• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[Doe Percy maar, die ken ik nog niet =3]

-

[Oja, want wij zijn allemaal pedofielen die je vieze dingen willen laten doen en je naar ons huis willen lokken en zo. *O*]

Fayan - Stylist
    Sylvano wordt bleek van woede.
    "Dat wist ik niet. Maar ík had het niet laten gebeuren. Waar was jij dan, om ervoor te zorgen dat het níet gebeurde?" siste hij kil.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[ Nou, ik heb de soort stiefvader die dus wel elke dag mijn computer checkt.
    don't ask, my life is complicated.]

[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 21:36 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Felan
    Hij haalde zijn schouders op in een poging tot nonchalance. "Er is niets mis, behalve dan dat ik hier in een Arena zit en mijn lelijke kop nu waarschijnlijk te zien is in talloze huiskamers," spotte hij. "En natuurlijk wil ik wel bij jullie bondgenootschap. Als dat goed is, tenminste..." Zijn stem stierf langzaam weg. Hij kende de andere tributen amper, hij had geen idee of ze hem tóch niet zouden vermoorden om maar van hem af te zijn.

Lughnasadh
    "Z'n stomme partner," grauwde ze. "Die heeft ooit de Spelen gewonnen." Ze spuwde de woorden letterlijk uit. "Maar mijn schuld is het niet, het is de schuld van die stomme helpers." Dat was het helemaal niet, maar de waarheid vertellen zou haar rang in de organisatie sterk doen dalen.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Sucks ):
    Mijn ouders weten wel van Q. Ik laat ze regelmatig grappige topics en plaatjes of zo zien of vertel leuke dingen hiervan :'D Und mijn moeder zit nu naast me, dusz ze weet er gewoon van (:]

[*slaat Sylvano*
    *fluit onschuldig*]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[De buren geven een feest met belachelijke muziek, dus zet ik steeds mijn gave muziek harder]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Saph
    Daar had ik geen antwoord op, want hij had gelijk. ik had Fayan moeten beschermen. Blijven praten. uiteindelijk komen de woorden vanzelf wel.

'De eerste keer was ik op Fayan aan het wachten. Ik plak namelijk niet elke seconde aan zijn zijde, ooit van vrijheid gehoord?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Hoi, moeder van Laura *O*]

Amycus Calcia
    Haar hand zweefde onwillekeurig naar de knop, maar ze leunde in plaats daarvan achterover. Nerveus sloeg ze haar benen over elkaar, beet op haar onderlip.
    Wat moest ze hier nou mee?

-

Primrose
    "Als ze jou willen vermoorden, moeten ze mij eerder vermoorden." Zeg ik
    En die woorden zijn waar, het is geen grap en ik bescherm hem met plezier

[Maar Lizz, waar is Percy dan? :'D]

-

Daiyh
    'Zal wel,' antwoorde ik geïrriteerd. Vreemd dat ik wél die partner makkelijk uit kon schakelen. Was je weer tijd aan het verspillen?'

[Hoi,moeder van Laura!]

CrispsPink schreef:
    [De buren geven een feest met belachelijke muziek, dus zet ik steeds mijn gave muziek harder]

[Mijn buren luisteren al de hele avond op volume 1000 naar de Gebroeders Ko *dead*]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Fayan - Stylist
    "Ik wel. Maar sinds Fayan bij jou is, is hij zijn vrijheid kwijtgeraakt. Kijk naar hem! Hij lijkt niet eens meer op zichzelf! Er zijn hem enkel slechte dingen overkomen met jou in de buurt, als ik alles moet geloven!" antwoord Sylvano, met een blik op Saph als die niet meer is dan een insect.