• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

    Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Caitlinn Morgana Camelot
    'Hallo Silver, je weet toch dat er bloed op je shirt en wang zit hé?' Ik wees naar de grote plek bloed die haar shirt vergezelde.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Silver
    Mijn humeur was in een klap omgesslagen. Er. Zat. Een. Bloedvlek. Op. Mijn. Nieuwe. Jurk..
    Dat joch zou hier zo'n spijt van krijgen. Ik glimlachte even naar het meisje.
    "Achja, ik hoop dat ik de vlek uit m'n jurk krijg. Wat is je naam?" vroeg ik.


    Me so good.

    Caitlinn Morgana Camelot
    'Caitlinn, maar je mag me gewoon Cait noemen hoor. Hoe heet jij?' Ik keek nog even naar de bloedvlek en twijfelde of ze die eruit kon krijgen.
    'Misschien kan je hem beter gelijk wassen anders krijg je hem er nooit meer uit.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Cedric Dean Dux- Aap
    'hoi, zo te horen heet jij Silver,' zeg ik tegen het meisje dat et binnen is gekomen. 'We zijn net bezig met een voorstel ronde.' Ik probeer me vrolijk te houden al gaat dat hier niet zo gemakkelijk als thuis. We zijn er nog niet een dag en er zijn al 3 ruzies die uitgelopen zijn tot een vechtpartij en er is al een jongen half hyperventilerend de eetzaal uit ge skatebord. wat gaat dit nog een lange tijd worden hier.. gelukkig kan ik vanavond naar mijn favoriete plek toe.

    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Nog steeds lag ik heerlijk op mijn bed, te genieten van de wind en de geuren die hij mee bracht. Ook alle geluiden van buiten doen me goed. Na een tijdje sta ik op en loop naar mijn tas. Ik haal er een kleinere tas uit en leg hem op mijn bureau. Zelf ga ik op de stoel zitten en rits hem open. ik haal alle onderdelen er voorzichtig uit. Ik zet mijn dirtboard in elkaar en hang hem op aan de desbetreffende haak aan de muur, langs mijn skateboard.

    dat is een dirtboard, een iets ruiger skatebord voor andere ondergrond eigenlijk.

    Noah Morrigan

    Terwijl iedereen druk bezig was met zich voor te stellen sloop ik zo stil mogelijk de kamer uit, gelukkig had niemand iets door. Opgelucht wandelde ik door de verlaten gangen en ging mijn kamer binnen. Ik moest nog steeds wennen aan de inrichting en vond daardoor niet direct wat ik vond maar toch had ik na even zoeken mijn gitaar gevonden. Zachtjes sloeg ik wat akkoorden aan, bang om iemand te storen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Silver
    "Ik denk niet dat de Trainers me nog een keer de eetzaal uit latenngaan." zei ik tegen Cait.
    "En hoe heet jij dan," vroeg ik aan de jongen.
    Ik keek een beetje zoekend om me heen naar Cherie, maar die zal vast weer naar haar kamer zijn.


    Me so good.

    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Ik merk nu pas dat er iemand in de kamer naast die van mij is. Ik luister wat er daar gebeurt. ondertussen ben ik al wat rustiger geworden. Langzaam laat ik de muziek in mijn hoofd ronddraaien. Ik bedacht me dat het wel eens interessant zou zijn als ik ging kijken wie het was. ik leg de sleutel die ik in mijn hand heb neer, en loop naar de kamer langs die van mij. Ik klop op de deur en wacht..

    Dana
    'Hoi, ik ben Dana. Je mag me Piplup noemen of Daan,' stelde ik me eigen voor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Noah Morrigan

    Angstig laat ik mijn gitaar bijna vallen als er iemand op de deur klopt. Op de tippen van mijn tenen loop ik naar de deur en open die op een kiertje. 'Ik stop wel hoor, als het je stoort?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cedric Dean Dux- Aap
    'Ik ben Cedric Dean Dux, maar thuis noemen ze met Tarzan,' zeg ik met een smile op mijn gezicht. Thuis! Nu pas merk ik ook op dat er een bloedvlek op haar jurk zit. Ik ga een keer met mijn hand door mijn haar en ga me er gemakkelijk bij zitten, voor hoever dat gaat op deze stoel. Ik pak nog een stuk meloen en begin er aan te eten.

    Caitlinn Morgana Camelot
    'Ik denk dat ik wel zo weg ga hoor. Ik ben doodop Ik heb bijna een week gereisd om hier te komen.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gawain Marlon Iolani- Havik
    De deur werd op een kiertje open gedaan. 'Ik stop wel hoor, als het je stoort?' zegt een meisje aan de andere kant van de deur. 'Nee nee, je stoort absoluut niet, ik vond het juist leuk klinken.' zeg ik en zet een beetje een vrolijk gezicht op. 'Ik ben Marlon, Gawain Marlon Iolani trouwens'

    Dana
    'Wat zijn jullie hobby's?' vroeg ik om het gesprek op gang te brengen. Ik staarde naar mijn eten en wenste diep van binnen dat ik gewoon thuis was. Thuis, het klonk zo vertrouwd. Dit is mijn huis niet, zou het ook nooit worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Noah Morrigan

    Ik deed mijn best op vriendelijk te zijn, voor die ene keer dat iemand spontaan op me af kwam en me geen schrik aanjaagde. 'Ik ben Noah, Morrigan. Wil je, Wil je binnenkomen?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Silver
    "We kunnen ook gewoon weg sneaken," ik giechelde ondeugend en keek of de trainers naar ons keken, maar zij hadden het te druk met het drinken van een wijntje.
    Zo onopvallend mogelijk liep ik naar de deur en liep daarna door de gangen terug naar mijn kamer.


    Me so good.