• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

    Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Silver
    Ik zuchtte diep. Waarom moesten mensen zo verlegen zijn? Ergens had ik medelijden met haar, maar al snel had ik me gefocust op een meisje die tegen een jongen begon te schreeuwen. Ik vond het nogal grappig, waardoor ik begon te giechelen. Meteen werd ik van verschillnde kanten verbaasd aangekeken.

    [mijn laptop faalt dus ik moet dit nu op mn ipod typen, en daar ben ik heel sloom mee]


    Me so good.

    ~ Mireille Amelia Scott - SLANG.

    'De bergen vallen best mee,' zeg ik koeltjes en loop naar Caitlinn toe. 'Als je het gewend bent is het dodelijk saai.'
    'Ik ben trouwens Mireille,' zeg ik en geef haar mijn hand, die steenkoud is. Ik draai mijn been in mijn nek en wacht op haar antwoord. 'Ik doe niks, hoor?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Wat hij toen deed, was het meest vreemde dat ik ooit heb gezien. Hij begon een of ander liedje te zingen, dat overduidelijk voor kleine kinderen bedoeld was. Met moeite hield ik mijn lachen in, en wandelde ik naar de tafel. Daar ging ik naast een willekeurig meisje zitten. 'Hallo.'

    @Gnome, talking to you. ^^

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 21:07 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Caitlinn Morgana Camelot
    'Dat geloof ik wel.' Ik grijnsde. 'Ik ben Caitlinn, maar je mag me wel Cait noemen.' Eindelijk iemand die vanzelf op een ander afkwam.
    'Nederlands hoogste berg is niet eens een berg, het is misschien net 300 meter hoog.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hayes Vukovic ~ Wolf.

    Zachtjes gromde ik naar Mireille, die mijn leefgebied een beetje belachelijk liep te maken. Ik vouwde mijn handen in elkaar. 'Niet als je zoals ik in een hutje in de bergen woont. Als je dingen zoals een supermarkt en zo in de buurt hebt, is 't maar saaitjes. Als je zelf moet jagen, houd je het nog geen dag vol, he.'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    - Maud Fally
    Wanneer ik het liedje uitgezongen heb sta ik op en loop regelrecht de ruimte uit, mijn kamer in. Ik pak al mijn spullen in en pak daarna de koofer op. Ik loop mijn kamer uit de gang door. Voor de deur blijf ik staan en probeer hem te openen. Ik duw, trek maar niks lukt. Gestrest laat ik me tegen de glaze wand op mijn kont glijden.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Silver
    Iemand sprak tegen me en opgewonden stak ik mijn hand uit.
    "Heee, Silver is de naam."
    Ze schudde mijn hand en met een stralende lach begon ik haar in me op te nemen.


    Me so good.

    ~ Mireille Amelia Scott - SLANG.

    'O, hallo, Cait,' zeg ik. 'Mooie naam.'
    Ik ga naast haar zitten en ik kijk om me heen. Dit is niet zoals het vroeger was.
    'Waar kom jij vandaan?' vraag ik aan haar en ik kijk verder. Ik draai mijn arm drie keer rond en buig hem dan weer terug, bij wijze van uitrekken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cherie Beth Jones ~ Kat
    Enthousiast stelde het meisje zich voor als Silver. 'Eindelijk, iemand die normaal doet, en niet gelijk bot reageerd ofzo. Ik ben Cherie, trouwens.'
    Ik liet haar hand los, en keek om me heen. De jongen waar ik net nog tegen stond te schreeuwen, was spoorloos verdwenen. Ik giechelde, en Silver keek me vragend aan.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Caitlinn Morgana Camelot
    'Ik kom uit Nederland. Trouwens coole trucjes.' Haar arm ging onnatuurlijk rond en ik was er geobsedeerd naar aan het kijken.
    'Is dat wel gezond?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hayes Vukovic ~ Wolf.

    Ik besloot weg te gaan van het gesprek, stak maar gewoon een sigaret op, en plofte neer op de grond, waar ik mezelf bestudeerde, wat ik nooit eerder had gedaan. Ik was best interessant.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Silver
    Vragend keek ik Cherie aan. Ik was allang blij dat er trnminste een persoon was die normaal deed. Cherie's gegiechel was nogal aanstekelijk, waardoor ik een nog grotere glimlach op mijn gezicht kreeg.

    [sorry dat ik korte stukjes sfhrijf met spellingsfouten, ;s]


    Me so good.

    Lily Haspers
    'Gaan we nou nog eten of niet?' Ik keek chagrijnig naar Pixar, ik ga hem voortaan gewoon Pixar noemen.
    'I'm Hungrryy.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Hihi, nou, ik besefte me dat ik hier nog geen kwartier ben, en dat ik al iemand weggejaagd heb.. Helemaal niets voor mij eigenlijk,' verklaarde ik me tegenover Silver, die ondertussen ook aan het lachen was geslagen.
    Ik keek nog een keer rond, en zag vlak naast me iemand op de grond zitten, die aan het roken was. En liet die rook nu net recht in mijn gezicht blazen. Ik hoestte lichtjes vanwege de rook, en tikte hem toen aan op zijn schouder, waarbij ik een hand opstak tegen Silver als teken dat ze heel even moest wachten.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Prixor tapaster

    Ik negeer Lily en zeg dat het eten mag komen. Een muur word weggeschoven. Achter de uur staat een gigantisch buffet, Ik sta op en vertelde kinderen dat ze mogen aanvallen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."