• *O**O**O*
    *O* TOPIC 32 ! *O*

    *O**O**O*



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.




    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics
    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: Clarry (Amycus)
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Amyra (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Nero
    - Chiara
    - Alyda

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3

    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 23:05 ]


    -

    Saph
    'Waar je maar wilt,' zeg ik glimlachend. 'Echt, het maakt me niets, nada uit zolang ik bij jou ben, Fayan.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Je laat mij een plek uitkiezen? Doe jezelf dat nou niet aan, Saph," grinnik ik. "Het enige wat ik ken is het Capitool. Weet ik veel hoe de rest van Panem eruit ziet." Dat zeg ik zonder gelach.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ze was bang. Een grijns verspreid zich over mijn gezicht. Ik ben weer helemaal in mijn element. ik maak een dunne snee op haar keel. Genoeg om haar pijn te doen, neit genoeg om dodelijk te zijn.
    'Denk je dat?' sis ik haar toe. 'Weet je, misschien heb je gelijk. ik zou het geweldig vinden als je was langer hier bleef.' Het mes streek langzaam over haar borsten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Daar had hij een punt. dan kwamen we straks nog in district 12 terecht ofzo. Niets tegen District 12, maar neit waar ik oud wilde worden.
    'ik heb gehoord dat district 7 erg mooi is,' zeg ik uiteindelijk. 'Er is enorm veel bosgebied, en meertjes...'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clarry Claro
    Een jammerend geluid glipte over haar lippen, haar hand zweefde naar het mes in een poging het van hem af te pakken.


    -

    [ Check Saph and Fayan, being all sexy in the spotlight :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik bijt op mijn wangen om niet te gaan lachen.
    "Oké, dit is heel erg, maar weet je dat ik nog nooit in een bos ben geweest?"
    En het was echt zo. Hier in het Capitool is enkel stad. Ik zag wel vaak bossen op tv en ik vond ze geweldig, maar was er zelf echt nog nooit geweest. Veel verder dan hier en daar een losse, strak bijgehouden boom met perfect geordende blaadjes kwamen we hier niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oeh :9~]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Het mes vloog metteen tegen haar strot.
    'Nee, zo spelen we het spelletje niet, lieverd,' sis ik. Het mes blijd van haar keel, langzaam terug naar haar borsten, waardoor er een lange, bloedrode streep achterblijft.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Verstomd keek ik hem aan. 'Serieus?' vraag ik uiteindelijk. 'je hebt dus echt je hele leven hier in eht Capitool gewoond, de lucht van de stad in geademd?' ik grijns bij de gedachte van Fayabn in een bosgebied. Frisse lucht, wilde dieren...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ja, ik mag hier helemaal niet uit, hè? Alleen als ik moet stylen voor de Spelen, maar dan alleen in de trein. Ik mag er niet uit om het District te verkennen," geef ik toe. "Meer gezien dan deze stad heb ik niet. Kun je mij al zien in een bos?"
    Ik durf te wedden dat hij zich dood zou lachen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Clarry Claro
    'Oké, oké, ik ga al,' schreeuwde ze bijna, met een schorre stem. Haar hele lichaam lag te trillen onder hem.


    -

    Saph
    Grijnzend geef ik hem een kus op zijn wang.
    'het uhm... Zou wel wennen voor je zijn.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Aw, en begon ent plezier te hebben,' fluister ik. Een kleine snee in haar tepel, een horizontale snee op haar buik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Zou je denken?" Ik rol lachend met mijn ogen. Ik in een bos. "Daar lopen toch ook beesten? Zeg maar, eh, los?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen