• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

    Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Het is hij iet zij :Y)

    Oops, faal, :W.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    - Maud Fally
    'wat zeg je?, ik verstond je niet.' zegt het meisje. 'Goed, met jou?' Vraag ik nog steeds op een zachte toon. ik staar naar mijn voeten en speel met mijn broek.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Noah Morrigan

    Ik liet mijn blik onderzoekend door de kamer gaan. Het was een mooie, luxueus ingerichte kamer. De mensen die erin zaten verschilden vreselijk en kwamen duidelijk uit verschillende landen. het was grappig om te zien dat er amper mensen praatten, de meeste keken zelfs niemand aan.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:44 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cherie Beth Jones ~ Kat
    'Met mij gaat het ook goed, dankje,' zei ik, waarna ik vervolgde: 'Zeg eens, hoe heet je eigenlijk?'
    Nu keek de jongen alsof ik mijn verstand helemaal kwijt was. Bemoedigend glimlachte ik hem toe, en hij schraapte zijn keel.

    @Wandless, ik had het inderdaad niet tegen jou, sorry als ik hier onduidelijk over was. (:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:46 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    @Pariah Dacht ik al :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Oké, fijn. Gaat de persoon offline met wie ik een gesprek wilde gaan voeren -___-]
    Silver Madeline Rue Shaw - Zwarte Panter
    Verveeld staarde ik naar mijn lege bord.
    "Hé," riep ik naar een meisje die aan het eind van de tafel zat. "Ik ben Silver."
    Ik toverde een glimlach op mijn gezicht en zwaaide vrolijk naar haar.


    Me so good.

    Hayes Vukovic ~ Wolf.

    Ik glimlachte, maar stopte daar algauw mee omdat ik wist dat ik mijn tanden blootlegde. 'Kou is altijd beter dan die eindeloze warmte.', ik zweeg na die zin, en keek naar mijn geschaafde vuisten. 'Ik ben te anti-sociaal om zo sociaal te zijn.', dacht ik in mezelf.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    - Maud Fally
    Ik heb nog nauwelijks ooit een gesprek gevoerd laat staan mijn naam gezegd, zelfs toen de jongen die me een vliegticket gaf mijn naam vroeg heb ik hem niet genoemd. Het meisje staart me zo blij aan dat ik het bijna zou zeggen. 'Jackson.' Zeg ik alsof het gesprek nu over is.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Valerie Savarin

    Ik deed mijn best om ieder individu in de groep goed te bestuderen. Ze waren allemaal zo verschillend. Een paar sprongen eruit, het was best sneu. Van de 11 jongeren vielen er misschien drie op.

    Noah Morrigan

    Angstig keek ik op als iemand over de tafel heen riep. Ze zwaaide naar mij, of dat dacht ik toch. Met grote ogen deinsde ik een klein beetje achteruit en keek terug naar beneden. Ik hoorde het meisje zuchtten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Toen hij mij zo arrogant toesprak, verloor ik mijn geduld. 'Zeg, hallo! Ik probeer hier een normaal gesprek te voeren, en jij kunt niet eens het respect opbrengen om normaal te doen. Besef je niet dat we de komende tijd met elkaar opgescheept zitten, iedereen hier?!' Dat laatste schreeuwde ik door de zaal. Sommige gesprekken vielen spontaan stil, en Jackson, zoals hij zichzelf noemde [ik geloofde er niets van], stond aan de grond genageld.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Caitlinn Samantha Camelot
    'Ja dat weet ik, ik hou zelf ook meer van koude als van warmte.' Ik had het gevoel dat hij niet echt zo sociaal was. 'Ik heb het eigenlijk nooit echt zo koud. Laten we maar zeggen dat ik Hitte eigenlijk gewoon haat en dat het daarom wel goed is dat ik in Nederland woon.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    - Maud Fally
    Met grote ogen staar ik het meisje aan. Ik slik en ga zitten op de grond. Ik vouw me in als een balletje en sluit me af van de buitenwereld. Zachtjes begin ik mijn lievelings kinderliedje te zingen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hayes Vukovic ~ Wolf.

    Ik gaf weer een beduusd glimlachje. 'Ik hou ontzettend veel van de nacht. Als de koude wind mijn huid omhelst.', zei ik poëtisch, en ging ietwat anders zitten, zodat ik haar beter kon zien. 'Oogcontact, Hayes.', zei een stem in me. Ik gehoorzaamde, en keek haar aan met mijn blauw-witte ogen. 'De oogjes van een husky, maar de persoonlijkheid van een weerwolf.', had mijn moeder altijd gezegd tegen me als grapte over mijn ontspoorde uiterlijk. 'Maar gelukkig woonde ik wel in de bergen, daar was het meestal wel heerlijk koel.'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik moet ervandoor, nou eigenlijk ga ik gewoon even switchen naar mijn iPod, brb guys


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Caitlinn Morgana Camelot
    'Hoe geweldig moet dat zijn? In de bergen wonen? Ik hou trouwens ook van de nacht alles ziet er zo veel mooier uit als er minder licht bij is. Mysterieuzer en aantrekkelijker.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."