• *O**O**O*
    *O* TOPIC 32 ! *O*

    *O**O**O*



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.




    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics
    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: Clarry (Amycus)
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Amyra (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Nero
    - Chiara
    - Alyda

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3

    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 23:05 ]


    -

    Fayan - Stylist
    Ik staarde Saph heel erg lang aan. Hij dacht dat ik een mutant was? Maar... waarom dacht hij dat? En toen wilde hij me afmaken?
    "En toen?" vraag ik onzeker. Ik kon me niet voorstellen dat Saph me ooit een mes tegen mijn keel zou drukken. Toen ik eraan dacht kreeg ik kippenvel op mijn armen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Clarry Clora
    Een grijns speelde rond haar lippen, haar vingers gleden zijn broek binnen en streken over zijn erectie. Met de andere hand kraste ze over zijn onderbuik, waardoor lichtrode krassen zichtbaar werden op zijn gespierde lichaam.


    -

    Adylia
    Ik zuchtte, en slikte. ‘‘Met Jodium zou het meeste slechte eruit moeten verdampen.’’ Onderin had ik het flesje eigenlijk zo gevonden. Eerst vulde ik de flessen, en drupte er daarna wat jodium in. ‘‘En nu wachten.’’ Verzuchte ik zacht.,


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maeleena schreef:
    [ wie verveeld zich, spreekt goed engels en wil iets snel voor me nakijken? (cat) Persoonlijk iets. *Heeft een mening nodig*]




    [Me! Ik verveel me en kan best goed Engels]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Langzaam raapte ze de donkerkleurige rugzak van de grond, en sloeg die over haar schouder. 'Ik moest van Percy zeggen dat hij van je hield.. en je mistte.'

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 0:18 ]


    -

    Saverio - 9
    Wachten was moeilijk. Het duurde lang, heel erg lang en het stromende water ernaast maakte het er niet beter op.
    Ik plofte naast de flessen neer op de grond en dacht ondertussen na over de afgelopen dagen.
    Vier doden tot nu toe. Er waren vier kanonnen afgegaan. Ik vroeg me af of Cassie nog leefde, mijn Districtgenootje.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Uhm, je gilde en vroeg wat ik aan eht doen was. toen ik merkte dat je gewoon een stylist was, deed ik mijn mes weg en begonnen we wat te praten.'

    Daiyh
    Mijn ademhaling versnelde, en ik kon haar gewoon niet wegduwen. het voelde te goed, de afleiding was te lekker.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Onwillekeurig sloeg ik mijn handen voor mijn ogen. De tranen drupten er tussenuit, terwijl mijn schouders meeschokten. ‘‘Dat zou niet moeten. Hij weet wat ik hem heb belooft.’’ Antwoordde ik zachtjes, en zette mijn rugzak en mes voor me neer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Aan de ene kant wil ik Clarry door laten gaan, en aan de andere kant wil ik er weer voor zorgen dat hij boos wordt (cat)]

    Clarry Clora
    Haar lippen plaatsten zich ruw in zijn hals, haar handen sjorden zijn shirt omhoog. Daarna gleed haar hand weg, ze trok de stof over zijn hoofd.
    Hij had zich overgegeven.


    -

    [Ik is weg. Anders straf :'D. Tot morgen (baby)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    "Zag ik er zo eng uit?" vroeg ik met een half lachje. Saph en zo paranoïde? Zó erg, dat hij meteen al zijn mes trekt bij een onbekende? Ik kon het me echt niet voorstellen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Tot morgen <3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Twijfelend bleef ze even staan, en keek vanuit haar ooghoeken naar haar. Het was voor haar onmogelijk om het meisje te helpen. Wat wist zij nou van relatie's af, van normale relatie's tenminste?
    Ze schraapte haar keel, en en streek haar donkere haren naar achteren.


    -

    [Tot morgen <3]


    -

    [ Daiyh's jsut like, fuck it all, right now XD so, do what you want]

    Daiyh
    Mijn schirt ging uit, en ik nam de controlle van haar weg. Duwde haar ruw tegen de muur, en scheurde het sletterige topje van haar lichaam.

    Saph
    'Nee,' lach ik, beschaamd met mijn eigen, stomme acties. 'Nee, ik was gewoon erg gespannen... Door de spelen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.