• Ik ben bijna jarig, en gister had mijn stiefpa een kado voor me gehaald. Dus toen hij weg was ging ik het hele huis afzoeken, en NO WAY. Ik heb het gevonden, en ik krijg een roze Ipod Nano! <3 Die wou ik altijd al! <3 Oh ik ben zo blij nu! :'D

    Niemand kan kado's voor mij verstoppen.. ik zocht alles af, zelfs de wasmachine, lag het gewoon in de kast. Ik was echt like:



    Hoe simpel kan je iets verstoppen!

    Gaan jullie ook altijd opzoek naar je kado? :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nee! Vroeger wel :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee. Ik weet waar ze zouden staan maar ookal ben ik doodnieuwsgierig, ik wil mijn eigen verassing niet verpesten omdat het op de moment zelf niet meer leuk is dan. :-)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Moffeltje schreef:
    Nee. Ik weet waar ze zouden staan maar ookal ben ik doodnieuwsgierig, ik wil mijn eigen verassing niet verpesten omdat het op de moment zelf niet meer leuk is dan. :-)

    Haha ik ga van te voren zeggen: Ik hoop zo dat het een iPod Nano is want dan ga ik echt dood!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Winterfell schreef:
    Nee! Vroeger wel :9~


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb de groene iPod Nano van mijn moeder gejat :'D Staat jouw naam ook op de achterkant? 8D
    Ik probeer het altijd, maar ik kan nooit wat vinden. Toch weet ik meestal wel wat ik zal krijgen - nu gaat mijn vader bijvoorbeeld binnenkort naar London, en vroeg hij zo van: 'Jip... wat was het nou ook al weer wat je wilde hebben? Een Marauders Map of zo?' 'Nee, een Deathly Hallows ketting, of een Snitch-ketting.' En aangezien ik over een maandje jarig ben, weet ik al ongeveer wat ik zal krijgen :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nee, want ik krijg geen cadeaus, gewoon altijd geld in een envelopje (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wiarda schreef:
    Ik heb de groene iPod Nano van mijn moeder gejat :'D Staat jouw naam ook op de achterkant? 8D
    Ik probeer het altijd, maar ik kan nooit wat vinden. Toch weet ik meestal wel wat ik zal krijgen - nu gaat mijn vader bijvoorbeeld binnenkort naar London, en vroeg hij zo van: 'Jip... wat was het nou ook al weer wat je wilde hebben? Een Marauders Map of zo?' 'Nee, een Deathly Hallows ketting, of een Snitch-ketting.' En aangezien ik over een maandje jarig ben, weet ik al ongeveer wat ik zal krijgen :'D

    Hahaha, awesome! ik wil ook wel zo'n vader die dat voor me meeneemt!

    En nee, mijn naam is niet Apple. : (


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ik had een keer hele erge ruzie met mijn vader, toen heeft hij mijn mobiel afgepakt. ik had toen het hele huis doorgezocht en ik had hem niet gevonden. ik denk nog steeds dat hij hem gewoon op zak had gehouden voor het geval dat ik ging zoeken. :@


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Baskuh schreef:
    (...)
    Hahaha, awesome! ik wil ook wel zo'n vader die dat voor me meeneemt!

    En nee, mijn naam is niet Apple. : (

    :( Volgens mij was dat iets dat als je het op het internet bestelde bij Apple, dat je je naam erin kan graferen of zo. (iig, mijn moeders naam staat dus in het zilver op die iPod, *zucht* )
    Maar wanneer ben je jarig dan? Dan ga ik jou feliciteren :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jaa!!!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nee, dat verpest de verrassing. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nooit, da's flauw. (cat)


    wth.

    Wiarda schreef:
    (...)
    :( Volgens mij was dat iets dat als je het op het internet bestelde bij Apple, dat je je naam erin kan graferen of zo. (iig, mijn moeders naam staat dus in het zilver op die iPod, *zucht* )
    Maar wanneer ben je jarig dan? Dan ga ik jou feliciteren :'D

    Feliciteer me maar op 1 november!

    Oh zo, ik dacht al, ik heet geen Apple x']

    @dependable, dat is flauw van je pa, ik denk dat hij het inderdaad op zak heeft gehouden haha.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Lol, je zal maar Apple heten :'D
    ... btw, als hij hem in de wasmachine had gedaan... en jij had een was gedraaid... dan was hij nu kapot en had je hem zelf verdronken 8D lang leve on-orginele verstopplekken! :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Nee, dat verpest de verrassing. :'D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse