• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:04 ]


    -

    Fayan - Stylist
    Ik was even helemaal uit het veld geslagen en staarde met open mond toe, maar herpakte me toen. Ik schreeuwde niet meer, maar siste op een koude toon.
    "Het gaat je alleen om Felan. De rest kan je geen reet schelen. Ik durf te wedden dat zodra hij veilig is je snel wegvliegt."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    De manier waarop ze die naam zei, zegt al veel. Verstomd kijk ik haar aan. De opmerkingn die Primrose eerder maakte, over een mentor-tributen relatie, kloppen plots. Maar ik zeg niets. Dit is een ruzie die ik neit kan stoppen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Het moment dat ze op eht matras kwam liggen trok ik haar weer dicht tegen me aan. gevoelens, geen gevoelens, wat maakte het mij uit. Het was warm, Chiara lag in mijn armen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Ze kon het niet geloven, maar hij had haar geraakt. Precies op de punt waar alles op wankelen stond, en toen stortte het in. Haar grijsblauwe ogen liepen langzaam vol, ze beet op haar onderlip om de tranen te stoppen.
    Zonder nog naar hen te kijken, liep ze rakelings langs hen heen weer naar binnen.


    -

    Chiara Cinxi
    De behoefte om het te zeggen welde op, maar ze hield wijselijk haar mond. De laatste keer dat ze het zei, stond hij haar met de dood te bedreigen.
    Met een glimlach nestelde ze zich tegen hem aan, trok zijn warme lichaam naar haar toe.


    -

    Primrose
    "Jezus, Amycus gaat het?" Vraag ik
    Als ik Amycus hoor én zie huilen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Zodra ze weg was, trapte ik boos een of andere losse steen weg.
    "Zie je wel! Als ik geen gelijk had dan was ze nu niet weggerend! Kan haar die kinderen was schelen, zolang die klootzak maar veilig is." gromde ik, even vergetend dat Saph er ook nog was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Vermoeidheid sloeg toe, maar ik negeerde het. mijn hand speelde met de lokken van haar haar. De stilte was neit comfortabel, maar ik had eht gevoel dat hem wilde verbreken.
    bedachtzaam keek ik haar aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik laat Fayan stilletjes uitrazen, om vervolgens aan arm om hem heen te slaan. ik weet neit of eht hem kwader maakt of niet, maar ik zeg het toch.

    'Als jij de arena in zou gaan, zou ik ook alleen aan jou denken. Maar zou ik de andere tributen achterlaten?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Waar haalt ze het lef vandaan!" Ik druk mezelf tegen Saph aan en laat zijn hartslag me kalmeren.
    Misschien trok ze wel bij als Felan er niet meer was... als hij eerder stierf... door een plotseling ongeluk... een beest, mutant misschien?
    "Ga uit mijn hoofd!" riep ik. Moorddadige gedachtes kon ik er even niet bij hebben.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Iemand verscheen, een bezorgde stem klonk. Primrose. Beschaamd keek ze weg, veegde zo onopvallend de tranen van haar gezicht. 'Ja ja, het gaat wel.' Haar stem trilde, beefde als een rietje. 'Ga je klaarmaken voor morgen. Niet bij de Hoorn wachten, meteen weg gaan.' Ze had het tegen elke tribuut gezegd die ze tegen was gekomen, maar waarom zouden ze haar geloven?
    Toch iedereen zag haar als een harteloze, ijskoude trut. Saph blijkbaar ook, en van hem had ze het nog het minst verwacht. Wist hij niet wat de Spelen met iemand konden doen?

    Chiara Cinxi
    Ze voelde zijn vragende blik op haar rusten, en keek onwillekeurig op. Verdomme, waarom wist hij altijd alles?
    Met een flauwe glimlach schudde ze haar hoofd, verborg haar gezicht tegen zijn warme borst. Ze was niet van plan om het te zeggen, het zou haar kwetsen als hij niks antwoordde, het zou haar niet echt verbazen als hij meteen opstond en vertrok.


    -

    Saph
    Verward kijk ik hem aan. Ga uit mijn hoofd? Had hij... Had hij het tegen de mutant? Dat kon heel weinig goeds voorspelen.
    'Fayan, ik weet dat het erg is dat we ze niet allemaal kunnen redden.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik keek naar hem op.
    "Ik weet best dat we ze niet allemaal kunnen redden, maar zij... ze denkt dat het nodig is dat er een paar moeten sterven! Ze wil ze langer in de arena houden, alleen voor die Felan. Nou, als hij er niet meer is zal ze wel anders piepen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ *ondrukt de neiging om Saph te gaan verdedigen* (cat)]

    Daiyh
    Ze schudde haar hoofd, maar het was duidelijk geweest. Het was verstandiger als ze niets zei. Ik kon niet omgaan met de gevoelens die het opriep, niet nu. Ik zou compleet doorslaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Dat weet ik, maar als ik de kans heb pak ik een pijl en boog. Ik zal eerst nadenken of ik zal overleven voor ik de pijl en boog ook echt pak." Zeg ik
    "Luister, het spijt me." Zeg ik
    Oké Amycus mag dan gemeen zijn, maar zelfs zij verdiend het niet om zo behandeld te worden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.