Arme Saph, want ze waren allemaal net zo enthousiast als ik en ik wist zeker dat ze helemaal weg van hem zouden zijn.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Adylia
    Ik krulden mijn vingers door die van hem, en pakte met mijn vrije hand een soort broodtrommel uit de rugzak. ‘‘Hier.’’ Ik pakte zelf een handje nootjes uit de tot de rand gevulde trommel en dacht na.

Skylar
    Mijn vingers gleden door mijn haren, waarmee ik de laatste restjes modder verwijderde, en mijn lokken bijeen bond in een lange vlecht. Ik had niets meer dan een set werpmessen kunnen meegrissen. Alles stond blank met bloed, lijken en agressieve spelers. Een trillerig zuchtje gleed over mijn lippen terwijl ik me probeerde te concentreren op een haasachtig beest. Met twee worpen had ik het dier voor mezelf. Nu nog een vuur maken.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Daiyh
    Een zoete, vrouwelijke stem klonk van de deur. ik wierp een blik op de aanlokkelijke vrouw in mijn ddeuropening en grijns.
    'Hey daar.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Nero Oriazo
    Hij had honger, en zijn lippen leken te barsten door het gebrek aan vocht. Maar toch was hij niet op zoek naar eten of drinken, hij zocht Skylar. Die zocht hij al sinds het begin van de Hongerspelen, met een zielig rugzakje dat achter hem aansleepte. Een dikke deken, een lege veldfles en een stukje brood. Dat had erin gezeten, en het brood was al lang op.

-

Saph
    Stilletjes dacht ik aan thuis, aan de ene goede vriednin die ik daar had. mijn familie.
    'Één persoon wil misschien komen.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Clarry Clora
    Dankzij de botox die in haar gezicht was gespoten, voelde ze haar spieren bijna verkrampen toen ze de glimlach enigzins weg liet zakken. Daarna liep ze langzaam naar hem toe, haar blik goedkeurend over zijn lichaam glijdend. Het zou niet lang meer duren of die kleren zouden haar uitzicht niet meer verpesten.
    'Waarom zit jij hier zo alleen?'

-

Primrose
    We klimmen samen de boom in en eten daar wat brood.
    "We leven nog steeds," zegt Lucas blij
    Ja maar elk moment kunnen we vermoord worden.
    "Dat vind ik ook geweldig," zeg ik en probeer blij te klinken

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Daiyh
    'Dat vroeg ik mezelf ook af,' antwoord ik, met geen grijnzende blik over haar lichaam. Veel plastische chirugy. Maar dat waren alle Capitool vrouwen. Nou Chiara, zij was een echte, allnatural beauy-
    Okay, stop, focuss.

Fayan - Stylist
    "Nodig die dan ook uit." Ik wilde graag mensen ontmoeten van hem thuis. En ik wilde ook eens mee naar zijn District, gewoon om te zien hoe hij nou normaal leefde.

Saverio - 9
    Ik pakte wat nootjes aan en knabbelde er wat afwezig op terwijl ik mijn eigen rugzak er bij pakte.
    "Ik heb hem nog niet eens gecontroleerd," zucht ik.

Skylar
    Ze trok het vreemde beest mee aar haar plekje. Een verstopt, warm gedeelte onder een holle boom. Ik had het ingericht met mijn schrale oprengst uit één zo'n klein rugzak geval. Een fleecedeken om op te slapen, een raar stuk metaal en een spiegel. Die spiegel kwam van pas met vuur maken. Maar mijn lippen barstten open door het gebrek aan vocht. Zou iets mijn rugzak me helpen aan vocht?

Saph
    Ik knik en glimlach. Nu de datum steeds dichterbij komt, word ik steeds nerveuzer.
    'je gaat haar erg aardig vinden denk ik,'z eg i. hoop ik, tenminste. Over mijn familie spreek ik maar niet.

Clarry Clora
    Haar handen plaatsten zich aan de zijkant van zijn gezicht, waarna ze dichterbij kwam. De decolleté die door de push-up beha en haar lage shirt waren gecreërd duwde in de richting van zijn lippen. 'Dan moeten we daar maar iets aan doen,' fluisterde ze.

-

Fayan - Stylist
    "Vertel eens wat over haar," moedig ik hem aan. Met wat voor mensen ging hij thuis om? Die waren natuurlijk héél anders dan ik ben. Héél anders.

[Wow ik zag Fayan even in zo'n enorme bruidsjurk voor me (no_chears)]

Adylia
    Ik slikte. ‘‘Zou er water in zitten? Ik voel me een beetje duizelig.’’ Antwoordde ik afwezig, en rommelde in mijn eigen rugzak. Alleen een deken, en regenzijl en een lege fles. Oohja, en de broodtrommel met nootjes.