• Ik kan mijn webcam niet vinden! Dus zeg maar, ik heb er eentje in mijn laptop zitten. Dus aan de bovenkant van dit scherm zegmaar. MAAR, ik kan het openprogramma niet vinden! Ok. Lame. Ik heb een Lenovo laptop, en als iemand nou zo slim is en me even helpt, dan ben ik blij want ik word echt gek.

    Bij zoek 'Webcam' intypen?


    live the life you love

    Bij 'programma's en bestanden zoeken', webcam of cam intikken.
    Dan vind je het normaal wel (;


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nicholas schreef:
    Bij zoek 'Webcam' intypen?


    Tranquillity schreef:
    Bij 'programma's en bestanden zoeken', webcam of cam intikken.
    Dan vind je het normaal wel (;

    Al geprobeerd, lukt niet.

    I really need help (cat)

    Installeer manycam, als je die opent, gaat 'ie ook het programma van je webcam openen. Zo heb ik de mijne gevonden.


    *insert philosophical cringe expression here*

    WeepMe schreef:
    Installeer manycam, als je die opent, gaat 'ie ook het programma van je webcam openen. Zo heb ik de mijne gevonden.

    Dat heb ik nu geinstalleerd en hij laat zegmaar dat programma wel zien van Manycam, en er staat hoe die webcam heet van mij zegmaar, maar als ik dat bij zoeken intik vind hij hem niet? En wat kan je allemaal met dat Manycam doen? Lol.

    Bij programmas en dan de naam van je webcam


    I love you Irem

    Dat hebben niet alle laptops toch..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    ga naar de lenovo site, ga naar support. Waarschijnlijk kan je dan ergens drivers kiezen. Voer je model in van je lenovo, en dan kan je waarschijnlijk alle drivers en programma's downloaden die bij je laptop horen.

    Ligt er aan hoe de cam heet, bij mij zus heette die iets met 'Eye Acer Webcam' ofzo...


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Welk model heb je? als je dat even noemt post ik wel een directe link

    Acceptance schreef:
    (...)
    Dat heb ik nu geinstalleerd en hij laat zegmaar dat programma wel zien van Manycam, en er staat hoe die webcam heet van mij zegmaar, maar als ik dat bij zoeken intik vind hij hem niet? En wat kan je allemaal met dat Manycam doen? Lol.

    Klik op je webcam dan.


    *insert philosophical cringe expression here*

    als je bij msn wilt cammen gaat ie vanzelf aan


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    typ iets in met 'cam' dan kom je het waarschijnlijk wel uit! (en nee niet 'webcam', maar 'cam' intyppen :D)


    Get outta my head!

    Waarbij heb je m nodig? (: