• En wil een cover voor me maken? Het is waarschijnlijk nog al lastig aangezien ik zelf totaal geen idee heb hoe heel de cover er uit moet gaan zien. Niks van plaatjes of teksten. Maar ik weet dat er hier op Quizlet een aantal goede creatieve mensen zitten en me vast wel kunnen helpen hier mee. Ik zal eventjes een korte uitleg van het verhaal er neer zetten;

    Het gaat over een 17-jarig meisje, Faye. In haar verleden is ze vaak laten zitten, door bijvoorbeeld haar vader en verschillende vriendjes. Ze leert een nieuwe jongen kennen, waar ze in het verhaal al een relatie mee heeft. Hij verteld haar hoe belangrijk ze voor hem is en vertrouwd hem compleet. Maar wanneer ze foto's krijgt te zien dat haar vriendje met een ander gaat is het vertrouwen in veel personen verdwenen. Waardoor dus haar vertrouwen in personen is verdwenen, krijg ze het moeilijk tijdens haar studie en schat iedereen haar verkeerd in. Vanaf dan word er een skip gemaakt maar drie jaren later, waar ze twee jaar is afgestudeerd en aan hoofd staat van een jong nieuw 'fashion-design' kantoor. Zo laat ze aan iedereen zien dat vooroordelen niet goed is, en je zonder het perfecte verleden ook hoog kan opkomen.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 18:02 ]


    But if I can't have you, I'll walk this life alone.

    Misschien is het handig om de titel er ook bij te zetten :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hmmm, hoe ziet Faye er in jouw ogen uit? Heb je al een titel?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wist niet precies hoe ze eruit moest zien, dus ik heb gewoon maar wat gedaan. Het is ook niet echt mooi ofzo.

    __.jpg" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />


    Dat is hem, maar had geen beschrijving van Faye dus het is wss niks.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Glucio schreef:
    Hmmm, hoe ziet Faye er in jouw ogen uit? Heb je al een titel?


    Faye ziet er niet gewoon echt bijzonder uit, eigenlijk maakt het niet echt uit hoe ze er uit ziet. Iets als dit denk ik.


    But if I can't have you, I'll walk this life alone.

    Remembrall schreef:
    Misschien is het handig om de titel er ook bij te zetten :3


    Titel heb ik nog niet.


    But if I can't have you, I'll walk this life alone.

    Ik ga wel wat proberen. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    Klik voor groter formaat, en wees maar eerlijk wat je er van vind.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Klik

    Er kunnen nog letters op. Ze lijkt niet echt op jouw plaatje, maar ik vond zelf dit mooier. Natuurlijk is dat gewoon mijn smaak, maar ja :')

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 19:51 ]


    Happy Birthday my Potter!