• *O**O**O*
    *O* TOPIC 32 ! *O*

    *O**O**O*



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.




    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics
    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: Clarry (Amycus)
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Amyra (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Nero
    - Chiara
    - Alyda

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3

    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 23:05 ]


    -

    [Ook al? Wie wilde Daiyh dan bespringen? o_o

    *Chiara begint ondertussen kwaad te grommen*]


    -

    [ Bye,Val ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saverio - 9
    Ik sloot Adylia in mijn armen, intens gelukkig dat ze nog bij me was.
    "Ik hou van je, Adylia," zei ik zachtjes. "We gaan dit overleven. Met z'n drieën." Ik legde mijn hand op haar buik, waar ons kindje in groeide.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Amyra, de Capitool hospitaal persoon die voor dayh werkt. Maar hij ziet neits in haar en krijgt makkelijk informatie van haar.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    saph
    Grijnsend kus ik hem terug.
    'i kan echt neit wachten... Het gaat gewoon geweldig worden'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adylia
    Ik knikte, niet helemaal zeker, maar ik was gewoon geen pessimist. Ik wilde iets zeggen, maar ik kwam er niet helemaal uit. ‘‘Sorry dat ik zomaar wegrende.’’ Fluisterde ik zachtjes, en pakte ondertussen mijn rugzak van de tak naast me.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    "Sowieso. Alleen omdat jij en ik dan officieel voor altijd bij horen," antwoord ik. "Heb je al leuke ideeën?"
    Ik verstrengelde zijn vingers met de mijne, geïnteresseerd in hoe Saph de bruiloft voor zich zag.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ow, maar dat ben jij zelf x'D

    Ik stel haar even snel aan jullie voor, ze is toch eenmalig:

    Naam: Clarry Clora
    District: Mentor District 8
    Leeftijd: 31
    Uiterlijk:


    Karakter: Clarry is een hebberig persoon, die alles doet voor datgene dat ze wilt. Dat wilt niet zeggen dat ze geen gevoelens heeft: die heeft ze juist teveel.
    Verleden: Op haar zestiende won ze de Hongerspelen, en sindsdien houdt ze zich voornamelijk bezig met haar uiterlijk. In het Capitool heeft ze dan ook flink aan zich laten sleutelen, met als gevolg dat ze eruit ziet als een opgerekte pop.
    De goedkeuriing in haar uiterlijk zoekt ze bij mannen, liever degenen die jonger zijn dan zij.]


    -

    Saverio - 9
    "Dat geeft niet. Ik deed hetzelfde," zei ik, terugdenkend aan het moment waarop iedereen begon te rennen en sommige meteen messen en andere wapens pakten en in de aanslag hielden. Het was doodeng.
    "Maar nu zijn we weer bij elkaar en daar gaat het om."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    daar meot ik een paar minuten over na denken. Afwezig speel ik met Fayan slanke vingers.
    'Heel uitbundig, net als jij,' zeg ik utieindelijk emt een grijns.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clarry Clora
    Haar torenhoge naaldhakken tikten ritmisch over de grond, terwijl ze heupwiegend door de gangen liep. Beiden tributen waren al vermoord, maar ze had ook niet anders gedacht. Haar grijze ogen gleden over de ruimte, en met een dubbelzinnige glimlach streek ze haar donkere, verlengde lokken naar achteren.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik schiet meteen in de lach.
    "Je wilt niet weten wat ik nu allemaal voor me zie!" Als ik uitbundig hoor, dan is het uitbundig voor míjn doen. En er is veel voor nodig om iets voor mij uitbundig te laten zijn.
    "Wie wil je allemaal uitnodigen?" vraag ik dan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Verveeld lag ik op de bank. Er waren problemen in de voorbereiding geweest, het plan werd uitgesteld en het Capitool werd ongeduldig. ik zucht. de tv staat eindelijk uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clarry Clora
    De deur stond open, en daardoor wierp ze een nieuwsgierige blik naar binnen. Een man van een jaar of twintig lag onderuitgezakt op de bank in zijn kamer, en meteen werd de glimlach op haar gezicht groter.
    Haar roodgelakte vingernagels trommelden even tegen de deur, waarna ze zich voorover boog, naar binnen toe. 'Hallo?' zei ze vragend, in een poging haar stem zoet en aantrekkelijk te laten klinken. Met haar heup leunde ze tegen de deurpost, en keek vanaf haar plek verlekkerd naar Daiyh.


    -

    Saph
    ook daar moet ik over na denken, en langer dan hiervoor.
    'Je mag uitnodigen wie je wilt, ik wil alleen de tributen er bij hebben, degene die willen komen.' zeg ik utieindelijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.