• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

    Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mike

    Mike keek de kamer rond en merkte dat best veel mensen moe waren of heimwee nu al hadden. Daarom was hij blij dat Dana door ging met het gesprek. ´Ik surf, snorkel en eigenlijk alles wel wat in water is´ zei hij rustig met een lach.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Gawain Marlon Iolani- Havik
    'Ja gezellig,' zeg ik en ik loop haar kamer in, heel anders dan die van mij.
    het is ook voor het eerst dat ik spontaan naar iemand toe stap.

    Cedric Dean Dux- Aap
    'Nou mijn hobby is in een boom zitten en buiten zijn, vooral in het bos, een heerlijke plek daar. En jij?' vraag ik vrolijk. Eigenlijk was dat ook de plek met de meeste herinneringen voor mij, dus een verdrietige plek. Het bos was de enigste plek die mijn geheimen deelden en geheim hield. Elk deel van het bos appart

    Dana
    'Ik hou van zwemmen,' zei ik. 'En van muziek luisteren en zingen.' Ik dacht na. Ja, dat was het wel een beetje. Hoewel, zwemmen was nou niet echt een hobby meer maar iets in me zei dat ik dat moest zeggen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 12:06 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Noah Morrigan

    Lichtelijk nerveus kijk ik toe hoe hij even rondkijkt in mijn kamer en voor het eerst schaam ik mijn voor het kleine knuffeltje dat in mijn kast staat. Ik probeer het ongezien weg te duwen achter mijn boeken. Hij liep nieuwsgierig naar mijn gitaar toe. 'Speel je ook?' vroeg ik zacht.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Caitlinn Morgana Camelot
    'Ik ga maar gelijk naar mijn kamer, ik ben echt doodop ik denk niet dat ik het nog langer vol kan houden zonder in te storten.' Ik glimlachte naar haar.'Ik zie je morgen wel weer, doeg Silver.' Ik draaide me om en liep zo snel als mijn benen me toe lieten naar mijn kamer.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gawain Marlon Iolani- Havik
    'Speel je ook?'vroeg Noah. 'Jep, vroeger had ik thuis ook een gitaar maar die is stuk gegaan. Mag ik het eens proberen?' vraag ik nerveus.

    ik ben weg voor de rest van de middag

    Noah Morrigan

    'Ja tuurlijk, ga je gang. Ik wil het graag horen.' Even vroeg ik me af of ik niet te opdringerig klonk maar hij glimlachte gelukzalig en begon te spelen. 'Je kan echt mooi spelen.' zei ik verbaasd. Hij antwoordde niet maar bleef aangemoedigd doorgaan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Caitlinn Morgana Camelot
    Ik was bijna bij mijn kamer toen ik de gitaarmuziek al hoorde. Het kwam uit de kamer naast de mijne en ik klopte hard aan omdat ze het anders niet zouden horen.
    Zonder op antwoord te wachten opende ik de deur.
    'Hallo.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Noah Morrigan

    Verschrikt keken we beide op als er iemand de kamer binnengestormd kwam. 'lekker gezellig hier?' vroeg ze grijnzend. Ik werd knalrood. 'Hallo.' zei ik zachtjes.

    Ik ga even eten klaarmaken ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hayes Vukovic ~ Wolf.

    Ondertussen zat ik weer op mijn kamer met een knorrende maag en opkomende moeheid. De stilte en inactiviteit op mijn kamer begon me te vervelen, dus ik begon te schilderen. Met elke penseelstreek die ik maakte, begon het donkere figuur wat ik schilderde steeds meer te leken op en mens, een vrouw, op.. Noah?

    Yeee, en ik ga nu maar eens fatsoenlijk opstaan en zo.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 12:44 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Caitlinn Morgana Camelot
    'Je hoeft niet rood te worden hoor, ik kwam alleen vrage of het iets zachter kon. Ik wil graag slapen en ik ben doodop.'

    Veel plezier


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dana
    Ik besefte dat dit nooit geen gesprek kon woorden. Ik stond op en liep naar mijn kamer. Ik was vol verdriet en sloeg daarom uit pure wanhoop tegen muur. Een vreselijk pijn schoot door mijn hand.
    'Godverdomme!' gilde ik. 'Tering!' Mijn stem ging steeds harder. 'Kut kut kut.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Noah Morrigan

    'Oh oke.' Ik keek even naar Gawain. Hij glimlachte ingetogen. 'Je speelt echt mooi.' Hij bedankte het meisje dat weer verdween.

    Dankje


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Gawain Marlon Iolani- Havik
    'oké, ik stop wel.' zeg ik snel en zet de gitaar weer op de standaard. 'welterusten!'

    Mike

    Mike zag dat iedereen weg ging. Hij was nooit goed geweest met andere mensen om te gaan. Hij kon ook naar zijn kamer toe. Maar hij hoopte eigenlijk dat hij nog ergens wat kon zwemmen. Binnenbad of nog liever buiten in de zee als hij een uitgang vond. Daarom liep hij maar uit de eetzaal zoekend naar een van de twee.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!