• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:04 ]


    -

    Fayan - Stylist
    "Uitslover," antwoordde ik en kuste toen terug. Heerlijk om Saph te plagen. Hij kreeg dan altijd van die geniale uitdrukkingen. Had ik maar een camera bij de hand...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Een rilling trok over haar rug zodra de deken iets omhoog kwam, en meteen dook ze er weer onder, in zijn armen. Het liefst wilde ze iets vragen, ergens over praten, maar wat kon ze vragen over hem?


    -

    Saph
    'Ach wees stil en ga door emt dat kus-gedoe wat je zo graag doet,' antwoord ik grijnzend. Hoewel ik grapjes normaal erg persoonlijk opnam, was dat gewoon onmogelijk bij Fayan. Hij was te geweldig, te lief.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Dat kon ik moeilijk weigeren.
    "Ja, baas." En ik drukte mijn lippen weer op die van hem, terwijl ik mijn armen rond zijn nek sloeg en hem dicht tegen me aantrok.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    opnieuw die afwachtende sfeer. ditmaal kijk ik haar niet aan, ik wacht gewoon tot ze zegt wat ze te zeggen heeft. Wat zal het ditmaal zijn? Over mijn missie? Mijn gevoelens, mijn verleden misschiem?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Met een brede grijns drukte ik mijn lippen tegen die van hem, en ik vergat bijna alles. Het enige waar ik aan kon denken was Fayan, zijn armen om me heen, zijn warme aanraking. mijn Fayan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*heeft zin in een dramatische post*]

    Amycus Calcia
    Een onaangename siddering ging door haar lichaam toen ze de deur achter zich sloot, en toen ze besefte dat ze alleen was voelde ze nog meer tranen opkomen. Niet dat ze erop had staan springen Duardo aan te treffen, maar als Felan er nou was geweest. Ze beet op haar onderlip. De kans dat ze iedereen hadden kunnen reden was vrijwel nul geweest.
    Langzaam liep ze naar haar bed, liet zich erop neervallen. Haar ogen gingen dicht, ze trok de deken over haar koude lichaam.
    "Het gaat je alleen om Felan. De rest kan je geen reet schelen. Ik durf te wedden dat zodra hij veilig is je snel wegvliegt." Het deed pijn, alweer.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik liet mijn handen door zijn haren gaan, langs zijn nek, zijn wangen en liet me meeslepen in de passionele zoen. Fayan en Saph. Wij hoorden bij elkaar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    In plaats van iets te zeggen, liet ze haar vingers over zijn middel glijden en zoende hem. Niet zoals vlak voor of tijdens de seks, maar zoals ze had gedaan toe ze de badkamer net uit was gelopen. De angst dat hij er anders op zou reageren zorgden ervoor dat haar hand begon te trillen. Verdomme, hoe kon hij dat nou niet merken?


    -

    [You know it. (wbw)]

    Saph
    Ik drukte Fayan steviger tegen me aan en voelde hoe zijn tong tegen de mijnen streelde, zijn handen langs mijn gezicht streelde. Ik kon alleen voelen en hem passioneel terug zoenen. Een hand wist zich te verwikkelen in zijn haar. Ik laat hem nooit meer los.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Daar was het weer, die zachte, tedere kus. Ik wilde haar weg duwen uit irritatie, dichter trekken uit verlangen.
    Het enige wat ik deed is voorzichtig terug zoenen. Ze lag letterlijk te trillen in mijn armen, misschien dat ik het daarom deed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik moet om 2 uur weg D:]

    Fayan - Stylist
    Zonder de zoen ook maar even te onderbreken begon ik hem richting het bed te duwen. Daar aangekomen drukte ik hem neer en ging met een been aan elke kant op zijn schoot zitten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    Ik loop weer naar mijn kamer en zie dat Lucas iets aan het tekenen is.
    "Wat doe je?" Vraag ik
    "Ik maak een tekening." Antwoordt Lucas
    Dat zag ik al, maar van wat maakt hij een tekening?
    "Van wat maak je een tekening?" Vraag ik
    "Kijk maar zelf." Antwoordt hij
    Ik loop naar hem toe en zie dan meteen wat hij tekent. Mij wanneer ik slaap.
    "Je ziet er liever, zachtaardiger en schattiger uit in je slaap." Zegt Lucas
    "Ben ik dan normaal niet lief?" Vraag ik nieuwscherig, maar vriendelijk
    "Meestal ben je wantrouwig en vijandig." Antwoordt Lucas


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Sapg en Fayan kunnen zonder ons ook weld e verdiepingwakker houden. (cat) *is moe*]

    Saph
    ik merk eht nauwelijks, maar Fayan duwd me tegen he zachte matras aan, en ik trek hem alleen maar dichter tegen me aan. Ik weigerde absoluut zijn lippen van de mijnen te halen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Het warme gevoel dat haar overviel toen hij de kus beantwoordde, ging snel weer weg. Deed hij het alleen uit medelijden, omdat ze eigenlijk zo bang was voor zijn reactie?
    Ze irriteerde zichzelf, waarom waren alle onzekerheden die ze al lang weg had gestopt weg?


    -