• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

[Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]

[Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.

Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens

Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan

Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

~ Mireille Amelia Scott - SLANG.

'Het zijn geen trucjes,' zeg ik tegen haar. 'Ik weet niet wat jouw taak is, maar ik ben op zijn zachtst gezegd een giftige wurging...'
    'Ik kom uit Schotland,' zeg ik en pak een flesje whiskey uit mijn rugzak. 'Ook een slok? Het is Talisker, 12 jaar oud, smaakt perfect.'

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Hayes Vukovic ~ Wolf.

Getik. Op mijn schouder. Geschokt draaide ik me om, en keek recht in de ogen van een zwartharig meisje. Ik hoorde haar net lichtjes hoesten, dus ik drukte mijn sigaret onmiddellijk uit. 'S..Sorry als het om die sigaret ging.. Echt waar, waar was mijn hoffelijkheid? Ach, het spijt me echt.', verontschuldigde ik me snel, en trok wit weg.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Caitlinn Morgana Camelot
    Al het andere negerend draai ik me om.
    Ik kijk naar de grote hoeveelheid eten en val dan aan. Het bord ligt binnen de kortste keren helemaal vol met van alles iets.
    'Smakelijk.' Ik begon het eten naar binnen te proppen en het was echt heerlijk.

[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 21:32 ]

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Cherie Beth Jones ~ Kat

De jongen reageerde niet helemaal zoals verwacht. Mijn verwachting was dat hij tegen me uit zou vallen of iets dergelijks, maar hij bleef heel kleintjes.
    'Het maakt niet uit, maar ik kan niet zo goed tegen rook, dus ik wilde gewoon vragen of je hem even weg wilde stoppen ofzo.'
    Toen wendde ik me weer tot Silver. 'Kom mee, Silver er is eten! O god, ik heb zo'n honger!' Ik sprong op, en draaide me weer richting de jongen. 'Ga jij ook mee?'

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Silver
    Eten. Ik was dol op eten, en dan vooral snoep. Ik was Samen met Cherie als een van de eerste bij het buffet en begon vanalles op te scheppen. Ik sloeg het 'gezonde' deel van de tafel over en ging richting de desserts. Toen ik met een vol bord terugliep zag ik de starende blikken. Ik wachtte geduldig totdat iedereen terug zou komen zodat we gezamelijk zouden kunnen gaan eten. Ik keek vrolijk naar Cherie die naast me was gaan zitten.

[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 21:35 ]

Me so good.

Hayes Vukovic ~ Wolf.

Ik schudde mijn hoofd, en bleef zitten. 'Nee, dank je. Ik ga niet eten waar iedereen bij is. Zolang er vlees over is, is het goed.'
    Tja, niemand wou me zien eten, neem ik aan. Beest dat ik was.

Cherie Beth Jones ~ Kat

Nieuwsgierig ging ik weer zitten. 'Hoezo eet je niet waar iedereen bij is, ik bedoel iedereen is hier raar. Ik snijd mijn vlees met mijn nagels, weet je. Het kan nooit erger zijn.'

~Mireille Amelia Scott - SLANG.

Als iedereen zit te eten besluit ik aan te schuiven. Ik ga naast een jongen zitten die nog geen hap heeft gegeten en ik leg mijn hand op zijn been.
    'Je wil mij eerder niet zien eten,' zeg ik. 'Ik denk dat iedereen... zo zijn eigen gebruiken heeft.' zeg ik en ik pak een stuk kip. Ik klap mijn enorme giftanden uit en bijt in het stuk kip.
    'Daa word ut malser va.' probeer ik uit te brengen en kijk hoe mensen naar me staren. 'Ande kan ik t nie verteren.'
    Met mijn mond vol kip wil ik vragen of iemand me de aardappels aan wil geven, maar iedereen kijkt me aan alsof ik een monster ben.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

-

[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 21:43 ]

Caitlinn Morgana Camelot
    'Ik eet vrij normaal hoor. We hebben het niet over daarne hé?' Ik slikte het stukje vlees dat aan mijn vork zat ik met botjes en al.
    'Met haar is vlees nog lekkerder wist je?'

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Hayes Vukovic ~ Wolf.

Ik glimlach naar de meisjes. 'Je begrijpt het niet. Mijn voedsel leeft nog, zie je. Ik eh.. Vermoord.. Mijn voedsel als het ware. En je eet niet eng. Hier heb je de aardappelen.', glimlach ik, en geef de aardappelen aan het meisje.

Even voor de duidelijkheid, je personage is je dier niet! hij of zij heeft alleen de mogelijkheid dingen te doen die jou dier ook kan!

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

(ik heb veel gemist door training, kan iemand korte samenvatting maken?)

Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

Cherie Beth Jones ~ Kat

'Hé, dat doe ik ook wel eens, dan zie ik een muis of iets dat erop lijkt, val ik het aan en eet ik het op. Ik moet zeggen dat het zo eens stuk lekkerder is dan als het gebakken is. Zo raar ben je echt niet.'
    Ik liet weer een lieve glimlach zien terwijl ik de jongen hielp enig zelfvertrouwen te krijgen.

kiara2 schreef:
    (ik heb veel gemist door training, kan iemand korte samenvatting maken?)

De kinderen zijn er achter gekomen dat de kamer er precies zo uitziet als zij wilde. Maud heeft een soort ruzie met Cherie, en nu is iedereen behalve Maud aan het eten (: