• Don't lose who you are, in the blur of the stars
    Seeing is deceiving, dreaming is believing,
    It's okay not to be okay...
    Sometimes it's hard, to follow your heart.
    Tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
    Just be true to who you are




    Klik hier om naar de story te gaan.

    Liam verhuisd met zijn moeder naar het dorpje 'Hidden Valley'
    Dat ligt in de middle of nowhere,
    Er wonen zeker 10 gezinnen,

    Wat is er mis met Zayn,
    Wat is er tussen Harry en Louis,
    En waarom spijbelt Niall,

    IK HEB AL GENOEG ROLLEN ZEER BEDANKT ALLEMAAL


    Ik gebruik eigelijk elk karakter die je nu neerzet

    ~Start 8-11-2011
    :W

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 17:33 ]


    no alarms and no surprises

    Rol: Klasgenote
    Naam: Skye Eva Adams
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 11-8-1994
    Uiterlijk:


    Lichtbruin stijl haar en grijze ogen. Skye is niet zo groot, ze is maar 1.55 m lang. Ze heeft een hele lichte huid
    Karakter: Skye is lief, aardig & vrolijk. Ze is ook intelligent maar laat dat meestal niet merken. Ze durft veel en soms brengt haar dat in problemen. Ze maakt snel vrienden en wil altijd alles weten want ze is van nature heel nieuwsgierig. Desondanks roddelt ze niet. Ze durft alles te zeggen wat ze denkt maar doet dit soms niet om andere mensen niet te kwetsen.
    Extra Info: Ze is niet populair op school en vind zichzelf gewoontjes. Ze wil ook helemaal niet populair op school zijn want volgens haar kan je dan alleen maar met een bepaald groepje mensen om gaan. Zij gaat liever met verschillende mensen uit verschillende zogenaamde groepjes om. Ze vind het heel irritant dat ze zo klein is en vaak word aangezien voor iemand uit de eerste klas
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 13:32 ]


    Physics is awesome

    Rol: Klasgenoot.
    Naam: Kaiden 'Kai' Jefferson
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 12-04-1995
    Uiterlijk:

    Van hem wordt gezegd dat hij er vrij gewoontjes uitziet en juist dat maakt hem cool. Hij is ongeveer 1.80
    Karakter: Hij is een vrij kalme jongen met een redelijk grote mond. Hij is niet echt erg subtiel en zegt soms dingen zonder erbij na te denken. Hij is redelijk ongeduldig en kan zich soms moeilijk in andere mensen plaatsen, al probeert hij dat wel. Hij is een goed gezelschap en een geweldige vriend.
    Extra Info: Hij is best wel populair, maar dat kan hem helemaal niets schelen.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Tuurlijk! (:

    En dat plaatje dat je bij je verhaal hebt is echt awsome :D

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 13:42 ]


    26 - 02 - '16

    Vanavond, oké? ;3


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Latios schreef:
    Vanavond, oké? ;3
    tuurlijk, ik begin pas dinsdag


    no alarms and no surprises

    Latios schreef:
    Vanavond, oké? ;3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rol: Klasgenoot
    Naam: Yasmin Leila Brown
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 30 juni
    Uiterlijk:


    Karakter: Yasmin is een eigenaardig type. Ze kiest altijd voor zichzelf, niet uit egoïsme maar omdat ze gewoon het beste voor haar zelf wilt. Het maakt haar niet zo veel uit of ze andere daarmee kwetst. Yasmin trekt zicht ook niet zoveel van andere aan. Ze doet gewoon lekker waar ze zelf zin in heeft. Ze kan heel vriendelijk zijn maar dat moet ze je wel aardig vinden.
    Extra Info: Yasmin is geadopteerd, oorspronkelijk komt ze uit Irak. Ze rookt veel
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja!!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 17:20 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rol: klasgenoot.
    Naam: MyAnna Meganne Williamson
    Leeftijd: 16 jaar.
    Verjaardag: Ze is jarig op 14 Juli.
    Uiterlijk:

