• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

[Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]

[Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.

Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens

Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan

Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

MustacheMe schreef:
    (...)

De kinderen zijn er achter gekomen dat de kamer er precies zo uitziet als zij wilde. Maud heeft een soort ruzie met Cherie, en nu is iedereen behalve Maud aan het eten (:

Non, non, ik eet niet. o;
    En ik ben ook mijn dier niet, hoor. Ik vertoon alleen de trekjes van een wolf. ;D

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

~Mireille Amelia Scott - SLANG.

'Ik kan enger eten,' zeg ik. 'Laat ik dat maar niet doen... Ik schaam me nu al.'

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Caitlinn Morgana Camelot
    'Maar wat maakt het zou weer uit hoe dat we eten? We zullen er toch mee moeten leven hoor.' Het klonk wel heel wijs..

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Silver
    Ook ik ging met het 'eng eten gesprek' bemoeien.
    "Neee, ík eet het engste," zei ik net mijn mond vol chocolade resten.

Me so good.

(oke ik kom wel binnen vallen XD)

Mike kaimana- Orka
    Mike was bijna bij de eetzaal tot zijn oog viel op een raam. Niet op het raam maar wat er achter was. Pas nu besefte hij wat een mooie omgeving ze eigenlijk stonden. Zo bleef hij maar staren en denken dat hij pas na een hele tijd besefte dat ze al lang aan het eten waren. Snel renden hij naar de eetzaal. Helaas was hij niet zo snel als in het water maar het lukte wel. Toen hij de deuren zag sloeg hij ze hijgend open. Waardoor bijna iedereen hem raar aan keek. Mike bloosde dan meestal maar nu had hij te veel honger. Hij ging op de eerste stoel zitten die hij zag (bedenk maar waar vrij is) en pakte meteen het eerste vis gerecht die hij zag. Vis bleef zijn lievelingseten.

Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

Cherie Beth Jones ~ Kat

Toen ik uitgegeten was, kreeg ik een misselijk gevoel. Ik excuseerde me, en liep de eetzaal uit, de gangen op. Ik wilde terug naar mijn kamer, maar onderweg kwam ik 'Jackson' tegen. Hij zat tegen de deur aan met zijn hoofd in zijn handen, zijn koffer lag naast hem.
    'Probeer je te ontsnappen?' Mijn stem galmde door de gang, en geschrokken keek Jackson op, recht in mijn ogen.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

'Oké dan,' zeg ik. 'Ik denk... dat we allemaal wel een enge kant hebben...'
    Als ik dat gezegd heb kijk ik de kring rond en mensen knikken instemmend.
    'Is maar één ding aan te doen,' zeg ik dan en de groep kijkt me vreemd aan. 'Een wedstrijdje "eng eten" doen. Zal misschien die gespannen sfeer hier breken... We zijn weggekaapt uit ons eigen land, op een onbekend eiland zonder onze ouders en de mensen van wie we houden... Misschien breekt dit het ijs?'

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Hayes Vukovic ~ Wolf.

'Ik slacht mijn eten liever niet als er vegetariërs bij zitten, snap je..', zei ik langzaam.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Caitlinn Morgana Camelot
    Ik begon Enthousiast in mijn handen te klappen.
    'Ja dat is een geweldig idee, IJs breken dan kunnen we vis vangen.' Ik grinnikte zachtjes om mijn eigen droge humor.

Silver
    "Uhm weet je, ik pas. Ik heb me net volgepropt, er past echt niets meer bij," zei ik terwijl ik tevreden over mijn volle buik wreef.
    Nieuwsgierig keek ik naar alle anderen en wqchtte hun reacties af.

Me so good.

- Maud Fally

Ik kijk op en staar haar aan, recht in haar ogen. Ik knarstand en lik mijn lippen, daarna duw ik haar tegen de glaze wand en sis in haar oor, 'hoe d-durf je me zo te vernederen.' mijn handen voelen ruw aan, ruwer dan anders. Ik duw haar polsen iets harder tegen de wand.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Mike kaimana

Mike merkte pas best wel laat op dat er een wedstrijd werd voor gesteld. Wie het engst eet. Hij vond het niet echt een wedstrijd voor hem zelf. Het engste wat hij kon is een rauwe vis zo naar binnen eten en voor zo ver hij wist deden ze dat in sommige landen ook, zoals in Nederland. ´Ik doe niet mee maar eigenlijk wel een goed idee´ zei hij blij met zijn mond nog vol vis.

Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

'Uiteindelijk zullen we dit samen moeten doen, mensen,' zeg ik en ik draai mijn hand twee keer om mijn glas drinken. 'En uiteindelijk zijn we allemaal freaks.'
    Mijn huid wordt geschubd en glad als ik probeer om mijn slangengedaante aan te nemen. Mijn ogen worden zwart en ik klap mijn tanden uit.
    'En uiteindelijk hebben we allemaal dit soort dingen,' zeg ik en ik klapper met mijn tanden totdat ze een tikkend geluid maken. 'We zullen het ermee moeten doen.'

Cherie Beth Jones ~ Kat

In eerste instantie slaakte ik een klein gilletje, ik was bang voor hem, deels omdat ik niet wist wat hij allemaal kon, deels omdat hij me in een soort van wurggreep tegen de wand had geduwd. Ik kon met geen mogelijkheid zijn armen openkrabben, wang hij duwde mijn polsen tegen de glazen wand aan.
    'Laat me los, nú,' zei ik met een behoorlijk kalme stem.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Caitlinn Morgana camelot
    'Wanneer beginnen we?' Ik keek lachend naar de anderen.
    De meesten wilden niet meedoen maar stiekem was het toch best leuk om te zien dat er niemand durfde.
    En zo goor at ik niet eens en ik deed zelfs nog mee.