• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:04 ]

-

[Wat heb ik allemaal gemist?]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[ me too! *O* *zin in morgenavond*]

Daiyh
    ik voelde hoe ze zich tegen me aandukte, zodat ik klem zat tussen haar en de muur. ik vond eht neit erg, ik zou haar toch niet loslaten.
    een arm ligt strak om haar middel, de andere heeftalle vrijheid. door haar lokken haar, langs haar rug, haar billen, benen... Ik kon niet meer stoppen, niet nu.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Saph
    ik knik bedachtzaam, mijn gedachten bij mijn elofte. we gaan het oplossen. Maar hoe in godsnaam? Ik wist geen enkel middel tegen mutaties, ik wist niet eens wat het aanzette! Machteloosheid overviel me, ik drukte mijn gezicht tegen Fayan's borstkas zodat hij eht niet zou merken. Hij is blij, en dat wil ik zo houden.
    'Dat is een goed idee, dan zijn we van haar af.'

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:22 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Chiara Cinxi
    Zacht beet ze op zijn onderlip, haar handen dwaalden af, net zoals haar lippen. Ze bedekte zijn hals met haar lippen, genietend van zijn hand die vrijpostig over haar lichaam gleed.

-

Fayan - Stylist
    "Yep. Da's al een heel vervelend iemand minder." Een sadistische grijns verscheen op mijn gezicht, maar die verdween meteen weer zodra ik merkte wat ik aan het doen was.
    In mijn hoofd had ik al plannen gemaakt om haar te verscheuren met mijn klauwen, haar levend op te eten, pijn te doen, te martelen... en ik genoot er ook nog van, kreeg er zowaar zin in.
    Maar ik was geen mutant toch? Nu toch niet?
    Ik sprong overeind en rende naar de spiegel, maar voor zover ik kon zien zag ik er normaal uit.
    Dan vanwaar die gedachten? Wilde ik haar écht zo'n pijn doen?

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Daiyh
    Ze was nog steeds van mij. Ik nam de controlle terug door haar ruw tegen de grond te duwen, waarna mijn hand rustig verder ging met het verkennen van haar lichaam; alleen ditmaal onder het topje. Mijn lippen gingen langs haar kaaklijn, naar haar oorlel waar ikzachtjes in beet.

Chiara Cinxi
    Haar armen krulden rond zijn hals, ze sloot haar ogen en liet haar rug zacht kreunend opkrullen. Haar vingers grepen de stof van zijn shirt vast, die ze omhoog trok. Inmiddels voelde ze het ongeduld al groeien.

-

[Sorry, moest even hondje uitlaten :'D]

Adylia
    Ik glimlachte. ‘‘Goede vraag. Vier of negen.’’ Grinnikte ik. Mij maakte het niets uit. Zolang het maar met Saverio, mijn zusjes en mijn ongeboren kindje was.

Elaine
    Ik glimlach. Ik kan nou niet bepaald vechten, of met wapens omgaan maar strategisch was ik goed, en dat veld had ik in mijn zak. Zo zou ik moeten kunnen overleven met Percy.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Saverio - 9
    "We.. we kunnen in mijn District gaan wonen. Dan heeft ons kindje ook een opa en oma die heel veel van hem zullen houden én jouw zusjes ook meteen. Dan zijn we eigenlijk al een familie," stelde ik een beetje aarzelend voor. Misschien wilde ze wel in haar eigen District blijven, bij haar eigen vrienden en mensen die ze kende, waar ze opgegroeid was.

Saph
    Fayan sprong op, rende naar de spiegel. een beetje beduusd keek ik hem na.
    'Je haar zit nog geweldig hoor,' verzekerde ik hem met een glimlach. zijn ijdelheid was stiekem heel schattig.

Daiyh
    Grijnzend trok ik het topje van haar lichaam, trok hierbij zacht aan de nog natte lokken haar. Mijn ademhaling was onregelmatig en snel, ik moest haar hebben. dit waren de gevoelens die ik gewend was. Ik was weer in mijn element.

Adylia
    ‘‘Klinkt perfect.’’ Glimlachte ik. Mensen die voor mijn jonge zusjes zouden zorgen terwijl ik voor mijn eigen gezinnetje zorgde. ‘‘Morgen is het zo ver, hé?’’ Slikte ik, een tikkeltje gespannen.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Chiara Cinxi
    Een siddering ging door haar lichaam, het shirt dat ze nog in haar hand had gehad liet ze op de grond vallen. Haar handen gleden over zijn borst, dwaalden af naar zijn rug terwijl ze haar lippen gretig op de zijne drukte.

-

Percy
    Slaperig leun ik tegen haar aan. Mijn lieve, lieve Elaine.
    'Denk je dat die stomem styliste inmiddels afgekoeld is?'

Fayan - Stylist
    "Het gaat niet om mijn haar!" zei ik terug en ik boog voorover, maar mijn ogen hadden hun normale kleur. Ik voelde ook geen vuur in me, had geen honger, maar toch.. ik had wel een aantal gevoelens die ik ervoor nog niet gehad had.
    Waarom wilde ik haar zo graag dood? Normaal gesproken had ik die gevoelens zelfs niet bij de ergste criminelen van Panem, maar hij haar... verscheuren, wurgen, pijn doen, martelen... ik kreeg het gevoel niet weg.

Daiyh
    dit keer hou ik mezelf neit in. ik zoen haar, vol met verlangen, en dwing mijn tong tegen de hare. Een kus vol met lustige gevoelens. Mijn hand trekt de beha af, ik was zeker dat ik de sluiting hoorde knappen.