• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:04 ]

-

[Ik ga zo, denk ik maar (cat)]

-

[Morgen gaat mijn wekker gewoon weer om half 7 (no_chears)]

Fayan - Stylist
    En omdat ik het gewoon niet kan laten, besluit ik hem nog wat meer te plagen.
    Ik trek mijn hoofd naar achter, zo ver dat hij nét niet bij mijn lippen kan, leun dan weer naar voren maar op het moment dat hij me wil zoenen trek ik weer weg.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Daiyh
    Langzaam trek ik mijn lippen weg. bijna twee uur in de nacht, en ik ben doodop. Er ligt een vraag in haar blik, maar ik negeer het.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Saph
    geïrriteerd probeer ik recht op te zitten, bij zijn lippen te komen.
    'Dat is absoluut níet eerlijk,' klaag ik.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Chiara Cinxi
    Toen hij haar onzekerheid simpelweg negeerde, draaide ze zich om. Met haar rug naar hem toe liet ze haar hand op het kussen liggen, keek bedenkelijk naar haar nagels.
    Ze was zo boos op hem, hoe kon hij zich tegelijkertijd zo harteloos opstellen, maar ook die momenten dat het leek alsof hij iets voor haar voelde. Hij zorgde ervoor dat zij minstens even in de war raakte als hijzelf.

-

Fayan - Stylist
    "Maar wel grappig," Ik strijk wat met mijn vingers over zijn borst, maar buig me dan toch weer voorover voor de volgende zoen.

Daiyh
    Ze draaide zich om, maar ook dat wist ik te negeren. Te moe, te verward om er nu naar te vragen. Ik sla één enkele arm om haar middel en val in een diepe slaap.

Saph
    zodra ikhij zich vooroverbuigd duw ik hem van me af, en klim ik op het. en dan, als hij zich nietmeer kan wegbuigen, vind ik zijn lippen weer.

[ zo, en nu hebben jullie alle vrijheid, Saph en fayan, want ik ga naar bed. (cat)]

[Okeuh, tot morgen dan, ik ben er rond 3 uur ofzo weer (: Slaap lekker, Lizz *O* <3]

[Perfect timing, ik wilde net gaan.
    Tot morgen, sweeties, dan is The Big Day <3 *O*]

Chaira Cinxi
    Al die gevoelens, maar waar ze precies vandaan kwamen?
    Opeens legde hij een hand om haar middel, die ze zowel fijn wilde knijpen als dicht tegen haar aantrekken. Hoe moest dit verder? Stel dát ze uit de arena kwam, wat dan? Kreeg ze dan de meest onlogische relatie die je je maar kon bedenken, met een gevoelloze Capitool inwoners die ze wel kon wurgen maar ook wilde zoenen?

-

[Tot morgen,Lizz en Amycus]

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 1:48 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Ik denk dat ik ook maar eens ga*Moet nog heel wat brieven lezen van persoontjes die haar beterschap wensen en haar verloofde*. Tomorrow is the, big, big day!]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Lalala, alles bijgelezen :D
    Fayan en Saph moeten wel wakker zijn voor ik de Arena inga, hoor. Ik moet mijn plan nog vertellen!]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[hulloooo]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Up, Up, Up! It's going to be a Big, Big, Big day!

I feel like Effie Trinket. (wbw)]