• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

    Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Silver
    Cherie bleef in haar slaapkamer en ik besloot op zoek te gaan naar de jongen. Ik vond hem op exact dezelfde plek waar hij zich eerst ook bevond.
    "Waarom deed je dat nou," vroeg ik recht voor z'n raap.
    Ik zette mijn woorden kracht bij door mijn handen in mijn zij te zetten.


    Me so good.

    Is nog steeds iedereen aan het eten?


    "Ignite, my love. Ignite."

    - Maud Vally
    Net wanneer ik denk dat ik Toch maar naar de eetzaal ga, komt er een meisje op me afgelopen. 'waarom deed je dat nou?' zegt ze met haar handen in haar zij. Ik haal mijn schouders op en knik naar de jongen. Ik loop langs het meisje naar mijn kamer en stoot expres extra hard haar schouder aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Dana-pinguin
    Heel rustig at ik mijn eten op. Ik had de hele avond niks gezegd en had stilletje besloten niet midden in een gesprek mee te gaan doen. Ik wilde niemand tot last zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    -Gawain
    Zonder enige verdere woorden tegen de jongen of het meisje loop ik terug naar de eetkamer, in de hoop dat we snel Naar buiten mogen. Buiten, thuis was ik ook altijd buiten. Ik ging ergens in een hoekje op een stoel zitten en zet mijn skateboard lans me tegen de muur. Ik wilde het liefst nasr mijn kamer, mijn durtbord in elkaar zetten en naar buiten. Het gevoel van thuis terug krijgen.

    Silver
    Woest trek ik zijn kamerdeur open en spring op zijn rug, wat hij niet verwacht had. Boos trek ik aan zijn haren.
    "Jij zoekt echt ruzie, don't mess with me, little boy," sis ik in zijn oor.
    Ik sprong van zijn rug af en trok, heel charmant, mijn jurkje recht. Ik draaide me een laatste keer naar hem toe.
    "En blijf uit de buurt van Cherie."
    Ik prikte met een vinger tegen zijn borst aan en verliet toen snel de kamer.


    Me so good.

    Dana
    Mijn oog viel op een jongen die in een hoekje was gaan zitten. Hij had zijn skate-board tegen de muur neer gezet. Met wonderbaarlijke ogen keek ik naar het skate-board en voelde een steek van heimwee.
    'Skate je ook?' vroeg ik aan de jongen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    - Maud Vally
    Mijn hoofd draait op volle toeren, als het meisje de kamer uit is heb ik er genoeg van. Ik pak mijnzakmes en loop achter het meisje aan. 'Hé!' schreeuw ik met en raar vervormde stem naar haar. Voor ik het zelf door heb vliegt het mes al haar richting in. Mijn hoofd bonkt.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    -Gawain
    Een meisje kwam bij me zitten. 'skate je ook?' vroeg ze me. Aan dat ook kon ik horen dat ze zelf er ook niet onbekend mee was. Een simpele 'ja' kreeg ze als antwoord. Mijn hoofd had geen zin om iets uitgebreiders te verzinnen. Ik ga me nog eens gemakkelijk zitten op de houten stoel. Wanneer mogen we hier nou weg...

    Dana
    Een simpele 'ja' kreeg ik terug als antwoord. Ik reageerde niet en keek naar de tafel. Dit werd geen gesprek, zei een stem in mijn hoofd. Ik slikte en ik had me nog nooit zo eenzaam gevoeld.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Silver
    een mes vliegt langs mijn wang. Voorzichtig draaide ik me om. Ik was doodsbang, maar liet niets merken. Arrogant trok ik een wenkbrauw omhoog en ging ik vlak voor hem staan.
    "Loser," was het eerste wat uit mijn mond kwam.
    "iemand aanvallen in de rug? Hoe zielig en laf kun je zijn."
    ik moest omhoog kijken naar de jongen en probeerde langer en bedreigender over te komen door op mijn tenen te gaan staan. Ik haalde met een enorme kracht uit naar zijn wang. De klap schalde door de gang.


    Me so good.

    - Maud Vally
    Een brandende pijn trekt door mijn wang wanneer het meisje die raakt. 'AARGH!' gil ik, ik probeer het meisje op de vloer te krijgen wat me erg veel moeite kost. Ik trap op haar scheenbeen en ze valt neer. Snel duik ik op haar en kijkhaar dreigend aan. 'i-ik b-ben me.. Me hele leven al alleen g-geweest, dat l-laat ik niet verpesten door j-jou!' ik laat de tranen over mijn wangen glijden en kijk haar woedend aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Silver
    Hoe durfde hij mij te vloeren.
    "En waarom denk je dat ze je pesten?! Je bent een zwakkeling, een makkelijk slachtoffer. Dat is verdomme niet mijn schuld."
    ik probeerde hem van me af te krijgen, maar mijn o zo sterke armen begaven het al snel. Angstig keek ik om me heen naar een uitweg, maar die zag ik nog steeds niet. Met mijn grote ogen probeerde ik oogcontact met hem te krijgen. Misschien kon hij mijn puppy eyes niet weerstaan en zal hij me loslaten.


    Me so good.

    - Maud Fally

    Ik kijk haar recht in haar ogen aan en negeer haar smekende blik. 'hoe denk jij dat dat voelt, jij.... Hmpfff...' voordat ik het weet lig ik languit op de vloer met het meisje op me. Ik probeer haar te schoppen. Maar niks lukt.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Silver
    nadat hij zich twee seconden op iets anders had geconcentreerd, had ik mijn kans gegrepen. Nu zat ik bovenop. Ik deed mijn best om zo krachtig, dapper en absoluut niet bang over te komen.
    "Ik laat het hierbij. Ik ga niet met een loser vechten. Ik vecht alleen tegen waardige tegenstanders. Oprotten nu."
    voorzichtig ging ik van hem af.


    Me so good.