• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

    Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Caitlinn Morgana Camelot
    Dwars door de muziek heen hoor ik luid de stem van die ene man waarvan ik zijn naam ben vergeten iets ratelen. Ik doe mijn oordopjes uit en leg mijn Ipod op de plank naast de foto's. Dan sta ik op en loop richting de zaal waar gezegd werd dat we gingen eten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ga even eten, zo terug (:

    Noah Morrigan

    Ik liep net de gang uit als ik de man zag die ons eerder die dag ontvangen had. 'Daarheen.' Zei hij tegen me. Ik glipte langs hem heen en kwam in een prachtige eetzaal terecht.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kga eten brb :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hayes Vukovic ~ Wolf.

    Nonchalant bekeek ik mijn kamer, en gleed met mijn handen langs de kastjes en voorwerpen die er stonden. 'Ik ben in de Hel.', siste ik mezelf toe, en plofte neer op een stoel die in het midden van de kamer stond. Ik voelde mijn pupillen zich aanpassen aan het zwakke licht in de kamer. Wat deed ik hier nu ook al weer?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mike kaimana- Orka

    Rustig liep mike naar zijn kamer. Hij was misschien wat langzamer dan de rest maar hij had ook weinig spullen bij. Een kleine tas waar al zijn kleren in zat en een surfplank. Meer had hij niet nodig in het leven. Al kon hij niet wachten tot hij naar buiten kon. Hij was nooit iemand die veel binnen zat. Toen hij zijn kamer binnen kwam gooide hij de tas op het bed en de plank tegen de muur. Hij keek niet de kamer rond. Het intresseerde hem niet veel en hij moest op schieten naar de eetzaal. Snel liep hij rweer naar buiten en koos de kant waar de meeste mensen heen liepen. Daar moest wel de eetzaal zijn dacht hij.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Cherie Beth Jones

    Met een zucht liet ik mezelf neervallen. Ik wist wel dat ik speciaal was. Al die jaren dat ik gepest werd, waren daar voor een reden. Ze zouden het allemaal dubbel en dwars terugkrijgen. En nu gaden ze het voor elkaar; ze hadden heel de ozonlaag verpest met hun slechte gewoonten. En nu werd ik, de minst voor de hand liggende persoon, aangewezen om de ozonlaag te herstellen en de Aarde te redden.
    Mijn ogen namen de kamer razendsnel in zich op. Deze kamer was op mij afgesteld. Ik voelde zo al aan het dekbed dat het zelfs voor mij moeilijk werd hier met mijn nagels doorheen te komen. Mooi. Je zou verwachten dat de kamer leeg en kaal was geweest, ik zat hier tenslotte tegen mijn zin. Maar hij was prachtig, in de kleuren die ik mooi vond.
    Voordat ik hierheen ging, had ik in alle haast nog wat kleren gepakt. Willekeurige dingen die ik in een koffer had gegooid. Uiteraard deed ik ook dát tegen mijn wil in, maar ik werd nogal onder druk gezet. Ik opende de koffer, die op springen stond. Gelijk vielen er een aantal dingen uit, en het enige wat ik deed, was mijn schouders ophalen, en weer terug op bed gaan zitten. Als ze me hier zo graag bij wilden hebben, zouden ze het vast ook geen probleem vinden om mijn spullen even op te ruimen. Ik was er namelijk te moe voor. Ik was uitgeput na de reis, dus toen ik het echt niet meer hield, trok ik mezelf wat verder op het bed. Ik liet me compleet achterover vallen, en na één keer knipperen, zakte ik weg in een diepe, droomloze slaap.

    Ik weet dat het niet de bedoeling is dat ze gaat slapen, maar Cherie speelt niet helemaal volgens de regels.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 19:04 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hayes Vukovic ~ Wolf.

    'Blauw.', zei ik tegen mezelf. 'Blauw. Ik haat blauw.'. Een afgunst voor het blauwe tapijt had ik zeker weten. Ik hield van zwart en rood, en dat was mijn kamer ook deels, maar een blauw tapijt? Ik greep het afschuwelijke ding vast, en smeet het mijn kamer uit met een luide grom. 'Ik haat blauw!', schreeuwde ik nogmaals, en smeet de deur van mijn kamer dicht. Kalm stak ik een sigaret op, en leunde tegen de muur. Tegenover mij een spiegel. Langzaam liep ik naar de spiegel toe, en aanschouwde de wallen onder mijn ogen. 'Wat zie je er weer leuk uit, Hayes.', gromde ik, en liep weer terug.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Caitlinn Morgana Camelot
    Een tapijt kwam net voor me terecht en ik keek half lachend naar de deur de dicht gesmeten werd. Beleefd klopte ik aan en opende de deur.
    'Je weet toch dat we moeten gaan eten hé?' Zei ik in een poging tot engels.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Snel was ik in mijn kamer, precies mijn smaak. De vloerbedekking was steen grijs, en op de muur waren 2 grote fotos geplakt. Aan de ene kant van mijn kamer waren de rotsen erboven vloog een havik op ziek naar eten en aan de andere kant was het strand, mijn 2de favoriete plek. mijn bed, ik had het niet kunnen gelovern maar ik had een waterbed. ik smeet mijn grote sporttas en een zitzak tegen de muur, en liet me op het bed vallen. Na een tijdje sta ik weer op en pak ik mijn spullen uit, mijn laptop op mijn pikzwarte bureau, mijn Ipod in zijn houder op een kastje. Mijn Ipod zet ik meteen aan, de een nummer van DEstine galmd door mijn kamer. De rest van mijn kleren in de andere kast en mijn skateboard tegen de muur. Ik was net klaar toen we gingen eten, ik pakte mijn skateboard en skate naar de eetzaal.

