• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:04 ]


    -

    [*onderdrukt de neiging om Amycus te gaan verdedigen*]

    Chiara Cinxi
    Een trillende zucht ontsnapte haar, en ze sloot haar ogen. Haar armen krulden om zijn lichaam, ze drukte zich tegen hem aan. Dan maar zo.


    -

    Saph
    Als hij er niet meer is? Ik hoopte maar dat ik het verkeerd verstond, dat Fayan niet bedoelde wat ik dacht.
    'Lieverd, wat denk je dat eht Capitool doet als er geen actie is? Dan creeëren ze het zelf. Ze weten van de plannen, de beveiliging gaat de eerste dagen maximaal zijn.'
    Ik negeerde de angst in mijn borst. Wat als dat eht was? Woede, wat het mutantengif activeerde?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Het geeft niet,' mompelde ze, en legde een hand op haar borst om diep adem te halen. 'Het is jouw schuld niet.'
    Waarom trok ze het zich zo aan? Wat maakte het uit wat Fayan dacht, ze wist zelf toch beter? Haar hele lichaam leek te trillen, ze voelde zich belachelijk. Aan de ene kant wilde ze Felan, juist op dat moment. Maar aan de andere kant was het misschien maar beter als hij haar niet zo zag.


    -



    Daiyh
    Ik voelde mijn ogen dichtvallen. Wat ee geweldige kutdag, dacht ik nog. Geweldig, maar niets was volgens plan gegaan. Ochja. Ik voel haar hoofd tegen mijn borst, druk mijn lippen tegen haar haren aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Natuurlijk doen ze dat. Maar Amycus wil tijd rekken zodat ze Felan een optimale kans kan geven. Dús, als ik hem uit de weg ruim, dan hoeft ze nergens op te wachten." Ik schrok gewoon van mezelf en sloeg mijn hand voor mijn mond.
    "Wow. Dat was ik niet."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    "Het geeft wel wat, ik gedroeg me als een idioot." Zeg ik
    Waarom heb ik Amycus eerst zo gehaat? Oja helemaal vergeten, ik was jaloers omdat zij Felan heeft en ik niet. Maar nu heb ik Lucas, die zowat perfect voor me is.
    "Ik hoop dat het iets tussen jouw en Felan wordt." Voeg ik eraan toe


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    'Hoe langer ze wacht, hoe meer kans dat Felan sterft,' zeg ik zachtjes. Ik leg mijn hand tegen zijn wang aan en verdring de angst. 'Denk daar aan, fayan. amycus staat aan ozne kans, ook zij wil zo veel mogelijk tributen de arena uitkrijgen.' Oh god verrander alsjeblieft niet. Niet nu.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik weet het wel, ik weet het wel." Ik zucht eens diep en sluit mijn ogen. "Ik ben gewoon een beetje opgefokt. Zullen we hier maar over ophouden en weer naar binnen gaan?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik knik. Hopelijk helpt dat, dus zeg ik geen woord meer. Zou de mutant... Fayan aan het overnemen zijn?
    ik neem zijn hand vast en leid hem de trappen af. Zijn hand, zodat ik zeker weet dat het geen klauw is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik dacht nog even na over het verhitte gesprek tussen mij en Amycus, maar ik kreeg wel echt heel enge sadistische ideeën over Felan, dus hield ik daar snel over op en ging over op een totaal ander onderwerp.
    "Ik moet nog steeds een ring voor je kopen!" zeg ik terwijl ik naar onze handen kijk. Mijn aanzoek was zo spontaan, totaal niet gepland en zelfs voor mij onverwacht geweest, dat ik er nog geen had. Maar ik wilde het wel, want ik bleef stylist en was verzot op prachtige verlovingsringen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik denk dat als ie nu verandert, that he will eat up Amycus (cat)]

    Amycus Calcia
    Een glimlach verscheen op haar gezicht, ookal deed de rest van haar gezicht niet echt lekker mee. 'Als je Saph en Fayan ziet -' begon ze, en liet nog een zucht ontsnappen. God, wat voelde ze zich kut.
    'zeg dan dat ze maar naar Duardo moeten gaan, mij zien ze alleen nog bij de dag zien.' De woorden waren vaag genoeg, maar misschien snapte ze het. En anders vroeg ze het maar aan hen, ze had zelf eerder behoefte aan een warme douche. Een douche met gifgas, voegde ze er sarcastisch in haar hoofd aan toe.

    Chiara Cinxi
    Misschien moest ze het anders beginnen. Zoiets zeggen, dat hij kon verbuigen naar iets seksistisch. Haar vingernagel streek over zijn buik. 'Ik heb je gemist.'
    Toen ze het zei, keek ze op. Opeens vroeg ze zich af of hij ooit iets zou voelen bij seks, iets emotioneels? Of zal hij seks altijd als iets lustigs beschouwen?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 0:58 ]


    -

    Saph
    Ik glimlach, puur omdat ik er nog neit bij nagedacht had.
    'Het word toch geen eng, kleurrijk iets met enorme juwelen er op, toch?' vraag ik plagend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Oké." Zeg ik
    Het was best vaag, maar Fayan en Saph weten vast wel wat het betekent.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    "Welnee." grijnsde ik. "Hij wordt prachtig, enorm, van puur goud met een diamant ter grootte van een golfbal!" plaag ik en ik kietel hem dan even tussen zijn ribben.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Omnomnomnom...]

    Daiyh
    Verschillende gedachtes schietendoor mijn hoofd. Gemist... Zou iemand me ooit gemsit hebben? Ik betwijfeldehet. De verwarring ver gevoelens begon weer te komen, dus grijns ok.
    'Weet ik.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.