• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:04 ]


    -

    Saph
    Ik kon er niets aan doen, ik begon te lachen. en neit alleen omdat ik zo blij was. Ik kon erg slecht tegen kietelen, dus grijp ik zijn beiden handen vast.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Heb ik een zwakke plek ontdekt?" Ik grijns breder, trek één van mijn handen los en kietel hem opnieuw. Háh, nu kon ik hem lekker plagen!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'N-Nee!' weet ik lachend uit te brengen, maar hij heeft het al door, ik kan gewoon bijna niet meer praten van het lachen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Het spijt me dat ik -' begon ze een zin, zonder die af te maken. Met een hand wees ze naar haar betraande ogen, en schudde even met haar hoofd.
    'Succes morgen, Prim.' Met die woorden - gemeende woorden - liep ze de trappen op, naar haar kamer.

    Chaira Cinxi
    Ze wist niet of ze teleurgesteld of opgelucht moest zijn, dus besloot ze maar niks te zeggen. Het was vreemd, om bij hem te liggen, wetend wat dat ene, vreemde gevoel dat in haar borst oplichtte was.
    Het enige wat ze zeker wist, was dat als hij weer zou vragen wie haar misbruikt hadden, ze het zou zeggen.


    -

    Fayan - Stylist
    Zijn lach werkt echt heel erg aanstekelijk.
    "Jahá," antwoord ik en ik trek nu ook mijn andere hand los, zodat ik hem mooi de volle laag kon geven.
    "Genade?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    "Bedankt!" Roep ik Amycus na
    Het was alsof ik een klap in m'n gezicht kreeg toen ik de woorden hoorde. Amycus, die mij succes wensde? Droomde ik dit zojuist?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    'Je weet toch dat ik je morgen het bed niet meer uit laat, he'?' vraag ik plagerig. Puur om mezelf af te leiden van die... gevoelens.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik kan niet meer ademen, en leun gichelend tegen hem aan.
    'G-Genade!' weet ik uit te brengen. 'Genade, alsjeblieft!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ze tilde zichzelf verbaasd op, keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Was je dan opeens van plan om te blijven slapen?' vroeg ze voorzichtig.


    -

    Daiyh
    Grijnzend kijk ik haar aan. 'Ik was niet van plan weg te gaan, nee. Ik lig hier wel... comfortable.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Háh! Oké, omdat je zo lief bent en omdat je smeekt en dat is schattig," Ik spring op zijn rug, sla mijn armen om zijn nek en druk een kus in zijn hals.
    "Nu weet ik hoe ik je morgen moet wakker maken."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Whaha :'D
    Ik was nieuwsgierig, en zocht op google op "Chiara Cinxi", bij elkaar. De enige verwijzing is naar deze topics, met een wel heel interessante post erbij geplaatst *O*]


    -

    Chiara Cinxi
    Meteen ging ze weer liggen, verstopte haar gezicht achter haar donkere haar. Hij mocht niet zien dat ze er blij om was, het zou zo ongeveer hetzelfde zijn als weer herhalen dat ze van hem hield.
    'En wie zei dat je mocht blijven?' vroeg ze plagend, en streek over zijn rug.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 1:13 ]


    -

    Saph
    'Wáág het niet,' waarschuw ik hem met een grijns op mijn gezicht. Echt zwaar is hij niet dus loop ik verwoon verder naar mijn onze kamer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dit was het enigste wat ik te zien kreeg:

    Primrose Shields (1840 - 1916) - Genealogy
    www.geni.com/.../Primrose-Shields/ ...
    Genealogy for Primrose Shields (1840 - 1916) on Geni, a free resource with over 100 million profiles of ancestors and ...
    Primrose Shields (1837 - 1839) - Genealogy
    www.geni.com/.../Primrose-Shields/ ...
    Genealogy for Primrose Shields (1837 - 1839) on Geni with over 100 million ...
    Meer resultaten van geni.com weergeven
    Primrose Cunningham Shields (1805 - 1878) - Find A Grave Memorial
    www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page...
    2 Feb 2000 – Married John Shields, 16 Aug 1827, Renfrew, Renfrew, Scotland History - Primrose Cunningham Shields bore ... - In cache
    Willow Shields Cast as Primrose Everdeen in THE HUNGER GAMES
    collider.com/the...primrose...shields/86902/
    20 Apr 2011 – Willow Shields has been cast as Primrose Everdeen in Gary Ross' The Hunger Games. The Hunger Games ... - In cache
    Willow Shields Fan (@Willow_Primrose) on Twitter
    twitter.com/Willow_Primrose
    Sign up for Twitter to follow Willow Shields Fan (@Willow_Primrose). First and #1 Fan Site Dedicated to Hunger Games ... - In cache
    Video: Willow Shields – Hunger Games' Primrose Everdeen - Willow ...
    willowshields.net/.../video-willow-shields- ...
    14 Oct 2011 – One Response to “Video: Willow Shields – Hunger Games' Primrose Everdeen”. Tess says: October 19 ... - In cache
    Primrose Everdeen photo 3 - Willow Shields Fan Site
    willowshields.net/...shields/primrose-everdeen- ...
    New Photos of Willow Shields → Primrose Everdeen photo 3. Jul 7th, 2011. by ... - In cache
    Meer resultaten van willowshields.net weergeven
    Willow Shields Cast as Primrose Everdeen in The Hunger Games ...
    www.eonline.com/...shields... - Verenigde Staten
    20 Apr 2011 – Lionsgate announces the newest Hunger Games castmember. - In cache
    Primrose Avenue, South Shields, NE34 0AN - Residents ...
    www.192.com/.../ne34-0... - Verenigd Koninkrijk30+ items –
    Who lives in Primrose Avenue, South Shields, NE34 0AN? - In cache
    • 1 Primrose Avenue, South Shields, Tyne And Wear, NE34 0AN – £70000 29/09 ...
    • 10 Primrose Avenue, South Shields, Tyne And Wear, NE34 0AN – £75000 21 ...
    • 15 Primrose Avenue, South Shields, Tyne And Wear, NE34 0AN – £83000 30 ...
    Hunger Games Casting News: Primrose Everdeen Played By Willow ...
    hungergamesmovie.org/.../hunger-games- ...
    20 Apr 2011 – Exciting casting news today! According to The Hollywood Reporter, Primrose Everdeen will be played by ... - In cache]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.