• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:04 ]


    -

    Fayan - Stylist
    "Maar wat gaan we wel doen?" vraag ik dan.


    [Seriously. What's next? (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar rug krulde van genot, en aangezien haar armen om zijn hals lagen werden haar borsten zo in de richting van zijn gezicht geduwd. Haar bewegingen werden al snel ruwer, ze drukte haar heupen tegen de zijne en liet haar ogen dichtglijden.


    -

    [ I don't know T_T
    normaalzou ik Daiyh naar ze toesturen, maar uhm. *wijst naar Daiyh* It's not gonna work, he's busy
    .. Ze kunne amycus lastig vallen? *Dunno*]

    Daiyh
    Grijnzend begon ik haar borsten te verkennen met mijn lippen. Haar bewegingen werden ruwer, en mijn handen knepen harder in haar mooi gevormde billen. God ze was geweldig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Drie plekken van haar lichaam werden aangeraaktt, op een niet al te bescheiden manier ook. Haar vingernagels drukten zacht in zijn schouders, ze drukte haar lichaam tegen de zijne.
    'Daiyh,' kreunde ze, en opende haar ogen weer een beetje.


    -

    [Let's do that. Want ik kan ook nog niet gaan slapen want ik moet nog een fucking presentatie in elkaar zetten D: D: D:
    But it's Saph's turn :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Gaan ze Amycus nu pesten? :'P]


    -

    Saph
    'ik denk dat we maar eens amycus moeten opzoeken,' opper ik na een kleine stilte. Hij snapt wel wat ik bedoel. We hebben nog steeds geen concreet plan om de Tributen de arena uit te breken, en we hebben Amycus al een tijdje neit gesproken.

    Daiyh
    Ik hoorde haar nauwelijks, oh god ik wilde meer van haar. Ik trok haar dichter tegen me aal, beet zzachtjes in een van haar stijve tepels, maaktegeluiden waarvan ik niet wist dat ik ze in me had.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Yes, they are. :Y)
    also, I think both Daiyh and Chiara are fucking Masters of the bedroom. (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik knikte.
    "Waar zou ze zijn?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Haar kamer?'

    [Is Amycus niet in Felan's kamer? :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Amycuuuuuuuuss, where are yoouuu?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ja, dus *O*]

    Amycus Calcia
    De eetzaal was - op haar na - uitgestorven. Om de één of andere reden hadden Avoxen de hele dag in de ruimte rond gerend, wat het ook was, ze had er niks van meegekregen. Haar hoofd leunde op haar hand, terwijl haar grijsblauwe ogen dromerig naar de muur staarden.

    Chiara Cinxi
    Toen hij zacht in haar tepel beet, ontsnapte er een kreetje aan haar. Haar armen krulden zich nog wat strakker om hem heen, zodat ze haar heupen dichter tegen hem aan kon duwen. Bijtend op haar onderlip liet ze haar ogen weer dichtvallen, haar lippen weken van elkaar toen hij nogmaals in een tepel beet.


    -

    Maeleena schreef:
    Saph
    'Haar kamer?'

    [Is Amycus niet in Felan's kamer? :'D]

    [Nee, Valeria is te weinig, te kort en is dan te sloom om echt te vorderen met Felan (cat)]


    -

    Maeleena schreef:
    [ Yes, they are. :Y)
    also, I think both Daiyh and Chiara are fucking Masters of the bedroom. (wbw)]

    [Yeah, they are (wbw)]


    -

    Daiyh
    Een van mijn handen kruipt omhoog, nesteltzich in haar haren, waar ik lichtjes aan trek. Het maakt neit uit dat ze bovenop me zit, ik heb nog steeds alle controle, alle macht.
    Mijn mond stopt niet met het ruwe verwennen van haar borsten, en ik stop geen enkel moment met het meebewegen op haar ritme.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.