• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

    Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Caitlinn Morgana Camelot
    Verveeld stond ik toch maar weer op uit de hangmat. Ik had nog veel te veel tijd over en ik besloot de boeken die een speciale tas hadden op een van de planken te zetten naast de hangmat.
    Toen alle boeken uiteindelijk stonden merkte ik dat al twee van de drie planken bezet waren en alleen de onderste nog vrij was. Ik pakte de foto's voorzichtig tussen mijn kleding uit die ze goed hadden beschermt.
    Alle drie de foto's kwamen naast elkaar te staan. Een met mijn Broertje een met mijn ouders en een van mij en mijn beste vriendin Yashi.
    Ik miste ze nu al en het was pas een week geleden dat ik ze voor het laatste had gezien.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Valerie Savarin - Trainer

    Ik liep nog een laatste keer door de eetzaal om te controleren of alles goed was. De tafel voor de jongeren stond klaar en die voor de trainers ook. Met een lichte zucht verdween ik door een achterdeur recht het grote terrein op. Ik had even wat frisse lucht nodig.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 18:06 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Caitlinn Morgana Camelot
    Verveeld laat ik me weer in de hangmat vallen en kijk naar de foto's. Ik vraag me af waar alle anderen vandaan komen want de meesten hoorde ik engels praten. Zelf kon ik ook wel redelijk Engels praten maar als iedereen uit Engeland kwam of uit Amerika dan moest ik toch gaan vrezen. Het is vreselijk om mensen niet altijd te begrijpen. Er was tenminste een lichtpuntje, als ik hun niet begreep kon ik lekker Nederlands tegen ze gaan praten dan zouden hun mij ook niet begrijpen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wij spammen met zen drieën echt een beetje de rpgs hea


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Noah Morrigan

    ik stootte mijn teen als ik uit de badkamer kwam en begon luidop te vloeken in het Russisch. Ik hinkelde naar mijn kast en trok er een skinny jeans, een hoodie en een paar zwart met roze coverse gympen uit. Aangekleed en wel ging ik even zitten in de lederen zetel in de hoek van mijn kamer en haalde mijn schrift uit. Zo snel mogelijk oefende ik nog wat Engelse woorden in.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Echt wel :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    - Prixor Tapsanter

    Ik glimlach breed, na al het harde werken van de laatste 20 jaar is het dan eindelijk zover. Ik laat me lang uit op mijn rode bureau stoel vallen. Ik pruts wat op mijn computer en sta dan weer op. Zenuwachtig ijsbeer ik mijn grauwe kamer rond. Ik besluit naar de eetzaal te gaan, net als ik binnenloop zie ik Valerie de deur naar buiten lopen. Ik glimlach, zij zal vast ook zenuwachtig zijn.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Wij zijn gewoon de enige mensen die wat te doen hebben met hun leven ;D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Valerie Savarin

    Ik kijk op mijn horloge en besloot terug naar binnen te gaan. 'Hallo Valerie.' Ik keek verbaasd op. 'Oh hallo Prixor, alles goed?' Hij knikte. 'En jij?' Hij glimlachte rustig. 'Nogal zenuwachtig.'


    en de enige die zo cool zijn ><

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 18:26 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Caitlinn Morgana Camelot
    Verveeld sta ik weer op en pak mijn Ipod uit een van de tassen. Ik zette een van de liedjes op en ik ging hard meezingend weer terug liggen. Ik voel me net Donald Duck met zo'n hangmat.


    Uhu de anderen zijn levenloos :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Haspers
    Ik liep mijn kamer uit naar de zaal. Misschien zouden de andere Trainers er ook al zijn.
    Toen ik binnenkwam zag ik dat er inderdaad al twee stonden. Ik herkende ze gelijk als Prixor en Valerie.
    'Hallo, gaat alles goed hier?' Ik huppelde naar hun toe en ging erbij staan.
    Prixor's naam bleef me laten denken aan Pixar.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Noah Morrigan

    Uit de kamer naast de mijne klonk hard gezang. Ik zuchtte diep en ging op zoek naar mijn iPod, leren ging er nu toch niet van komen. Niet dat ik ging zingen, nee dat dacht ik niet. Gewoon de wereld even buitensluiten was al meer dan genoeg. het zingen werd harder en harder tot ik het uiteindelijk opgaf en opstond om de eetzaal te gaan zoeken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    - Prixor Tapsanter

    'Nogal zenuwachtig' Zeg ik haar in de ogen kijkend. Ik bijt op mijn lip die naar pepermunt smaakt. 'Zullen we ze zo maar eens oproepen?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Valerie Savarin

    Ik knikte instemmend naar Prixor. 'het uur is toch bijna om.'
    'Hadden ze een uur gekregen dan?' vroeg Lily. Ik knikte zwijgend.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lily Haspers
    'Daar heb ik helemaal niks van meegekregen, ik kreeg gewoon honger dus ik dacht dat we maar eens op moesten schieten.' Prixor liep weg om op te roepen en ik glimlachte naar Valerie.
    'Misschien moet je echt maar eens beter gaan luisteren.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."