• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:04 ]


    -

    Amycus Calcia
    'Kijk niet alsof het me niks doet,' sneerde ze naar Fayan zodra ze zijn beschuldigende blik zag. 'Degenen die sterven, zijn degenen die de Spelen willen winnen om de eer. De rest zal zijn spullen pakken en vertrekken.'
    Daarna richtte ze zich weer tot Saph. 'Duardo zal ervoor zorgen dat iemand de houvercrafts niet ver van de arena zet, hij kent iemand die vertrouwd wordt door een aantal mensen uit het Capitool. Daarna is het gewoon een kwestie van snel zijn.'

    Chiara Cinxi
    Een schampere lach ontsnapte aan haar, haar ogen volgden haar rechterhand die van zijn schouder naar zijn borst streelde. 'Inderdaad, vast wel,' mompelde ze sarcastisch.


    -

    [PARTY HARD! Mijn presentatie is AF _O_ *O*]

    Fayan - Stylist
    "Maar hoe kun je weten wie er alleen willen winnen voor de eer?" snauw ik terug. "Voor zover ik de tributen ken, is er níemand die dat wil."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik knik en kijk Fayan aan.
    'We kunnen niet iedereen redden,' zeg ik zachtjes.

    Daiyh
    'Iedereen kan wel eens een misrekening maken,' mompel ik grijnzend. De kamer begint kouder te worden, alleen haar aanraking laat sporen van warmte achter.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 0:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Yay! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ja, maar, maar..." Ik was duidelijk in de minderheid. "Kunnen jullie dat? Zomaar even plannen wie er blijven leven en wie niet en die dan de arena insturen, wetend dat ze doodgaan omdat jij dat bepaald hebt?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Geërgerd keek ze weer met een ruk om naar Fayan. Sinds wanneer had hij zo'n grote bek?
    'Ik had jullie ook níet kunnen helpen, dan waren het er toch een stuk minder geweest.' Haar stem klonk messcherp. 'Je moet je nu niet opeens stoer gaan voelen omdat je het gebouw gisteravond wakker hebt gehouden.'
    Ze kon er weinig aan doen. Frustratie's stapelden zich op: het redden van de tributen, de ongemakkelijke omgang met haar ex, haar gevoelens voor Felan.

    Chiara Cinxi
    Haar blik gleed weer naar zijn gezicht. 'Wat ben je van plan?' vroeg ze, en voelde een rilling over haar rug glijden. De kamer begon ijskoud te worden, ondanks de verwarming die ze hoger had gezet. Ze had nog nooit goed tegen kou gekund.


    -

    Saph
    Ik zeg niets, hoewel ik toch stiekem trots ben. Van de man die tributen mooi maakte voor de slacht was niets meer over. Dat was mijn Fayan. ik merkte Amycus' uitbarsting nauwelijks.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 0:18 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik begon te lachen.
    "Wat heeft dát er nou weer mee te maken!" Daarna werd ik weer serieus. "Het gaat hier verdomme om levens van onschuldige kínderen waar je nu over beslist en mee smijt!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ik trek een wenkbrauw op en grijns. Veel. Heel, heel veel.
    'Dat zul je moeten afwachten, lieverd.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Fayan moet nog even iets roepen over het sterven van die kinderen, dan komt het hoge woord eruit (wbw)]

    Amycus Calcia
    'Ik beslis er niet over, kermisatractie dat je er bent. Hún kiezen er zelf voor of ze meteen vertrekken of hun zakken volstoppen bij de Hoorn.' Woede bouwde zich op, ze kreeg ergens de neiging hem aan zijn roze haar mee te sleuren naar het dak en hem een paar keer op en neer te laten stuiteren op het krachtveld.

    Chiara Cinxia
    'Flauw,' mompelde ze, maar drukte toch haar lippen op de zijne. Met haar armen om hem heen gekruld drukte ze haar lichaam tegen hem aan.
    'Ik heb het koud,' klaagde ze, en ging staan. Nadat ze hem een plagende blik had geworpen vanaf haar punt, liep ze naar de kast om een andere deken voor het bed te pakken.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 0:24 ]


    -

    Saph
    'Amycus, kalmeer.' zeg ik, verbaasd door haar uitbarsting. Echt, dit is absoluut geen samenwerking meer.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 0:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Hoezo, je beslist er niet over? Je zegt net dat we een paar dagen langer moeten wachten en met andere woorden: je geeft die kinderen nog een extra kans elkaar uit te moorden of nee, sterker nog, laten we nóg langer wachten zodat het Capitool argwaan krijgt en zélf aan de slag gaat! Maak ze dan allemaal meteen af!" roep ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Grijnzend stond ik op, en plofte obeschaamd neer op het bed. Het mijne was toch bezet momenteel. Lui keek ik toe hou ze een deken uit de kast pakte, hoe ze haar naakte lichaam uitrekte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Denk je nu echt dat ik die kinderen hetzelfde aan wil doen als wat ik in die arena meemaakte? Denk je serieus dat ik wil dat Felan sterft?!'
    Natuurlijk ging het haar om allemaal, maar Felan was een prioriteit. Ze herinnerde zich alleen pas dat alleen Primrose daarvan op de hoogte was toen ze het al had gezegd.


    -

    Chiara Cinxi
    Met een warme deken in haar armen liep ze terug, om die vervolgens over het matras te laten vallen toen Daiyh verdween. Met een glimlach kroop ze eronder, liet haar voet over zijn rug strelen.


    -