• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:39 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Maeleena schreef:
    [ Jij had toch je eigen mes? o.O Oh whatever, er zijn veel messen in deze RPG]

    [Jaa, het mes van Lughnaflap! Want jij ging het aan mij geven omdat jij je handen vol Fayan had. Uiteindelijk heb ik het meegenomen, ghehe.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Cassie: Hey, Saph staat bij die moordlustige, ongewapende vrouw, goedemorgen! 8D
    Ik: -plat-]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Ik nam een slok van soep. Allen een iets te grote slok en ik stikte er bijna in.'Ik ga iets met messen doen en jullie?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Saverio - 9
    Ik hoorde iemand 'wakker worden' zeggen in mijn oor en opende met tegenzin mijn ogen. Ik lag best lekker zo, maar zodra Adylia zag wilde ik mijn ogen niet meer dichtdoen.
    "Goedemorgen," grijnsde ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [oh my flying spaghettimonster! het is al half 1! mijn arme cavia's worden genegeerd omdat ik hier in deze RPG bezig ben terwijl ik eigenlijk hun hok moet verschonen D: Rose, jouw schuld! Moest jij btw niet naar de sportschool?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Cassie is vrolijk vandaag ;D
    En ik niet meer want ik moet naar de sportschool. Hmpft. Als Lughnamensje ontsnapt voor ik terugben, ga ik haar slaan. Ciao!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Waarom noemt iedereen Lughnasadh nou Lughnaflap ofzo het is makkelijk: Lughnasadh]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Ik vond dat toch echt geen reden om rustig te staan. Ik wilde naar hem toe, maar ik was doodsbang voor die vrouw. Wat moest ik doen?
    "Zit ze echt goed vast? Kan ze Saph echt niets doen?" fluisterde ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Byeee! ): ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [ ik noem haar Lu-ding, want ik was tot 2 uur wakker en ik ben moe. 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Rustig maar, Saph is veilig. Zal ik anders even ontbijt halen?'
    [Tsjaa, anders staat ze heel loner in een kamer.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    ik hoorde Cassie de kamer uitlopen, maar hield mijn ogen gefixeerd opd e vrouw. Het ems lag nog stevig in mijn handen.
    'Alles gaat goed hier Fayan,' riep ik om hem gerust te stellen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lughnaflap lijkt op appelflap en die zijn chill. En nu moet ik weg, dus TOT ZOOO]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Adylia
    Ik glimlachte, en streek plukjes haar voor zijn ogen vandaan, waarna ik een kusje op zijn mond drukte, en vervolgens naar de douche huppelde. Ik had de knopjes aardig leren kennen, en zette een warme douche aan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [*gaat nog even heel snel posten, omdat de soep nog niet gaar was. O:*

    Lughnavogel
    "Ik weet hoe scherp mijn mes is. Scherp genoeg om de keel van jouw levensgezel mee door te snijden."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.