• *O**O**O*
    *O* TOPIC 32 ! *O*

    *O**O**O*



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.




    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics
    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: Clarry (Amycus)
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Amyra (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Nero
    - Chiara
    - Alyda

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3

    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 23:05 ]


    -

    [ Dat is eng o.o]

    Saph
    Dankbaar geef ik hem een kus op zijn wang. Ik snapte neit dat ik zoveel geluk kon hebben, om iemand zoals Fayan te verdienen.
    'je bent echt geweldig, weet je dat?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Weird o_o]

    Clarry Claro
    Beledigd trok ze haar neus op, sloeg haar armen over elkaar en leunde achterover. Vanaf die pleek keek ze afwachtend toe, wachtend tot hij weer in actie zou komen.


    -

    Fayan - Stylist
    En waarom begin ik nou weer te blozen? Omdat hij het zo ontzettend lief zegt? Omdat ik zo blij ben dat juist hij het zegt?
    "Ik hoop dat je dat over heel wat jaren, als we allebei oud, grijs, verrimpeld en verrot zijn, je dat nog steeds zal zeggen. Ik wel van jou, in ieder geval."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    daiyh
    ze keek me afwachtend aan.
    'Wat, je weet toch waar de deur zit?'
    Het feit negerend dat ze naakt was, liep ik terug naar de bank.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    saph
    Ik lach, leun mijn voorhoold in zijn nekholte en doe mijn ogen even dicht. ik ben vermoeid.
    'Gek, alsof jij er ooit zo zou uitzien. daar heb jij allemaal leuke styliste middeltjes tegen.' ik gaa hem een klein kusje tegen de huid net onder zijn nek. 'Maar eht maakt neit uit hoe je er uit zien,' vervolg ik serieuzer. 'je zal altijd geweldig zijn voor mij.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clarry Claro
    Bijna pruilend liep ze achter hem aan, te koppig om zomaar te vertrekken. 'Waarom doe je zo moeilijk, en geef je je er niet gewoon aan toe?' verzuchtte ze, en ging naast hem op de bank zitten.


    -

    Fayan - Stylist
    "Ja, dan ben ik zeker helemaal strakgetrokken en jij leeggelopen. Mooi stel zijn we dan," lach ik, heel erg blij dat zijn hoofd in mijn nek ligt en hij niet kan zien dat ik knalrood ben door zijn laatste opmerking.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Omdat ik een belofte aan iemand anders moet houdem,' zeg ik. ik ben niet eens meer geïrriteerd, maar gewoon moe.

    Saph
    'Je hebt gelijk, dat zou eng zijn,' lach ik vermoeid. ik lig wel heel comfortable zo, in Fayan's armen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "We worden gewoon samen oud. Hoogbejaard. Kunnen we mooi de hele dag breien en oude mensen dingen doen."

    [Ik zie het echt helemaal voor me gewoon. XD]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Clarry Claro
    'Aan wie dan?' vroeg ze meteen, en keek met een ruk naar hem om.
    Ze zou de kamer niet verlaten voor ze wist wie er dan zo belangrijk voor hem was, en tot ze een handdoek had gekregen om haar lichaam mee te bedekken. Eigenlijk vooral het laatste.


    -

    [ *ziet een oude gerimpelde asiaat samen emt een hypere, gerimpelde, rozeharige oude man voor zich* O.O My god XD]

    Saph
    'dat zou ik geweldig vinden,' zeg ik zachtjes. 'elke dag met jou is gewoon geweldig.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Dat gaat je niets aan,' snauw ik vermoeid. ik val neer op de bank.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik droom verder over onze toekomst, tot ik bij het punt van kinderen kom. Zelf krijgen ging erg lastig, maar... adoptie kon altijd. Als Saph dat zou willen.
    "Hoe denk jij over kinderen?" vraag ik voorzichtig. Straks vind ie het helemaal niets.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Ik zou het haten om kinderen te krijgen, ze vrolijk te zien opgroeien... en ze dan te moeten opofferen voor de Spelen,' zeg ik bijna direct.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clarry Claro
    Met een zucht sloeg ze haar armen over elkaar, waarna ze haar naakte lichaam tegen het zijne liet rusten. Haar vingers streken over de krassen die ze had achtergelaten op zijn buik. 'Ik ga niet weg zonder dat ik krijg wat ik wil.'


    -