• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:04 ]


    -

    Saph
    'Hey,' antwoord ik terug, mijn armen rond Fayan. 'Uhm, morgen is de grote dag, of niet?' Dit was de eetzaal, er zouden wel camera's zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar lippen gleden even langs zijn slaap, waarna ze hem bedenkelijk aankeek. 'Ik ga je missen,' fluisterde ze, en liet een zucht horen.


    -

    Daiyh
    'Er is een complot,' flap ik er uit. 'Om tributen de arena uit te krijgen.'
    Ik heb geen idee waarom ik het zeg. Ik hoor er niet over te praten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Ik moet ooit eens uit deze kamer komen, dus ik besluit naar de eetzaal te gaan. Ik ren de trappen af en eenmaal in de eetzaal zie ik dat Amycus,Saph en Fayan daar zijn. Maar ze gaan alweer. Als ze weg zijn plof ik neer op 'n stoel en hoop dat ik nog even alleen kan zijn.

    [Wie heeft er zin om Prim te irriteren?]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 23:51 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amycus Calcia
    Even keek ze om zich heen, waarna ze met een hand in de richting van de deur wees. Daarna liep ze de eetzaal uit, in de veronderstelling dat Saph en Fayan haar wel zouden volgden. Ze wisten best wel dat ze neit vrijuit konden praten in de eetzaal.

    Chiara Cinxi
    Haar wenkbrauwen rezen omhoog, haar vingers streken over zijn donkere haar. 'Hoe weet je dat?' vroeg ze.
    Meteen vond ze het een domme vraag, een glimlach verscheen op haar gezicht. 'Je weet alles,' gaf ze al als antwoord, waarna ze het niet kon laten om hem een kus te geven.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik keek Saph even kort aan, maar toen volgden we Amycus naar een plek waar we wél konden praten. En ik was sowieso blij dat ik niet in de eetzaal hoefde te blijven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik nam Fayan's hand stevig in de mijnen, liep achtwr Amycus aan. ik was nerveus maar we moesten dit bespreken. Een manier omde tributen te bevrijden.

    Daiyh
    Ik grijns, hou haar dichter tegen me aan. Het was de reden dat ik hier was, om het complet te stoppen. Bedachtzaam, halfgrijnzend keek ik haar aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Eenmaal buiten, draaide ze zich weer om en sloeg haar armen over elkaar. 'De tributen moeten een paar dagen in de arena blijven,' bracht ze meteen ter sprake. Ze was voorbereid op tegenspraak, wat ze ook niet vreemd zou vinden.

    Chiara Calcia
    De grijns op zijn gezicht zorgde voor een siddering door haar lichaam.
    'En die moet jij zeker stoppen van je Capitoolbaasjes?' raadde ze, terwijl ze haar handen ondoorbroken doorgingen met het strelen van zijn lichaam.


    -

    Saph
    Ik kijk haar vreemd aan.
    'En waarom? Zodat eht Capitool ze kan beginnen afmaken als ze dat zelf niet doen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Dat was de bedoeling,' antwoord ik zachtjes. Maar langzaam, heel langzaam begint een andere mogelijkheid zich te ontvormen in mijn hoofd. Iets waar ik niet mag, kan aan denken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Inderdaad! Dat gaan er veel onnodig dood." val ik Saph bij. Hoezo een paar dagen extra? In een paar dagen kon heel veel gebeuren en zoals Saph al zei; als het Capitool merkt dat ze niet vechten... met één druk op de knop kon iedereen eraan gaan, zodra ze ook maar een vermoeden hadden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    'Bij de Hoorn zullen er sowieso een paar sterven, en daarbij zal het geen verrassing zijn als er de eerste dagen niet wordt gemoord. Meestal zijn die het rustigst, omdat de tributen het simpelweg niet willen. Behalve de Beroeprs, maar die zijn er dit jaar niet echt.'
    Hij zuchtte even, en keek vanuit haar ooghoeken naar Fayan. 'Daarbij zal het Capitool de arena de eerste paar dagen extra beveiligen nemen we aan, aangezien ze iets hebben opgevangen.'

    Chiara Cinxi
    Zacht beet ze op haar onderlip, liet haar blik van hem weg glijden. 'Dat dacht ik al,' mompelde ze bedenkelijk, en streek over zijn haar.
    Natuurlijk, het was zijn werk. Zo ongeveer het enige waar hij voor leefde, waar hij was opgevoed.


    -

    Saph
    'En wat dan?' vraag ik nerveus. 'Stel dat we wachten, hoe krijgen we ze er uberhaupt uit?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    De hele tijd dat Amycus sprak, schudde ik langzaam en ongelovig mijn hoofd.
    Ze wilde een paar onschuldige tributen opofferen! Er zouden er een paar doodgaan en ze leek er gewoon geen problemen mee te hebben!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Bedenkelijk kijk ik haar aan. Haar handen bewogen constant, over mijn spieren, mijn haar...
    'Ach, wie weet,' zeg ik utieindelijk. 'misschien kom je de arena wel uit.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.