• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:04 ]


    -

    Daiyh
    ik trek een wenkbrauw omhoog, in een poging mezelf bij een te rapen. Normaal zou er een grijns op mijn gezicht liggen, maar die kwam niet. Alsof andere vrouwen mijn gedachten nu konden beheersen.
    'Ik zal het proberen,' antwoord ik, met een schampere glimlach.

    Saph
    Ik knik en volg hem stilletjes de kamerin. Cassie slaapt. ik twijfel of ik Fayan straks de waarheid moet vertellen. ik wil zijn blije bui niet verpesten, maar liegen zie ik niet zitten


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik glimlachte. ‘‘Wat het ook is, het zal wel zwakke plekken kennen.’’ Glimlachte ik strategisch, en gaapte even.

    Adylia
    Ik denk even kort na. ‘‘Zolang het maar gezond is.’’ Glimlachte ik. Mij kon het echt geen meter schelen wat het was. Zolang het maar gezond was.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Percy
    ik knik em strijk mijn hand langzam door haar mooie lokken.Ze is zo slim, we zullen vast wel een weg naar buiten vinden. en tot die tijd zal ik haar beschermen.
    'We komen er samen uit, Elaine.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een onwillekeurige glimlach verscheen op haar gezicht. Ze kon het niet laten om haar handen onder haar shirt te laten glijden, zijn rug te strelen met haar vingers.


    -

    Fayan - Stylist
    "We kunnen haar nu niet wakker maken," fluister ik en ik sleep hem mee naar het woongedeelte op dezelfde verdieping en zet hem daar neer op de bank. We wachtten hier wel tot ze wakker zou worden, maar hij mocht me eerst even vertellen waar hij mee zat.
    "Vertel maar. Alles." zeg ik. Ik vond het niet leuk dat hij zo bedroefd keek.

    Saverio - 9
    Ik knikte instemmend. "Dat is het belangrijkste."
    "Je zult zo'n fantastische moeder worden." Ik druk een kusje op haar voorhoofd en streel nog steeds over haar buik. Hoe lang zou het duren voor ik een schopje kon voelen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ik haate hoe goed ik elke aanraking kon voelen, hoe het tintelingen achterliet op mijn huid. Ik haate het, en toch wilde ik meer. Niet dat ik dat liet blijken. Mijn lossehand lag nog steeds tegen de achetrkant van haar nek aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Het was vreemd als hij niks deed, haar niet zoende, zijn handen niet op weg liet gaan naar haar borsten of een ander deel van haar lichaam. Daarom besloot ze het zelf te doen, drukte haar lichaam tegen de zijne en kuste hem.


    -

    Saph
    'Het is gewoon belachelijk hoe makkelijk je mijn gevoelens kan lezen,' mompel ik. Ik leun tegen hem aan, mijn armen stevig om zijn middel.
    'De vrouw... die we hadden opgesloten...' Ik weet niet hoe ik het uitmoet leggen, maar die woorden zeggen al genoeg. Hadden. want nu was ze weg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Besluiteloos liet ik haar even haar gang gaan. Maar toen kwam het terug, die lust en verlangens die ik voor haar voelden. Ik wond mijn armen want stteviger om haar heen en beantwoorde haar kus.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Had ik dat goed verstaan? Sprak hij echt in verleden tijd?
    "Is ze weg?" vraag ik angstig. Is ze weer op vrije voeten? Met een mes in haar handen? Komt ze nu wraak nemen, misschien wel op mijn lieve Saph omdat ik dankzij hem weer terug ben en hij ervoor gezorgd heeft dat zij opgesloten werd?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    ik heb spijt zodra ik de blik in zijn ogen zie. Misschien had ik toch moeten liegen. Maar ik knik.
    'Ze is verdwenen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik glimlachte. ‘‘Natuurlijk.’’ Antwoordde ik daarop en dacht even verder na. De vorige jaren waren best leerzaam geweest om een arena in te schatten.

    Adylia
    Ik glimlach, en kijk dromerig naar zijn hand. Ondanks de Spelen is dit júíst mijn aanmoediging om de Spelen te winnen samen met Saverio. Ik glimlach. Mijn leven in de Winnaarswijk. Mijn twee zusjes die eindelijk een pleegmoeder zullen krijgen, ik die mijn eigen gezinnetje krijg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Percy
    In stilte liet ik haar nadenken. Ik had weinig talenten, en rekende helemaal op Elaine als het op de arena aankwam. ik kon vechten, maar dat was alles. ik zou haar alleen kunnen beschermen tot het einde. tot mijn dood.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ghehe, nu dat hele plan af is, heb ik er best wel zin in als ze de arena in worden gesmeten (wbw)]

    Chiara Cinxi
    Toen hij terug leek te komen, ontsnapte er achterin haar keel meteen een hoog, verlangend geluidje. Ze beantwoordde de kus, drukte zijn rug tegen de muur en omvatte de zijkanten van zijn gezicht met haar handen.


    -

    Fayan - Stylist
    "Maar waar kan ze heen zijn?" vraag ik mezelf hardop af. Misschien was ze wel terug door het luik en verdwenen, ze leek me niet heel dapper, aangezien ze flauwviel zodra ze me had.
    "Saph, als ik weer muteer, zorg dan dat ik bij haar in de buurt ben, ze heeft nog wat van me tegoed." antwoord ik.
    Misschien was het wel een voordeel dat ik soms muteerde. Als ik het nou maar kon regelen! Dan kon ik Saph misschien wel beschermen.
    Het had weinig zin om nu het gebouw uit te kammen op zoek naar de vrouw, die overigens uitgehongerd en zwak moest zijn en dus nestelde ik mezelf tegen Saph aan de bank.
    Saph en ik waren verloofd en er was geen enkele reden om bang te gaan voor een zwakke vrouw. Mijn vrolijke stemming was weer terug.

    Saverio - 9
    "In welk district gaan we wonen, zodra we allebei winnen?" vraag ik lachend. Ik had mijn ogen dicht en zag ons verdere leven al voor ons. Als we echt wonnen, dan zag die toekomst er meer dan geweldig uit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen