• *O**O**O*
    *O* TOPIC 32 ! *O*

    *O**O**O*



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.




    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics
    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: Clarry (Amycus)
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Amyra (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Nero
    - Chiara
    - Alyda

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3

    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 23:05 ]


    -

    Fayan - Stylist
    Ik bedenk hoe het moet zijn om je kinderen de Spelen in te moeten sturen, maar kan het me niet voorstellen. Hier in het Capitool gebeurd dat niet. Ik heb nog nooit gesproken met een gezin van wie hun kind de Spelen in ging en misschien wel vermoord werd voor hun ogen. Ik heb er nooit bij stilgestaan.
    Maar Saph heeft dat heel vaak meegemaakt. Veel te vaak.
    "Ik hoop dat wij een einde kunnen maken aan de Spelen morgen." antwoord ik zachtjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Dan ga je daar lang staan,' antwoord ik verveeld. Ik zet de televisie weer aan en kijk de spelen.

    Saph
    'Wat als ze het volgend jaar gewoon opnieuw doen?' vraag ik met een onzekere stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Dan moeten we ervoor zorgen dat ze het niet opnieuw kúnnen doen. Het probleem aanpakken bij de bron."
    De persoon afmaken die dit voortzet, die hierover bepaalt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Clarry Crola
    'En wat als ik nou -' begon ze, en zoende zijn hals. Met een grijns rond haar lippen liet ze haar nagels meedere krassen over zijn borstkas maken.


    -

    Saph
    Verbaasd kijk ik naar Fayan. Bedoeld hij dat echt zo? De president afmaken?
    'Als... Als we de spelen kunnen stopzetten,' zeg ik zachtjes. 'zou ik heel graag kinderen willen adopteren.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Geïrriteerd sla ik haar weer van me af.
    'Wát als je nu gewoon weggaat?' snauw ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clarry Clora
    'Dwing me maar, want ik ga het niet uit mezelf doen.' Met die woorden klom ze koppig als ze was weer op zijn schoot.


    -

    Daiyh
    Ik voel een intense woede in me opwellen. Kwaad sla ik haar tegen de bankaan en draai me, zodat ik boven op haar lig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clarry Clora
    In de veronderstelling eindelijk haar zin te krijgen, verscheen er een grijns op haar gezicht. Met haar voet streek ze over zijn bovenbeen.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik glimlach en zie al weer van alles voor me. Zou het ooit echt zo ver komen?
    "Nog voor wij doodgaan zijn de Spelen voorgoed afgelopen," zeg ik dan. Ik weet niet waar het ineens vandaan komt, maar dat wordt mijn nieuwe doel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Één ogeblikje,' zeg ik met een zoete stem. Ik begon iets uit mijn broekzak te halen, laat haar blik geen moment los.

    Saph
    Behalce als eht Capitool osn afmaakt, fluistert een stem in mijn hoofd. Maar ik glimlach.
    'Samen maken we er een einde aan, Fayan.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clarry Clora
    Met een zelfingenomen blik in haar ogen besloot ze er eens goed voor te gaan liggen, trok zijn onderlichaam met haar benen naar zich toe.


    -

    Daiyh
    Met een grijns trok ik het zakmes te voorschijn, strijk het lemet lichtjes over haar naakte lichaam.
    'Wil je echt dat ik je dwing om te vertrekken?' vraag ik in mijn zachtste, gevaarlijkste stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Eigenlijk wilde ik het liefst nu meteen opspringen, in een hovercraft duiken, alle tributen oppakken en nog even langs de president om in een mutant te veranderen (hoewel ik niet wist hoe) en hem zijn strot door te scheuren, maar ik wist heel goed dat dat zo niet ging.
    "En we weten nog steeds niet waar we gaan wonen." Bedenk ik me als ik denk aan wat er daarna gaat gebeuren.
    Sowieso dat ik weg ga uit het Capitool, maar Saph heeft me liever niet in zijn District, vanwege zijn familie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Clarry Clora
    Haar gezicht betrok, een onaangename siddering trok door haar lichaam. 'Dat doe je niet,' mompelde ze, maar de trilling in haar stem toonde haar angst.


    -