• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:04 ]


    -

    Chiara Cinxi
    Haar vingernagels drukten zich diep in zijn rug toen ze haar hoogtepunt bereikte, en zich inhoudend om niet letterlijk te gaan gillen drukte ze haar heupen hardhandig naar beneden. Haar benen en onderlichaam trilden even, ze bewoog nog zachtjes heen en weer, drukte haar lippen op de zijne.
    Daarna ging ze onvermoeibaar verder, met als doel voor ogen om hem een orgasme te bezorgen. Ondanks dat ze al gekomen was, werd het genot er niet minder op. Het leek juist alsof ze gevoeliger was geworden voor het gevoel van zijn erectie binnenin haar lichaam.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 23:28 ]


    -

    Daiyh
    Ze bereikte haar hoogtepunt, en was vaag opgelucht dat ze niet stopte. Ik verplaatste mijn handen naar haar heuepn en begon de snelheid mer op te voeren, nóg harder te stoten,, tot ik kreunend klaar kwam.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Uiteindelijk voelde ze hem klaarkomen, begeleid door een aantal luide kreunen. Zonder de moeite te doen hem uit haar te laten glijden, bewoog ze nog langzaam door tot zijn laatste lozing geweest was.
    Nog zacht kreunend boog ze zich voorover, en gaf langzame kusjes in zijn hals.


    -

    [*wacht op Fayan/Saph*]


    -

    [ *wacht op Fayan*]

    Daiyh
    Ik hield haar tegen me aan, bewoog niet meer. Ik hijgde nog, ik was compleet buitenadem. Ze was geweldig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar hoofd liet ze op zijn schouder rusten, genietend van het feit dat hij haar lichaam tegen die van hem drukte. Een tevreden zucht ontsnapte haar, vanuit haar ooghoeken zag ze één van de lichtrode krassen die ze veroorzaakt had van zijn schouder naar beneden lopen.


    -

    [Ik HAAT presentaties en ik HAAT astma D: Bij deze D: *frustrated*]

    Fayan - Stylist
    "Laten we daar eerst maar gaan kijken dan." knik ik instemmend en ik loop Saph voor naar de 11e verdieping, Amycus' verdieping.
    "Joehoe? Amycus?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    Ik was na het eten mijn kamer niet uitgekomen en was het ook niet van plan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    Langzaam, heel langzaam krijg ik mijn adem terug. Ze had zich nog steeds neit bewogen. Langzaam en onzeker druk ik een kus op haar wang.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Morgen zou de grote dag zijn, de dag dat Felan de arena inging. Bij die gedachte sloeg ze onwillekeurig haar ogen neer, beet bedenkelijk op haar onderlip. Wat moest ze er nou mee als hij vermoord werd bij de Hoorn, slachtoffer viel aan de natuur of simpelweg niet gered kon worden?


    -

    Saph
    Ongeduldig open ik haar deur.
    'Geen Amycus,' zucht ik. Samen lopen we elke lege verdieping af. Tot we bij de eetzaal komen.
    'Eindelijk,' mompel ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Hé hoi," roep ik een beetje terughoudend richting Amycus als we haar vinden in de eetzaal.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Langzaam en onzeker druk ik een kus op haar wang

    [Whut? Did I read that well? :'D]

    Chiara Cinxi
    Toen ze zijn lippen even op haar wang voelde, krulden haar mondhoeken omhoog in een glimlach. Daarna tilde ze haar hoofd weer op, streelde met haar vingers langs de zijkant van zijn gezicht.


    -

    Amycus Calcia
    Aangezien ze diep verzonken was in haar gedachten, schrok ze op toen ze twee stemmen hoorden. Met een ruk schoot ze overeind van de stoel, en draaide zich met een felle blik in haar ogen om.
    Toen ze zag wie het waren, zuchtte ze even. 'O, jullie.' Ze ging op één van de tafels zitten, streek haar goudblonde, lange lokken naar achteren. 'Hoi.'


    -

    [ Yes. It was not a mistake. I delibratly typed that. :'D]

    Daiyh
    Een glimlach lag om haar lippen, ik voelde haar vingers tegen mijn huid. Bedenkelijk keek ik haar aan. Het lome gevoel was weg. morgen zou ze de arena ingaan. De kans dat ik haar zou zien, één op vierentwintig...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.