• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

    Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Caitlinn Morgana Camelot
    Ik liep de kamer uit en liep die van mezelf in. Het bed lag nog helemaal vol met tassen en allerlei dingen die eruit gevallen waren. Ik had geen zin om op te ruimen dus ik plukte een joggingbroek en een shirt tussen alle andere spullen uit en kleedde me om. Daarna liet ik me op mijn hangmat vallen en viel starend naar de kleine sterretjes op het Plafond in slaap.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Noah Morrigan.

    'Je mag altijd terug komen, als je dat wilt?' Vragend keek ik hem aan. Hij aarzelde even. 'Je hoeft je niet verplicht te voelen hoor, ik, laat maar. het spijt me.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik moet afsluiten, tot straks.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bye


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dana
    Ik haat het hier. Ik haat het hier. Ik haat het hier. Ik kon niks anders denken.
    'Rustig Dana,' zei ik tegen mezelf. 'Wat deed je vroeger altijd als je boos, verdrietig of kut voelde?' Zwemmen, besefte ik. Ik keek naar mijn zwarte bikini en besloot dat dit mijn enigste uit weg was. Ik kleedde me om en deed daarna mijn kleding over mijn bikini heen. Ik pakte een handdoek, propte die in mijn tas en liep de gang op. Hier moet ergens wel een zwembad zitten. Ik begon zoekend rond te rennen. Trappen af, trappen op. En tot mijn grote opluchting kwam ik een ruimte waar een gigantisch wedstrijd bad was. Ik glimlachte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mike
    Na heel lang zoeken zag hij uiteindelijk een groot wedstrijd bad. Hij had liever in de zee maar dit was perfect. Hij had geen handoeken bij maar altijd had hij ene zwembroek aan. Daarom trok hij snel zijn shirt uit en legde die langs de kant. Soepel dook hij in het water en zwom naar de overkant en weer terug. Het voelde geweldig vond hij. Toen hij terug was zag hij een meisje staan. Na een tijdje zag hij pas dat het dana was. ´Ook zwemmen´ vroeg hij rustig.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    - Maud Fally
    Ik zucht en haal mijn kompas uit de bed lade. Ik bekijk het aandachtig en besluit om een frisse neus te halen. Ik probeer alle negatiefe gedachte's opzij te zetten en stap wantrouwend door de gangen opzoek naar een plek waar ik tot rust kan komen. Uitendelijk kom ik bij een deur waarop staat 'hitte' Het trekt me wel aan en ik doe de deur open. Een warme hittegolf komt me tegemoed.

    Beste mensen van de goede wereld (:, Er zijn veel verschillende kamers met alle hun eigen inrichting. Zo heb je er één als jungle, meer, bos, noem maar op. Voor ieder wat wils. Dus doe e best en ga opzoek naar een leuke kamer waar jou personage wel wil vertoeven ;D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Noah Morrigan

    Het had best goed gevoeld, zo gewoon even praten met iemand anders. Misschien had ik nooit de kans gekregen om echt los te komen in gezelschap. Ik wist nu al dat ik daar iets aan ging doen, we zaten hier toch allemaal opgesloten dus konden we er maar beter iets van maken. Mijn keel voelde droog aan dus besloot ik om te gaan kijken in de eetzaal of er daar nog iets te drinken was.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    caitlinn morgana CAmelot. Ik werd wakker midden in de nacht. Al meteen merkte ik dat de meesten al sliepen of ergens anders waren want het was doodstil. Ik stond op uit de hangmat en liep de deur uit Opzoek naar iets om te doen. Al snel sta ik voor een deur waar bos opstaat. Ik open de deur en mijn mOnd valt open als ik de inhoud zie. Er zit gewoon een compleet bOs hier. Ik typ op mijn iPod en daarom is het zo Vermeir sorry voor dat.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Cedric Dean Dux- Aap
    Savonds toen het al laat was, besloot ik mijn raam open te maken. Het rook anders, niet naar buiten maar wel naar bos. Met een sierlijke sprong land ik op de tak. Ik had niet veel meer aan dan een simpel groen T-shirt en een legerbroek. Mijn favoriete kleren. Met mijn hand ga ik een keertje door mijn haar en verken de omgeving. Ik zie dat het een heel bos is. BOs zoals thuis. Ik loop sierlijk en soepel over de takken wat hoger in de bomen, soms klim ik omhoog of omlaag. Heerlijk dat vrije gevoel. Na een tijdje kom ik in een hut die in de boom is bevestigd. Met uitzicht op een deur, de ingang neem ik aan. Ik zie ene meisje naar binnen stappen. Ik merk op dat het Cait is.

    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Na weer naar mijn kamer te zijn gegaan, en dana alleen gelaten te hebben maak ik mijn dirtboard verder klaar. Ik stop hem weer in de tas en hang hem op mijn rug. Ik pak mijn skateboard en rijd door het gebouw. Op de deuren staan allemaal verschillende woorden. Bos, water, bergen. ik reed nog een stukje. bergen? stond er nu echt bergen? ik rij weer terug en maak de deur open. EEn goot uitgestrekt veld met rotsen en bergen en een open dak. te hoog om te ontsnappen, maar toch buiten. Ik zet mijn skateboard langs de muur op mijn tas. Ik haal mijn helm en bescherming eruit en mijn kniebeschermers gaan net onder mijn broek, een korte broek. De rest gaat ook aan en mijn helm op. Ik stap op het dirtboard en leef me uit in de ruimte, heerlijk zo stunten in deze omgeving. Bijna vliegen zoals thuis.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 17:47 ]

    Dana
    Ik schrok toen ik de stem van Mike hoorde. Het was me nog niet opgevallen dat ik hier niet de enigste was.
    'Eh, ja,' zei ik. Ik deed mijn t-shirt uit en hield mijn voetbalbroekje aan. Die had ik altijd aan als ik voor de lol ging zwemmen. Ik dook in het bad en zwom naar Mike toe. 'Jij zo te zien ook.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hayes Vukovic ~ Wolf.

    Langzaam stapte ik door de gang met de beruchte sigaret die uit mijn mond hing, en las wat er op alle deuren stond. 'Jungle, water, lucht, hitte..', totdat ik 'Bergen' zag staan. Snel rende ik toen naar binnen, en snoof de koele lucht in. Mijn adem werd zichtbaar en ik sprong op. 'Yes!', schreeuwde ik blij.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    is het goed als hayes en gawain in dezelfde kamer zijn??

    Lykos schreef:
    is het goed als hayes en gawain in dezelfde kamer zijn??


    Tuurlijk, als zij zich daar thuisvoelen (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Caitlinn Morgana Camelot
    Ik kijk om mee heen. Het ruikt hier naar het bos. Niet de geur die het thuis vaak heeft, want als ik thuis naar het bos ga heeft het vaak net geregend. Dat doet ik altijd expres omdat het dan extra lekker ruikt. Ik kijk nog een keer om me heen en laat me dan tegen een van de bomen zakken. Gelijk voel ik me al iets meer thuis.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."