• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:04 ]


    -

    Saverio - 9
    Ik zuchtte. We hadden nog maar één dag om echt samen te zijn.
    "Adylia, ik hou van je, wat er ook gebeurd. En ik hou van ons kindje," fluisterde ik. Ik had nu twee personen waar ik voor moest vechten en ik zou ze allebei uit die verrotte arena krijgen, met bloed, zweet en tranen als het mogelijk was.
    Normaal gesproken meed ik elke vorm van geweld, maar als ik het moest gebruiken om Adylia en ons kindje te beschermen, dan deed ik dat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Er zit angst in zijn stem, realiseer ik me. Langzaam loop ik naar hem toe.hij is zichzelf nogsteeds aan eht ebstuderen.
    'Wat is er dan, Fay?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik glimlachte, en zuchtte toen. ‘‘Ik denk het wel. Ze willen me mooi in de arena hebben. Maar kom op zeg, hier kan ik toch niet fatsoenlijk in bewegen?’’ Ik wees mokkend naar mijn jurkje. ‘‘En door al die make-up zie ik haast niets. Jammer dat Fayan niet meer is gekomen.’’ Verzucht ik uiteindelijk. Hij had me geen paspop gemaakt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chiara Cinxi
    Een kreun van pijn en verlangen ontsnapte toen de sluiting van haar beha brak en het elastiek tegen haar rug ketste. Ze drukte haar bovenlichaam tegen de zijne, liet die zakken en haar onderlichaam volgen. Haar handen grepen zijn heupen vast, trokken die naar zich toe.
    Ondertussen ging ze vol overgave mee in de kus, voelde zijn lust op haar neerdalen en nam het dankbaar in ontvangst.


    -

    Adylia
    Ik zuchtte gelukzalig. ‘‘We slaan ons er samen doorheen.’’ Verzekerde ik hem met een voorzichtige glimlach, en streelde enkele lokken voor zijn lieve ogen vandaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Percy
    Ik knik, we hadden weinig gezien van de rozeharige stylist.
    'Misschien moeten we hem morgen, voor we de arena ingaan, opzoeken.' opper ik. Ze ziet er geweldig uit, maar niet zoals haar prachtige zelf. Een Capitool pop is ze nu.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik wil je iets vragen... over... over mutanten," begin ik aarzelend. Ik moest het weten, maar wilde niet in één keer de vraag eruit gooien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saverio - 9
    "En dan gaan we samen in een prachtig huis in de Winnaarswijk wonen, met ons kindje en dan zijn we een gezinnetje. Een perfect gezinnetje." Ik streel haar wang, kijk haar even aan in haar prachtige ogen en druk dan mijn lippen op de hare.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elaine
    Ik knik. ‘‘Klinkt goed.’’ Ik pak een donzige deken van de tegels naast ons, en sla die rommelige over ons heen. Ik ben moe, en hier in slaap vallen lijkt me niet eens zo erg. ‘‘I love you.’’ Glimlach ik vrolijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Daiyh
    Ik trok de shrts van haar lichaam, weogerde mijn lippen van de haren te halen. Na alles stress, de verwarring van vandaag, had ik deze heerlijkeafleiding nodig. ik drukte mijn erectie, die nog gevangen zat in mijn jeans, tegen haar boxerstring. in verlangen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ben er weer :D]


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Saph
    Ik sla een arm om zijn middel en knik.
    'Vraag maar raak.'

    Percy
    Ik hou haar dichter tegen me aan en geef haar een zachte kus op haar lippen. 'I love you too, Elaine,' fluister ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Onrustig trok ze de riem van zijn broek, knoopte hem open en trok het ding ruw naar beneden, weg van zijn lichaam. Toen de broek uit was, en enkel de dunne stof van zijn boxer de erectie verhulde, voelde ze de hardheid veel duidelijk tegen haar binnenbeen drukken. Daardoor trok ze ook meteen zijn boxer naar beneden.


    -

    Adylia
    ‘‘En dan hoeven we nooit meer naar de Spelen, of onze kinderen, of mijn zusjes.’’ Glimlach ik liefjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    Ik wend mijn gezicht van hem af en praat tegen de vloer, omdat dat nou eenmaal makkelijker praat.
    "Is het normaal dat... uhm, de persoon die dan mutant is... ik... weleens zich een beetje mutant voelt maar niet echt is maar wel zo denkt?"
    De woorden kwamen er nogal vaag uit, maar ik wist niet hoe ik hem dit moest uitleggen.
    "Het is... alsof... nou... ik vóel iets in me dat er niet hoort.. dat ik niet ben, maar het overheerst niet, maar het is er wel."
    Ik sloot mijn ogen en masseerde mijn slapen. God, hoe legde ik hem dit nou weer uit?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen