• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

    Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lucy Haspers
    'Kom je ook mee?' Ik knielde bij de jongen neer en legde mijn hand zacht op zijn schouder.
    'Jullie moeten gewoon nog even wennen aan elkaar, dat was niks om je zorgen over te maken.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hayes Vukovic ~ Wolf.

    Met een sigaret uit mijn mond hangend slofte ik volgens Lucy's orders naar de eetzaal. Ik liep langs die jongen, en keek hem heel vuil aan. 'Deze wereld is waardeloos. Types zoals jij zorgen daarvoor.', siste ik, en liep verder naar de eetzaal, waar ik neerplofte op een stoel en staarde. Nog steeds met trillende handen en rode ogen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    - Maud Vally

    Ik keek even op wanneer een zachte stem me probeerde gerust te stellen. Ik duik weer in mijn eigen wereldje en volg mijn plan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lucy Haspers
    'Alsjeblieft, je kan hier niet voor altijd blijven zitten.' Ik probeerde hem omhoog te trekken maar hij bood teveel weerstand.
    'Kom op, niet iedereen mag elkaar hoor.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mensen, ik stop ermee voor vandaag, en dan nu echt. ^^


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    - Mauf Vally

    'n-niet iedereen m-mag mij, N-niemand, niemand, niemand. Ga weg.' ik ruk me los uit haar greep en ga weer in mijn lievelingsstand liggen. 'Ga-Weg.' zeg ik weer met trillende stem.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lucy Haspers
    Ik liep terug de zaal in en keek iedereen een voor een aan.
    'Dat hebben we al goed gedaan de eerste dag al ruzie.' Ik glimlachte naar iedereen maar ergens bleef Maud toch in mijn hoofd rondspoken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    - Maud Vally

    Wanneer de vrouw weg is, glimlach ik tevreden en zing door waar ik mee bezig was.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Caitlinn Morgana Camelot
    Ik luister naar de vrouw. Eigenlijk weet ik nog niet wie ze is maar ze komt wel aardig over. Ik verwacht dat het een van de trainers is en als ze allemaal zoals haar zijn kan het hier nog best leuk worden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    - Maud Vally
    Wanneer het liedje is uitgezongen sta ik op en pak mijn zakmes uit mijn koffer. Ik probeer met een soort schroevedraaier het glas te vernielen, maar het zorgt er alleen maar voor dat de schroevedraaiier kron trekt. Ik zucht diep en trap hard tegen het glas aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Heeft iemand een samenvatting?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    Heeft iemand een samenvatting?


    2/1 bladzijde terug staat er een, voor de rest moet je even bij lezen. (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Holt crap, ben ik een avond weg moet ik 6 pagina's bijlezen, 6!!!!!
    -Gawain marlon Iolani
    Als iedereen een beetje weg is naar een of ander gegil sta ik op en haal me wat vis en wat vlees. Langzaam peuzel ik het op. Ondertussen is iedereen zo'n beetje terug, behalve die jongen. Ik pak mijn skatebord op en hang hem over mijn rug met de hengels die ik er daarvoor aangemaakt heb. Ik loop nog eens langs het bidet en pak van alles wat. 'ik eet liever de rest alleen op,' Zeg ik aardig tegen een leider en loop de kamer uit. Aan het eind van de gang zie ik degene zitten die ik zoek. Zacht loop ik naar hem toe en ga langs hem op de grond zitten en zet het bord eten bij hem. Hij moet maar kijken wat hij lekker vind.

    -Cedric Dean dux
    Rustig at ik mijn eten op en observeerde de rest.......

    - Maud Vally

    Wanneer iemand een bord naast me zitten kijk ik hem onder zoekend aan. 'd-danjjewel.' gretig eet ik alled wat op het bord ligt op. Blozend kijk ik de jongen aan, ik veeg mijn momd af met mijn mauw.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    -Gawain
    'ik ben blij dat je het lekker vond,' zeg ik rustig nadat hij het allemaal op heeft. Verder kijk ik weer stil voor met terwijl ik met opgetrokken knieën tegen de muur op de grond zit. Mijn skatebord staat langs me tegen de muur. Ik kijk naar het terwijl buiten. Geen terein voor een skatebord, wel voor een durtbord, dat ik gelukkig ook bij me heb. Zo kwam ik thuis ook overal. Als ik naar een board onder mijn voeten had leek het alsof ik vloog en al helemaal bij een stunt in de lucht, heerlijk gevoel vond ik dat.