    Cedric Dean Dux- Aap
    Mijn kamer was groen, groen zoals het bos thuis.een grote pooster van het bladerdek op het plafond boven mijn hangmat. mijn koffer pak ik snel uit en zet hem in de hoek. Alles kreeg een plaats. Ik ging snel liggen in mijn hangmat en genoot van de rust. Mijn kamer was aan het andere uiterste van de slaapkqamers waardoor ik veel rust had. uit mijn raam keek je naar het bos. een grote boom stond vlak voor mijn raam. Ik bekeek de boom eens en kwam tot de conclusie dat dat een mooie manier is om buiten te komen. ik kon precies vanuit mijn raam naar de boom en terug. Vanacht was het tijd om dat te gaan proberen.

    Dana -pinguin
    Nieuwsgierig opende ik de deur van "mijn" slaapkamer. De kamer was groter dan mijn eigen kamer thuis. Hij was naar mijn smaak ingericht. De muren waren roze met wit en bij het raam stond een bed. Ik opende het raam en keek naar de grote zee, dat was voortaan mijn uitzicht. Tenminste een voordeel aan deze plek. Ik pakte mijn grote blauwe trollie en begon op het nachtkastje naast het bed een paar spullen uit te stallen. Mijn wekker, vier foto's en mijn sieraden doosje. Daarna tilde ik het matras op, eigenlijk was ik van plan om daar mijn dagboek te verstoppen maar snel bedacht ik me. Dit boek was geheim en moest niet op zo'n simpele plek verstopt zijn. Ik keek de kamer rond, de vloer was gemaakt van een soort kurk dus daar had ik niks aan. Het plafond was tot mijn grote teleurstelling ook geen optie. Opeens bedacht ik me dat mijn tas een tweede bodem had. Ik glimlachte want daar was ik ook maar net achter gekomen, en dan te bedenken dat ik die tas al drie jaar heb. Ik deed hem open, gooide al mijn spullen er uit en stopte mijn dagboek erin. Daarna liep ik naar de kleding kast en legde daar mijn tas in. Daarna keek ik naar mijn spullen en besloot die dingen ook maar gelijk op te ruimen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cherie Beth Jones ~ kat

    'Aaargh!' Mijn gil was waarschijnlijk overal in dit gebouw te horen. Ik had nog geen kwartier geslapen, of ik werd alweer wakker van dit oncomfortabele rotbed! In mijn woede groeiden mijn nagels in een onvoorstelbaar snel tempo, en ze doorboorden het dekbed, dat toch niet zo stevig bleekte zijn. Boos stampte ik naar de andere kant van mijn kamer, waar een wastafel te vinden was. Ik keek in de spiegel, en probeerde mijn haren iets miner futloos te krijgen. Toen dat niet lukte, liet ik weer een gefrustreerde schreeuw horen. Ik moest snel iets gaan doen, naar buiten ofzo, voordat ik deze kamer compleet verwoeste. Ik trok mijn schoenen aan, nog steeds geïrriteerd, en liep de deur uit. Daar zag ik een aanal mensen dezelfde kant op gaan. Ik keek de kant op waar ze vandaan kwamen. Eigenlijk wilde ik brutaal die kant op lopen, maar ik kende heel deze plek niet, en misschien zou ik verdwalen.
    De zoveelste keer deze dag deed ik iets tegen mijn wil; ik liep achter de rest aan.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Omg, I did it, mijn eerste dubbelpost.. ^^

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:14 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Omg, I did it, mijn eerste dubbelost. ^^

    Gefeliciteerd :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Silver Madeline Rue Shaw - Zwarte Panter
    Ik wiebelde heen en weer met mijn voeten en mijn lippen vormden een trieste glimlach. Diep van binnen voelde ik woede. Woede jegens de mensen die mij hier hadden gebracht. Ik had thuis willen blijven, bij mijn familie en vrienden. Dan hadden we tenminste sámen ten onder kunnen gaan. Nu zat ik hier op een of andere eiland in de Middle of Nowhere. Ik pakte mijn roze mobieltje en zag tot mijn ongenoegen dat ik hier geen bereik had. Wilden ze soms dat we geen contact meer hadden met de buitenwereld? Ik balde mijn vuisten en trok mijn knieen tegen mijn borst. Nog steeds zat ik in de vensterbank en staarde ik naar buiten. Ik voelde me hier met de minuut depressiever worden.


    Me so good.

    Hayes Vukovic ~ Wolf.

    Snel draaide ik mijn hoofd, en keek een meisje aan dat in mijn deurpost stond. 'Ah, uiteraard, ja, eh, ik kom al.', zei ik blozend in het Engels. De angst dat mijn Nieuw-Zeelandse accent haar af zou schrikken was groot, dus ik hield mijn mond, en liep met haar mee.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)