    Britt Robertson.
    Ze ziet er jongen uit dan dat ze eigenlijk is. Haar gezicht heeft een mooie ovale vorm, die omringt word door lichtblonde lokken. MyAnna's ogen hebben een ijsblauwe kleur.
    Ze heeft een mager postuur en doet er alles aan om die te behouden. Vroeger was dat namelijk anders. Haar kledingkeuze is niet zo heel opvallend, maar gewoon wat ze fijn vind zitten. Ze draagt het liefst een spijkerbroek met een shirtje en een vestje. Ze loopt het meest op uggs en vans. Heel soms loopt ze op hakken, alleen met speciale gelegenheden.
    Karakter: MyAnna, of zoals ze door vele genoemd word; Anna, is op het eerste gezicht heel rustig. Vrienden die haar kennen zouden willen dat ze dat was. Ze is heel erg druk. Om die energie kwijt te kunnen voetbalt ze drie tot vier keer per week. Ze is pas net begonnen, dus ze is nog niet zo goed. Haar slechtste eigenschap is dat ze heel erg jaloers kan worden, óf heel erg boos. Ze kan wekenlang boos op iemand blijven en daarom willen de meesten geen ruzie met haar. Aan de andere kant kan ze ook aardig zijn. Zo lang je haar niet kwetst of gemeen tegen haar doet, is ze aardig tegen iedereen.
    Extra Info: --
    Wil je waarschuwing als ik begin? Yes please (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Niet alleen klasgenoten doen,
    Feel free om er heel veel te maken
    :W


    no alarms and no surprises

    Sure, ik zal er nog een maken (;


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Buurtbewoner, stadsbewoner, klasgenoot.. You choose ;r
    Naam: Tahlia Greeves.
    Leeftijd: 15 jaar.
    Verjaardag: 4 April.
    Uiterlijk:

    India Eisley.
    Een nogal klein meisje met dikke, zwarte krullen. Haar ogen hebben een donkerbruine kleur. Haar gezicht heeft een nog ietwat ronde vorm, waardoor ze er nog jong en ontschuldig uitziet. Tahlia draagt altijd nette kleding, zoals; bloesjes, rokjes, polo's. Haar ouders kopen álles wat ze wilt en nog is ze dan niet tevreden. Ze draagt het liefst dure sierraden, die ze door haar ouders laat kopen.
    Karakter: Het typische arrogante meisje. Haar mond heeft merendeel van de tijd een ontevreden trek en ze kijkt altijd op mensen neer. Dat doet ze sinds haar ouders zijn begonnen met alles voor haar te doen. Tahlia verwacht ook dat alles op een zilveren schaaltje naar haar toe komt. Vroeger is ze heel lang heel ziek geweest en haar ouders zijn begonnen met haar zo te verwennen, zodat ze nu een verwend nest is. Ze is snel jaloers op mensen die iets hebben wat zij niet heeft of als iemand ergens beter in is.
    Extra Info: Ze rijd al sinds haar zevende paard en dat doet ze nu nog vier keer per week. Haar vader heeft speciaal een stal laten bouwen voor haar paarden.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Yes, please.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 15:57 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Meer Leeraren, Jongens && Buurtbewoners enzo


