• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:39 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saverio - 9
    Ik trok mijn wenkbrauwen hoog op. "Kun je dat allemaal?" vroeg ik, toch wat jaloers. Ik kon het allemaal niet. Ja oké, ik kon mezelf laten opgaan in mijn omgeving zodat niemand me zag of opmerkte, maar daarmee was dan ook alles gezegd. Dat was het enige. Moest ik toch ontdekt worden stond ik machteloos.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brianna
    Ik had zo'n gevoel dat ik als eerste zou worden afgemaakt, aangezien iedereen iedereen wilde beschermen behalve mij en mensen zich vrij duidelijk aan me ergerden. Ik besloot maar vast naar de traininghal te gaan, een beetje rondkijken. Misschien kon ik vast een beetje oefenen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 12:49 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [*Is er weer*]

    Maeleena schreef:
    [ *Heeft inderdaad geen leven* Och ja. (cat) Ik heb mijn redenen.
    *Eet ontbijt/lunch en wacht up Valeria, wat trouwens een aawesome naam is*]


    [Ghehe. Het is niet de naam die op mijn paspoort staat, om het maar even zo te zeggen, maar die andere naam is zwaar kut, dus die gebruik ik liever niet. Dan maar Val ^^ *gaat posten*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Adylia
    Ik knikte. ‘‘Een beetje. Ik kan alleen niet erg goed vechten.’’ Geef ik toe. ‘‘Ik kan je helpen iets verzinnen, en met trainen. Messenwerpen is heel handig, en camouflage ook.’’ Stelde ik voor.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ Weet je dat ik me nu pas heel stom realiseer dat Saph de mentor van Adylia is, en ze elkaar nog niet eens hebben ontmoet? XD]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fauvism schreef:
    [*Is er weer*]

    (...)

    [Ghehe. Het is niet de naam die op mijn paspoort staat, om het maar even zo te zeggen, maar die andere naam is zwaar kut, dus die gebruik ik liever niet. Dan maar Val ^^ *gaat posten*]

    [ nou en, het is een hele mooie naam (: , kom ik hoor]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [ Welcome back Val *O*
    het kan nooit erger zijn dan Elisabeth Anne.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [weetje, ik kom er nu achter dat ik een stylist heb, namelijk: papapammm: Maeleena, en zij is eigenlijk een beetje kwijt ofzoow xD]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Saverio - 9
    "Ik kan me wel camoufleren. Dat is het enige wat ik kan, mezelf verstoppen. Maar als het op een gevecht aankomt..." Ik zuchtte diep. "Misschien moet ik inderdaad toch maar heengaan, dan ben ik niet helemaal weerloos."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Handig :'D]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [@Maeleena: Marlous Geerte. Heeeey Marlous, ik wil met je onder de douche. Hoezo niet erger?]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Maeleena schreef:
    [ Welcome back Val *O*
    het kan nooit erger zijn dan Elisabeth Anne.]

    [ Reina Janna? echt wel...]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Maeleena is waarschijnlijk Evan aan het pesten *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Okay, die grap is flauw. (no_chears)
    Ze zijn even erg! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adylia
    Ik keek hem fronsend aan. ‘‘Nee, dat doe je niet. Dan verstoppen we ons samen.’’ Glimlachte ik, en drukte toen mijn lippen op die van hem. Ik wilde niet horen dat hij zichzelf zou laten doodgaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.