• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:39 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Okay, time to wake up 8D]

    Fayan - Stylist
    Ik werd wakker dankzij het aspirientje dat uitwerkte en met een knallende hoofdpijn rekte ik me zachtjes uit, maar er klopte iets niet...
    Ik had veel te veel ruimte... ik had het bed voor mezelf.
    Gillend vloog ik overeind "Saph?!" Was de vrouw ontsnapt en had ze hem meegenomen?!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    ik liep dichter naar haar toe, het mes inmiddels in mijn hand. ik kan er moeilijk naar kijken, Fayan's bloed zat er nog steeds aan.
    'Wie ben je?' vraag ik verder. Ik negeer haar opmerking gewoon. 'En wat deed je hier?'
    Achter me hoorde ik Fayan, hij was wakker. ik gebaarde naar Cassie. Ze zou hem wel gerust stellen, ik kon deze gevaarlijke vrouw nu niet alleen laten, niet nu ze wakker was.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 12:23 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cathal
    ik knikte vrolijk. Niet dat ik veel te doen ahd bij de trainingen, maar des te sneller gingen we de arena in en was alles voorbij.
    Hebben jullie er zin in?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brianna
    "Vandaag zijn de trainingen, wat gaan jullie doen?"


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Hey Saph, ik heb het mes van Lughnafrutje howr! Dat gaf je aan mij omdat jij Fayan moest tillen. Jij hebt je eigen mes gewoon ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ jongens, ik heb mn Saph-post ge-edit]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Jij had toch je eigen mes? o.O Oh whatever, er zijn veel messen in deze RPG]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lughnasadh
    "Jij hebt een mes," kraste ik, gefixeerd op het voorwerp in zijn hand. Als ik dat te pakken zou krijgen, kon ik ontsnappen...

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 12:26 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Sheeeez, nu moet ik mijn post ook weer aanpassen.]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    "Ja des te dichter ik in de buurt ben van een mes ." Antwoord ik blij
    Blij, omdat ik straks weer een pijl en boog in mijn handen heb dat is het enigste waar ik aan kan denken. Seamus heeft ons niet verteldt dat we onze echte talent niet moeten showen, maar ik doe het toch je weet maar nooit.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ sorry o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adylia
    Ik werd slaperig, toch wel vrij snel wakker, en keek wat om me heen. Naast me lag Saverio nog heerlijk te slapen. ‘‘Wakkerworden.’’ Lachte ik zacht in zijn oor. Ik had honger, wilde douchen en vandaag startten de trainingen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [brb, lunch]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    Ik draai me om en trippel vrolijk naar Fayan. 'Goedemorgen! Rustig maar, Saph is hiernaast bij die vrouw van gisteren. Zij is vastgebonden en wapenloos, hij heeft zijn mes en staat rustig overeind. No worries.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    'Geef antwoord op mijn vragen, of je zal zelf voelen hoe scherp je mes is,'dreig ik met mijn tanden op elkaar geklemd. Alle woede en angst van gister kwamen weer terug, en het was allemaal haar fout.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.