    no alarms and no surprises

    Ik maak vanavond nog wel een als ik tijd heb.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Buurtbewoner
    Naam: Kenji Smith
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 15 november
    Uiterlijk: http://www.google.be/imgres?q=emo+girl+blues+eyes&hl=nl&gbv=2&biw=1024&bih=653&tbm=isch&tbnid=bQjzJk67BBzViM:&imgrefurl=http://weheartit.com/shefelloverboard&docid=RS8mVcRQaDbOHM&imgurl=http://data.whicdn.com/images/4792189/148528_461530310632_219903445632_5737565_2022172_n_thumb.jpg&w=240&h=200&ei=PV21ToLMA8ftOdTH8YgC&zoom=1&iact=hc&vpx=494&vpy=281&dur=1304&hovh=160&hovw=192&tx=109&ty=109&sig=104570060178575226009&page=1&tbnh=138&tbnw=166&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:15,s:0Zwart haar tot op de schouders, is 1 m 67 groot, haar ogen zijn groen/blauw, haar gezicht is hoekig, groot litteken op haar arm, kledij die ze draagt: Jeansbroek, T-shirt en soms een kleedje maar dan niet al te vrouwlijk.
    Heeft een tattoo op haar pols (Een sterretje) en op haar voet (Be strong), ze heeft een piercing in haar neus.
    Karakter: koppig, lief, als ze iets wil weten dan komt ze daar achter, ze kan heel emotioneel zijn en ze is grappig.
    Extra Info: Ze speelt gitaar en drum, ze heeft geen ouders meer en woont bij haar tante (Katrien) en oom (Fred), ze word gepest en heeft een groot litteken op haar arm door een auto ongeluk, ze had een broertje maar die is ontvoert de politie heeft nooit iets terug gevonden.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja


    The artist is the kid that survived.

    Rol:Leraar (stagiair)
    Naam: Lieven Draugen
    Leeftijd: 22
    Verjaardag: 8 augustus
    Uiterlijk:http://www.google.be/imgres?q=jongen+blond+haar&hl=nl&gbv=2&biw=1024&bih=610&tbm=isch&tbnid=sxRBvFGSb1_NZM:&imgrefurl=http://www.kapsels.net/kapsels8/ete-haarsnit5.htm&docid=VDK1eOpXIZwrgM&imgurl=http://www.kapsels.net/kapsels8/ete5.jpg&w=374&h=500&ei=LF-1Tru9LMuSOsyXvfkB&zoom=1&iact=hc&vpx=79&vpy=253&dur=3633&hovh=260&hovw=194&tx=109&ty=218&sig=104570060178575226009&page=2&tbnh=118&tbnw=72&start=17&ndsp=20&ved=1t:429,r:13,s:17 Blond haar, blauwe ogen, getinte huid, licht gespierd, is 1 m 80 groot.
    Karakter: Vriendelijk, zenuwachtig, spraakzaam
    Extra Info: Lieven volgt een opleiding voor leraar Nederlands, hij houd van feesten en is helemaal mee met de jeugd, om zijn opleiding te betalen werkt hij in het buurtcafé en zijn hobby is fotograferen.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Yes :)


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Maakt niet uit.
    Naam: Melody Emmelia Scott
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 15-08-1995
    Uiterlijk:


    Ariana Grande.
    Ze heeft een supermancap, die ze alleen met speciale gelegenheden af doet. Ook draagt ze vaak handschoenen zonder vingers.
    Karakter: Melody is een meisje, dat verschillende kanten heeft. De ene dag is ze lief en heel vrolijk, maar de andere dag kan ze hard zijn, iemand die iedereen uit haar omgeving laat. Soms is ze best wel druk/hyper, en dan kan ze niet te stoppen zijn. Ze vertrouwd soms te snel mensen, waar door ze soms wel eens schade oploopt. Ze kan heel serieus zijn, maar als ze melig is, vermoeid ze meestal mensen, omdat ze dan de hele tijd rond springt, bijvoorbeeld als ze zich verveeld. Postieve kanten: Betrouwbaar, zelfverzekerd, gelukkig, doorzettingsvermogen, evenwichtig, eerlijk, behulpzaam, grappig, vrolijk, slim, spontaan, maakt makkelijk contact, bezorgd, apart, sportief, vriendelijk, wil problemen oplossen, Komt voor zichzelf op. Negatieve kanten: Hard, bazig, eigenwijs, te nieuwsgierig, te fantasierijk.
    Extra Info: Paardrijden, snoepen, twitteren, bellen, smsen, computeren, sporten, freerunnen, Tv kijken.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Als ik de rol heb, sure.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky