• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

    Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Tuurlijk, als zij zich daar thuisvoelen (:

    ik zei het eigenlijk meer tegen Deathbat(A)

    Lykos schreef:
    (...)
    ik zei het eigenlijk meer tegen Deathbat(A)

    Oh, ja, tuurlijk hoor. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Oh, ja, tuurlijk hoor. (bloos)

    oke, ik heb even veranderd nu is Gawain ook in de bergen^.^

    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Ik was zo druk bezig en aan het genieten dat ik niet door had dat er iemand binnen kwam. iemand die ik nog niet kende. Waarvan ik nog helemaal niks wist, hoe diegene heet, hou oud diegene is of waar hij vandaan komt. Het was wel heerlijk om te kunnen springen in de bergen, de heerlijke wind door je haren, wind van buiten door het open dak. na een tijdje reed ik langs de ingang en zag een jongen staan, ik kende hem niet maar hij had een sigaret in zijn mond. Rustig bleef ik voor de ingang rondjes rijden om te kijken of hij zou reageren, ik had het gebied bij de ingang toch nog niet goed bekeken. Hij stond langs de plek waar ik mijn spullen had staan.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 19:08 ]

    - Maud Fally
    Ik glimlach gelukigzalig. Ik loop naar binnen en sluit de deur achter me. Niet wetend of ik hier wel mag komen, spring ik in een hangmat en kijk naar de vele palmbomen die de muren verbergen. Ik sluit mijn ogen en veeg een paar van mijn zweetdruppeltjes weg. Ik zucht, maar dit keer van geluk.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Noah Morrigan

    Tegen mijn zin open ik mijn ogen. Het was duidelijk nog nacht. Met een lichte zucht ging ik voor het grote raam zitten en staarde naar buiten, de donkere nacht aan. het was hier stil en mooi.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Silver
    Het was al laat, maar ik hoorde nog steeds af en toe deuren dichtslaan en mensen rondlopen. Geirriteerd deed ik mijn varkens sloffen aan en opende ik mijn kamerdeur. Ik dwaalde door de gangen en stopte voor een grote, roze deur. Het trok meteen mijn aandacht en toen ik de naam las, opende ik snel de deur naar Candyland.
    Het was er roze, erg roze. Overal waren huisjes van snoep, maar ik durfde niet een snoepje van het huis te pakken. Stel je voor, dalijk kwam de boze heks me achterna! Vrolijk huppelde ik over een brug gemaakt van spekjes die over een chocolade rivier stond. Ik ging op mijn knieen voor de rivier zitten en maakte een kommetje van mijn handen. Ik stak mijn handen in het water en dronk er gulzig van.
    Ik had geen idee of ik hier wel mocht komen, maar dat boeide me niet zo veel.


    Me so good.

    Noah Morrigan

    Ik keek toe hoe de zon langzaam opkwam en besloot uiteindelijk om naar de eetzaal te gaan en te ontbijten. Misschien was er wel nog niemand en kon ik in alle rust ontbijten zonder al hun gekwetter er doorheen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hayes Vukovic ~ Wolf.

    Bedenkend liep ik de 'kamer' binnen, en voelde kippenvel over mijn hele lichaam. Langzaam voelde ik aan alles, om te zien of het wel echt was, en dat was het.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    - Maud Fally
    Na een uur in de hangmat te hebben gelegen, sta ik op en besluit dat ik maar als eerste naar de eetzaal moet zodat ik niemand tegenkom. Zo stil ik kan loop ik erheen en schep snel wat eten op een bord. Ik pak bestek en glimlach even.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Prixor Tapsanter
    Gromment sta ik op uit mijn twee persoonsbed. Ik rek me uit en stap onder de douche. Als ik klaar ben trek ik mijn badjas aan en loop naar één van mijn uitgebreide Computers. Ik gaap en start hem op. Ik laat het systeem nog een laatste keer alle bestanden& dossieren van de kinderen doorlopen en lees dan de nieuwe informatie.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    -Gawain Marlon Iolani- Havik-
    onder een hoge sprong kijk ik even op mijn horloge, 'hmm al zo laat, dan maar niet slapen.' denk ik en ik rijd weer naar mijn skatebord. 'Hoi, zeg ik tegen de jongen die langs mijn spullen staat terwijl ik aan het inpakken ben. Na alles ingepakt te hebben kijk ik de jongen nog even aan, misschien wilt hij nog wat zeggen

    -Cedric Dean Dux- Aap-
    Ik merk aan het licht dat veranderd dat het ochtend is. Ik heb in de hut nog wat geslapen. Ik spring naar beneden en merk niet dat er iemand tegen een boom zit. ik slenter naar de eetzaal waar al wat mensen zijn, ik ben benieuwd wat we gaan doen en of het vandaag beter word als gister. Ik schep mijn bord. een kom yoghurt met fruit, vruchtensap en gewoon wat fruit. heerlijk zo'n ontbijt.

    Hayes Vukovic ~ Wolf.

    'Eh, hoi.', zei ik tegen de persoon die schichtig voorbijkwam en me begroette. Daarna stapte ik weer naar buiten en zuchtte. Ochtenden. Haat aan ochtenden.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    -Gawain Marlon Iolani- Havik-
    na dat hij hoi heeft gezegt ga ik ook weg. ik skate naar mijn kamer en leg mijn tas neer, en skate weer naar de eetzaal. een nieuwe dag een nieuwe maaltijd en een nieuwe kans en misschien een nieuwe ontmoeting. ik skate langs het buffet en neem lekker wat vlees en vis en ga aan tafel zitten en peuzel lekker mijn eten op met mijn scherpe hoek- en voortanden

    -Cedric Dean Dux- Aap-
    langzaam loopt de zaal wat voller en ik eet rustig mijn fruit op

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 22:02 ]

    - Maud Fally
    Ik probeer zo min mogelijk op te vallen maar eerlijk zou ik een moord, nee niet letterlijk, plegen om een beetje aandacht te krijgen. Ik zucht en eet mijn eten rustig op. Ik kijk schuldig om me heen en zucht zachtjes.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."