• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

    Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    - Maud Fally
    I grinnik en veeg mijn tranen weg. 'geen waardige tegenstander?' ik glimlach sarcastisch en loop richting mijn kamer zonder haar nog een blik waardig te gunnen,


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Silver
    "Ja jank maar, watje," mompel ik nog tegen zijn deur.
    Maar zelf merkte ik dat ik ook ieder moment kon gaan huilen. Ik liet me tegen een muur zakken en legde mijn hoofd tussen mijn knien. Ik wilde naar huis. Het barste hier van de creeps en r was zelfs een losgeslagen psychopaat die verdorie een mes naar me had gegooid. Ik wreef over de opgedroogde streep bloed op mijm wang en zuchtte diep. Het was een hel hier.


    Me so good.

    - Maud Fally
    Niemand zou me ooit begrijpen, wat heb ik fot gedaan? Ik viel iemand aan uit zelfverdediging, om te voorkomen dat ik al op de eerste dag vernedert werd. En nu? Nu denken de meeste kinderen waarscheinlijk dat ik een halve gek ben. Ik herken mezelf niet eens meer.
    Ik kruip snel onder de dekens. Mijn ogen branden van de opgedroogte zoute tranen. Het liefst zou ik willen dat een van hun me in miin slaap neerstak. Dan hoefde ik niet tr verbranden als de wereld vergaat.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Silver
    ik duwde mezelf omhoog en liep naar mijn kamer. Ik ging weer in de vensterbank zitten. Tot mijn ongenoegen zag ik dat mijn raam uitzicht bood op de kamer van die jongen, waar ik trouwens nog steeds de naam niet van wist. Ik sloot mijn ogen weer om tot rust te komen.

    [+k ga slapen]


    Me so good.

    Mike kaimana- Orka
    Mike had bijna niets mee gekregen van het gevecht wat er was gebeurd. Hij was als een van weinige die bleef zitten. Hij wist dat er genoeg mensen waren als iemand hulp nodig had. Dus leek het hem niet slim om te gaan kijken waardoor het nog drukkeer werd.
    Gelukkig kwamen na ene tijdje weer iedereen terug. Ook al zat hij er al lang. Hij had nog geen gesprek gehad. En nu leek helemaal iedereen in een droevige bui door wat er ook gebeurd was. Mike probeerde zich er niet veel van voor te stellen en luisterde maar naar een gesprek tegenover hem. Een meisje vroeg aan een jongen of hij ook skate. Zelf kon hij het niet maar hij vroeg zich wel meteen iets anders af. ´Weten jullie misschien of we ook genoeg tijd krijgen voor hobby´s´ vroeg hij aan de twee. Hij kon leven zonder zijn huis maar hij kon niet een dag zonder in water te liggen.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Gawain-
    Ik voelde mijn adem sneller worden, steeds sneller. 'verdomme' vloekte ik zacht. Wanneer mogen we nou naar buiten. Ik moest op de een of andere manier naar buiten. Ik had dit al eens eerder gehad. Toen moest ik ook naar buiten. In alle haast zet ik me af tegen de storm waarnaar deze naar achter valt. Iedereen kijkt om. Mijn ademhaling is nog steeds snel, bijna hyperventileren. Ik grijp mijn skatebord en skate naar mijn kamer, de eniggeboren plek om nu naar buiten te kunnen. Onderst was het rustig. Ik smeet de deur open en schopte mijn skatebord in een hoek. Ik sprinte met alle andem die ik nog had naar de grote ramen. Snel maak ik ze open, ik was gered. Frisse lucht kwam mijn kamer binnen, buitenlucht met zee geur, ik keek uit over de zee! Ik lied me op mijn bed neer vallen en genoot van alles wad de wind naar binnen bracht.

    -Cédric
    5 mensen waren er nu wg 3 jongens en 2 meisjes. Zin om een gesprek met de rest aan te gaan leek me wel een goed idee. ' hoi, zullen we eerst eens even een voorstel rondje maken. Ik begin wel.' zeg ik naar de groep toe. 'ik hem Cédric Dean dux, en kom uit Brazilië. Ik ben 25 en je mag me ook tarzan noemen' zeg ik vrolijk

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 10:04 ]

    Mensheid, ik ben weer terug, en ik zou heel graag een verslag willen krijgen wat er allemaal is gebeurd sinds ik weg ben. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nou Cherie en Maud hebben net ruzie gehad en toen was dat over kwam Siver nog even Ruzie maken met Maud en die gooide een mes en nu zijn de anderen bezig met zichzelf voorstellen :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dus Maud gooide een mes naar Silver?
    En voor zover ik weet is de ruzie met Cherie en Maud nog niet opgelost, of heeft iemand mijn rol overgenomen.. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Caitlinn Morgana Camelot
    'Tarzan dus? Hmm. Nou ik ben Caitlinn Morgana Camelot, maar iedereen noemt me gewoon Cait. Ik ben 16 jaar en heb mijn hele leven al in Nederland gewoond.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nee die is nog niet opgelost ze zitten nu allebei in hun kamer als ik het goed heb...
    Ik heb gister ook best veel gemist want mijn pc viel uit en ik heb het allemaal even teruggelezen.
    Maar niemand heeft je rol overgenomen iig.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mike kaimana

    Verbaast keek Mike de jongen na die naar biuten rende. Blijkbaar was hij dan niet zo erg met niet naar buiten kunnen gaan. Al had hij nog geen antwoord op zijn vraag zijn aandacht ging naar het voorstel rondje. ´Ik ben Mike Kaimana , 17 jaar en kom uit hawai´ zei ik rustig erbij met een glimlach.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Met trillende benen stond ik op van mijn bed. Ik liep naar de spiegel, zodat ik mezelf een beetje op kon knappen. Ik perfectioneerde mijn haren wat, maar gaf het al weer snel op. Te moe om schoenen aan te trekken, wandelde ik de gang op, richting de eetzaal. Constant keek ik om me heen, doodsbang dat ik weer aangevallen werd. In de eetzaal waren nu weer een aantal gesprekken op gang gekomen. Stilletjes ging ik op een stoel zitten, en ik wilde het liefst in de muur verdwijnen, zo slecht voelde ik me op mijn gemak.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Guys, ik ben een aantal dagen weg, dus iemand mag een excuus maken voor Cherie, dat ze ziek is ofzo. Als iemand dit zou willen doen, heel erg bedankt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    @Pariah, eigenlijk heeft jou personage de hele tijd op d'r kamer gezeten en heeft Maud nog meer ruzie gehad. Volgens mij is dat het enige wat er is gebeurd (':

    Silver
    Ik was het gevecht al weer vergeten. Vrolijk als altijd huppelde ik weer naar de eetzaal. Iedereen was daar druk bezig zich voor te stellen.
    "Hoooooi, ik ben Silver," riep ik door iedereen heen.


    Me so good.