• *O**O**O*
    *O* TOPIC 32 ! *O*

    *O**O**O*



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.




    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics
    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: Clarry (Amycus)
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Amyra (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Nero
    - Chiara
    - Alyda

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3

    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 23:05 ]


    -

    Nero Oriazo
    Hij liet zijn donkerblauwe ogen over de bossen glijden, zijn wenkbrauwen krulden in een frons. Waar moest hij beginnen met zoeken, in deze enorme arena? Hij haalde een hand door zijn donkerblonde haar.
    'Skylar,' mompelde hij onwilekeurig.


    -

    Daiyh
    grijnzend wil ik haar op de bank trekken, gebruik maken van de afleiding.
    Raak geen andere vrouw aan zolang ik leef.
    'Ik wou dat het kon, schat,' zeg ik, geïrriteerd met mezelf.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clarry Clora
    Meteen ging ze met een ruk rechtop staan, sloeg haar dunne armen over elkaar en trok één van haar wenkbrauwen op. 'En waarom kan je het dan niet? Krijg je hem nu al niet meer omhoog?'
    Geërgerd keek ze naar hem, en zag dezelfde irritatie in zijn ogen.


    -

    Saverio - 9
    "Laten we het hopen." antwoordde ik en ik begon de rugzak uit te pakken.
    Er zat inderdaad water in, maar het was maar een klein flesje, die ik meteen aan Adylia gaf.
    Verder vond ik een zakje met groen spul erin, maar wist niet of dat nou genezende of eetbare planten waren, een zakmes, een nachtbril, hele dunne handschoentjes en wat touw.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Skylar
    Ik zuchtte en krabbelde overeind, buiten. Mijn mondhoeken gleden automatisch naar beneden. Voordat ik Nero ontmoette zou ik dit geweldig hebben gevonden. Veilig, warm, verstopt. Maar nu hij daar ergens zit.. Misschien zelfs dood? Nee, dan zou zijn naam aan de lucht zijn verschenen. Mijn twinkelende blauwe ogen gleden even verlangend over de boomtoppen. ‘‘Waar ben je, Nero?’’ Prevelde ik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Daiyh
    'tut tut, op je gepedicuurde teentjes getrapt?' Ik ging recht op zitten en bekeek haar nog eens. Ik kan de afleiding echt gebruiken, en toch. Iedere keer dat ik er maar aan denk om haar aante raken, om de sletterige kleren van haar lijf te scheuren, schalt Chiara's stem door mijn hoofd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ .. fayan, in a weddingdress. not good.]

    Saph
    'Uhm, ze heet Reni. We zijn vrienden sinds ik 7 was ofzo.' ik grijns vaag. 'ze is nét iets rustiger dan jou. het scheelt niet veel.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    Het zwarte, gestroomlijnde pak dat elke tribuut aan had gekregen, was al over zijn borst gescheurd door een vreemd, groot insect dat hij tegen was gekomen. Alsof ze de arena hadden volgestopt met die beesten, wat als Skylar op dat moment werd aangevallen door zo'n beest? Een siddering trok over zijn rug, waarna hij meteen sneller ging lopen.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik lach met hem mee. "En dan wil je haar mij laten ontmoeten? Straks stuiteren we alle gasten nog omver. Het lijkt me erg leuk om haar te ontmoeten." En daarmee meer over Saph's echte leven te weten te komen.
    "Neem je me ook eens mee naar jouw District?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adylia
    Ik bekeek het flesje water aandachtig. Niet erg veel. Ongeveer de helft van een gewoonlijk flesje water. Ik neem niet meer als twee slokjes, en stop het dan weer in zijn rugzak. ‘‘Dat is mos. Tegen een raar soort wespensteken.’’ Ik herkende het van thuis. Als iemand bij het water was gestoken, gebruikte ik dat altijd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Clarry Clora
    'Ik snap gewoon niet waarom zo'n jonge, gezonde man niet in staat zou kunnen zijn toch enige beweging.' Langzaam tuitte ze haar roodgestifte lippen, en trok haar neus een beetje op.
    Er leek iets anders te zijn verschenen in zijn ogen, iets wat haar niet beviel. Alsof hij er met de tel zekerder van werd dat hij haar niet eens zou aanraken.


    -

    Saverio - 9
    "Dat kan dus nog goed van pas komen." antwoord ik en zet dan het flesje weer voor haar neer.
    "Drink op. Jullie hebben het meer nodig dan ik."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Mijn grijns verdwijnt weer, maar ik kan geen nee zeggen.
    'Ja, als je dat wilt zal ik je meenemen naar huis.'

    Daiyh
    'ik heb bepaalde beloftes waar ik me aan moet houden,' grom ik geïrriteerd. Net nu hij een afleiding, een verzetje kon gebruiken, srtond Chiara hem in de weg, zelfs als ze hier niet was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Skylar
    Ik twijfelde. Zou hij me horen als ik hem zou roepen? Maar daarmee.. Ik zou een makkelijke prooi worden. Toch dwong ik mezelf tot orde. Ik wilde niet overleven zonder Nero. ‘‘Nero!?’’ Riep ik uiteindelijk. Niet erg hard, het moest harder. ‘‘Nero!’’ Riep ik opnieuw, en draaide rond mijn as. Ik bad tot God dat hij ieder moment tussen de struiken zou springen. Levend en wel met die irritante grijns van oor tot oor die mij automatisch ook liet lachen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Clarry Clora
    Haar wenkbrauw schoof nog verder omhoog, waarna ze op de bank ging zitten. 'Aan wie? Je "liefje"?' De sarcasme droop van het laatste woord af, waarna een grijns op haar gezicht verscheen.
    Eén van haar handen gleed naar zijn been.


    -