• Ik praat al een tijdje met een jongen die ik kende van de bus zegmaar haha. we gingen bowlen en hij zat like, bijna naast me in de bus. ik vond hem aardig blabla, daarna kreeg ik dus een verzoek op msn en bleek diezelfde jongen me hebben toegevoegd. ik praat de laatste tijd dus heel veel met hem en op school zeggen we elkaar ook gedag en praten we soms. ik merk dus echt dat ik verliefd aan het worden ben, maar mijn vriendin die loopt dus de héle tijd te zeggen van; ja ik vind hem lelijk en hij is raar en hij heeft een pretkop. en ik word er helemaal gek van, ik durf dus niet tegen haar te zeggen dat ik hem leuk vind.. dus ik weet niet echt wat ik moet doen, iemand ideeën? xo


    Neem risico's

    Tegen haar zeggen dat ze niet zo negatief moet doen, het is sowieso nergens voor nodig om iemand zo af te kraken. En als jij hem leuk vindt, heeft zij dat maar te accepteren. I'd say, go for it! (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tegen je vriendin zeggen dat ze niet zo gemeen over een ander moet doen? Seriously... Alsof ze zelf zoveel beter is x]

    Zeg haar gewoon de waarheid.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ze is jaloers. Je moet de waarheid vertellen, als ze een echte vriendin is, accepteert ze het wel. (:

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 19:27 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wat een bitch. Sorry. Go for itttttt!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    tsss... als mijn vriendinnen andere vrienden van me afkraken, dan moeten ze niet bij mij in de buurt komen. Trouwens trek het je niet aan, zij hoeft niets met hem te hebben het gaat om of jij hem leuk vind. Zeg het haar gwn, lekker boeiend wat zij van hm vind.

    Ik kan btw de crush van een vriendin van me ook niet echt uitstaan, maar dat moet niet uitmaken, ik hoef niets met hem. Des te beter dan hebben jullie in ieder geval geen ruzie over een jongen.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 19:27 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Niet op je vriendin letten en gewoon voor die jongen gaan! :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Casual schreef:
    Ze is jaloers.



    ^ dat

    en als hij een nerd was maar het zelfde karakter had, zou je dan nog steeds op hem vallen? because love comes from the inside, not from the outside.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Taize schreef:
    Tegen haar zeggen dat ze niet zo negatief moet doen, het is sowieso nergens voor nodig om iemand zo af te kraken. En als jij hem leuk vindt, heeft zij dat maar te accepteren. I'd say, go for it! (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Je laat een vriendin toch niet bepalen op wie je verliefd mag zijn en op wie niet? Laat haar. Jij bent verliefd en dat hoeft zij maar te accepteren. Niet iedereen heeft dezelfde smaak, maar daarom hoef je mensen niet af te kraken.
    Ge er gewoon voor en vertel je vriendin de waarheid (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nou ik zou het me niet aantrekken,want het gaat er toch om wat jij van hem vindt?
    Als je helemaal aan het doordraaien bent en ze zegt dat ie je gebruikt ofzo kan je misschien wel naar haar luisteren want meestal heeft ze dan gelijk omdat jij zijn slechte kanten niet ziet maar verder gaat het om wat je zelf vind van hem.


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Casual schreef:
    Ze is jaloers. Je moet de waarheid vertellen, als ze een echte vriendin is, accepteert ze het wel. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Houd het voor jezelf en kijk eerst even of je hem écht leuk vind. Als je hem dan ook écht leuk vind en er bloeit iets zeg het dan wanneer hij erbij is. Ik heb ongeveer ook zo'n situatie, maar bij haar is het echt zo van 'Jezus, ik haat hem echt, zo'n player..' dus ik houd het voor mezelf :-)


    All I have in life, is my imagniation.

    doohickey schreef:
    (...)


    ^ dat

    en als hij een nerd was maar het zelfde karakter had, zou je dan nog steeds op hem vallen? because love comes from the inside, not from the outside.


    dat is het juist, ik ben zeg maar zelf op zijn gedrag gevallen ofzo. we praten zo vaak en het is altijd zo gezellig enzo. en hij is niet eens zo lelijk, misschien niet een van de knapste maar dat boeit me echt niet.


    Neem risico's

    Go for it babe.
    Ik doe hetzelfde. Alleen dan tactisch op mijn manier. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tempesta schreef:
    Niet op je vriendin letten en gewoon voor die jongen gaan! :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.