• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

    Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hayes Vukovic ~ Wolf.

    Ik hoorde wat geschreeuw en gestommel, en liep rustig de gang in. Daar zag ik dat ene meisje, Cherie dat ze heette, tegen de muur aangenageld door een gast. Ik besloot actie te ondernemen. Ik rende op hem af, en tackelde hem op de grond. 'Godverdomme respect voor vrouwen!', blafte ik, en stond op.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 22:14 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    - Maud Fally

    Langzaam verandert mijn zicht, ik kan nu zelfs de hoeken schuin achter me zijn. Ik concentreet me gelijk weer op het meisje wanneer ze zegt dat ik haar los moet laten. Helaas kan ik dat niet aangezien ze me dan waarscheinlijk aanvalt en in gevechten ben ik niet zo goed, 'w-waarom zou ik?' zeg ik met een bevende stem. Met mijn tong streel ik mijn gehemelte. Ik probeer mijn greep om haar polzen sterker te maken maar het lukt niet.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Iemand rende op ons af, en werkte Jackson tegen de grond. Ik hijgde lichtjes 'B-bedankt,' mompelde ik toen ik een beetje bijgekomen was.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Kun je dat pls aanpassen, ik bn op mijn ipod en die is echt verschrikkelijk sloom


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Laat maar


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Silver
    Geschrokken door het gegil, dat duidelijk afkomstig was van Cherie rebde ik richting het geluid. Ik zag Cherie tegen de muur gedrukt door een of andere jongen. Gelukkig was iemand anders al te hulp geschoten.
    "O mijn God jij lul," zei ik tegen de jongen.
    Beschermend sloeg ik een arm om Cherie heen.


    Me so good.

    Lily Haspers
    Bijna iedereen liep op het geschreeuw af en ik volgde ze ook maar.
    'Wat is hier aan de hand?' Ik keek gemaakt boos iedereen een voor een aan.
    'Nou?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    - maud fally
    'arg' zo snel ik kan spring ik op waarna er een steek door mijn zij trekt. Ik kreun en grijp naar mijn hoofd. Waar de jongen mij raakte zitten nu diepe schrammen, nog net geen wonden. Ik sla om me heen en krijs als een kleuter.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cherie Beth Jones

    Ook Silver kwam nu op ons afgerend. Ze sloeg een arm om haar heen, en ik leunde een beetje tegen haar aan, nog steeds geschrokken. Hoe had ik nu kunnen weten dat die Jackson zo uit zou vallen? Ik maakte maar een grapje, en hij flipte compleet. Ik rilde, en dacht na hoe ver hij gegaan zou zijn als er niemand was gekomen. Zou hij me verwond hebben? Ik wilde het niet weten.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hayes Vukovic ~ Wolf.

    Trillend staarde ik naar hem. 'Kom bij haar in de buurt.', hijgde ik. 'En ik ruk je kop eraf!', schreeuwde ik verder. Daarna liep ik langzaam naar mijn kamer, en sloeg de deur zeer hard dicht. Ik keek naar het vel onder mijn nagels, en pakte daarna een fles whisky. Diep in en uit ademend nam ik een paar grote slokken, en rustte mijn hoofd tussen mijn benen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    - Maud Fally

    Ik vorm mezelf weer tot een balletje en zing zachtjes het kinder liedje. Ik haat haar, ik haat iedereen, het liefst had ik haar vermoord. Niet dat ik dat gedaan had, maar ik was er tot instaat.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lucy Haspers
    'Ik wil dat iedereen nu naar de eetzaal terugkomt, en met iedereen bedoel ik ook echt iedereen!' Ik bonkte op de deur die net achter iemand dicht werd gegooid.
    'Dus jij ook.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Silver
    Ik was nog steeds boos op de jongen maar ik had ergens ook wel medelijden met hem. Hij zat daar zo ineengedoken, als een klein kind eigenlijk.
    Geirriteerd keek ik om naar Lucy die beval dat we onmiddellijk naar de eetzaal gingen. Ik rende achter Cherie aan naar haar kamer en klopte voorzichtig aan.
    "Cher? We moeten allemaal terugkomen naar de eetzaal. Ik hou wel een plaats voor je bezet."

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 22:27 ]


    Me so good.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Ik.. Ik ga denk ik maar naar mijn kamer,' mompelde ik kleintjes. Ik rende zachtjes de gang in en eenmaal in mijn kamer, liet ik me op bed vallen. Niet dat ik in slaap kon komen, maar het was wel kalmerend om hier zo even te liggen. Ik had het weer voor elkaar. Ik had weer iemand tegen me opgezet, het zal ook eens niet. In mijn hoofd verschenen nu duizenden haatdragenden gedachten, en ik begon er steeds meer in te geloven. Ik was een trut. Ik was niets waard. En toen, opnieuw, haatte ik mezelf.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    - Maud Fally
    Wanneer ik iemand hoor zeggen dat we terug moeten naar de eetzaal blijf ik zo zitten, en ik ben ook niet van plan ook maar aanstalte te maken om ooit nog eens iets te doen. Ik blijf hier voor eeuwig, alleen, in mijn eigen wereld zitten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."