• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

[Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]

[Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.

Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens

Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan

Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Noah Morrigan

Ik was de enige die al in de eetzaal verschenen was, de anderen vonden het blijkbaar niet nodig om te komen opdagen. Nieuwsgierig keek ik om me heen. Er stonden twee vrouwen van eind de twintig naast mekaar aan het einde van de zaal. Onbewust bleef ik staan. 'Kom maar verder hoor.' Ik klapte volledig dicht. Sociale contacten lagen me niet echt.

[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:23 ]

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Caitlinn Morgana Camelot
    'Vind je het al leuk hier? Ik hoop echt wel dat de mensen hier een beetje losser komen zo is het doodsaai bijna iedereen negeert iedereen. Hoe kunnen we er zo ooit een leuke tijd van maken?' De jongen bleef opmerkelijk stil.
    'Hoe heet je trouwens?'

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Cedric Dean Dux- Aap
    Het wastijd om te gaan eten, dus ik liep mijn kamer uit waarna ik de rest volgde. hopenlijk kon ik overweg met het beetje engels wat ik spreek, in brazilie was dat namelijk meestal niet nodig. iedereen praat daat portugees. de eetzaal was groot en ik ging willekeurig alleen aan een plaats aan tafel zitten. Al snel kwam er iemand langs me zitten en iemand schuin tegen over me.

Gawain Marlon Iolani- Havik
    In de eetzaal pakte ik mijn skateboard in mijnhand, ik was benieuwd naar de nieuwe mensen al houd ik ze toch liever op afstand. ik ging tegenover een jongen zitten die er al zat.

Do it scared, but do it anyway.

Hayes Vukovic ~ Wolf.

Schichtig keek ik om me heen. 'Yeah, eh, ik heet.. Hayes. Hayes Vukovic. Hayes. Of Vuk..', zei ik vlug, en stak mijn hand uit. 'Ik kom uit Nieuw-Zeeland.', vervolgde ik stilletjes. 'En jij?'

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Noah Morrigan

Iedereen druppelde langzaamaan binnen. Zo snel als ik kon ging ik aan het uiteinde van de tafel zitten, zo ver mogelijk van de anderen die al neerzitten. Huiverend keek ik naar beneden, naar mijn handen die ik zo hard mogelijk in mekaar had verstrengeld.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Caitlinn Morgana Camelot
    'Ik ben Caitlinn, Caitlinn Morgana Camelot, Maar iedereen noemt me gewoon Cait hoor. En ik kom uit Nederland. Nieuw Zeeland? Is het mooi daar?'

- Maud Fally
    Wanneer ik een zware stem door mijn kamer galmt schrik ik op uit mijn slaap. Ik luister wat de man zegt en vetrek dan naar iets wat de eetzaal heet. Als ik aankom zie ik dat ik een van de laatste ben. Al een paar of 5 kinderen zitten aan een lange tafel. Niet wetend wat te doe blijf ik in de deur opening staan. Ik bloos en bijt op mijn lip.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Cherie Beth Jones ~ Kat

Ik volgde de rest, en kwam in een soort eetzaal uit. Er waren al een aantal mensen, die geen aandacht aan me besteedden, dus ik ging maar tegen de muur staan. Bang om plaats te nemen, en de mensen die er waren te leren kennen. Maar één ander persoon was ook blijven staan, dus ik zette mijn mooiste glimlach op en liep eropaf.

[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:31 ]

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

- Maud Fally
    Wanneer er een aziatisch meisje op me af komt gelopen loop ik rood aan. 'Hoi?' zegt ze vriendelijk. 'Heei' zeg ik met een argwanende blik. Ik ken niemand hier, en zou hou ik het ook liever. Ik heb zelfs nooit een echt gesprek gevoerd.

Silver Madeline Rue Shaw - Zwarte Panter
    "Oops," zei ik toen ik me bedacht dat dat uur al voorbij moest zijn.
    Ik begon rustig mijn make-up bij te werken en gooide mijn haar over een schouder. Ik sloot mijn kamerdeur achter me en wandelde op een rustig tempo naar de eetzaal. De tafel zat al aardig vol en ik besloot ergens in het midden van de tafel te zitten. Er leken nogal veel verlegen types bij te zitten. Zoekend keek ik de tafel rond op zoek naar een gesprekspartner. ik zag een knappe jongen met een skateboard aan de tafel zitten en ik begon flirterig met mijn haren te spelen terwijl ik met mijn grote ogen naar hem staarde.
    "Hee," begon ik. "Ik ben Silver. What's your name?"

Me so good.

Hayes Vukovic ~ Wolf.

'Nieuw-Zealand, aye.', zuchtte ik, eigenlijk een beetje de rest van wat ze zei negerend. 'Precies als op de foldertjes. Ik kom uit Papakura.', zei ik toen dromerig, terwijl ik neerplofte op een stoel. 'En.. Was het mooi in Nederland?'

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Cherie Beth Jones ~ Kat

De jongen kijkt me argwanend aan. 'Hoe is het?' vraag ik op vriendelijke toon. Na nog een argwanende blik mompelt hij iets onverstaanbaars.
    'Wat zeg je, ik verstond je niet.'

[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:42 ]

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Pariah schreef:
    Cherie Beth Jones ~ Kat

Het meisje kijkt me argwanend aan. 'Hoe is het?' vraag ik op vriendelijke toon. Na nog een argwanende blik mompelt ze iets onverstaanbaars.

Het is hij iet zij :Y)

Pariah schreef:
    Cherie Beth Jones ~ Kat

Het meisje kijkt me argwanend aan. 'Hoe is het?' vraag ik op vriendelijke toon. Na nog een argwanende blik mompelt ze iets onverstaanbaars.

Het is hij niet zij :Y)

Caitlinn Morgana Camelot
    Het was vaak koud de laatste tijd en de helft van het land is weg maar ik woon vlakbij het bos. Het was niet zo heel erg.' We zaten ondertussen al aan de tafel en de meeste mensen waren verlegen en toch nieuwsgierig om hun heen aan het kijken.