• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:39 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Laten we hem gaan klonen *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Saph: De dag dat Fayan een mes oppakt is de dag dat ik het Capitool vertrouw
    Há, take that Saph.]

    Diayh
    Ik lach zachtjes, maar doe niets. dit wil ik wel eens zien gebeuren.
    'Weet je hoe je dat moet gebruiken?' sis ik. 'Heb je ooit iets gevaarlijkers dan een stel scharen opgepakt?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    [ Meet Diayh Briiori (wbw) Sexy, but mean.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Jaaaa =D

    Ik kan Duardo en Amycus inzetten als anti-ontvoering, maar dat verpest het ook weer]


    -

    [GHAHA, lol]

    Fayan - Stylist
    Hij ziet aan me dat ik nog nooit eerder een mes vastgehad heb, maar wat maakt dat uit?
    "Tuurlijk, ik steek, jij sterft." bluf ik, net of hij zich niet zal verweren. Ik richt mijn ogen op Saph en zie dat zijn borst nog steeds op en neer gaat en haal even opgelucht adem.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brianna
    "Nee, ik heb geen bondgenoten" Zeg ik, hopend dat mijn lip niet trilt. "niemand hier vind me aardig". Ik gooi het mes, en dit keer komt hij nog maar een centimeter of 10 bij de pop vandaan. [(ik neem aan dat we daarop mikken?)]Ik ben er best trots op maar Prim kijkt een beetje geirriteerd dus ik laat het maar niet merken.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Nooooooooooooooooooooooooo *dramatisch* mijn broodjes zijn verbrand D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oh god, ineens vind Fayan een ontvoering helemaal niet erg meer. Come and kidnap me :9~:9~]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Tsjah, dit is ook vele te spannend. (cat)
    rol staat in eht rollentopic]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adylia
    Ik grinnik. ‘‘Dan laat ik je wel alleen.’’ Grinnik ik, en ga naar de messenwerphoek. Als de andere mensen in de ruimte niet kijken, doorboor ik in een beweging de schietschijf. Met een glimlachje loop ik naar het volgende onderdeel; knopen leggen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [*bored sigh*

    Khee..]


    -

    Primrose
    "Als Reachell het goed vindt, mag je misschien wel bij ons bondgenootschap zou je dat willen?" Vraag ik
    Ik gooi nog een mes op de pop en hij zit nu diep in zijn hart. Of hoe je het ook noemt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Wie opent volgende?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ben er weer! Word Fayan nou ontvoerd? o.o]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Diayh
    Ik zucht en trap het mes uit zijn zwakke, zachte stylisten handjes. Alsof hij zich kan verweren tegen mij. Ik train al jaren tegen de sterksten van heel Panem, een stylist is een eitje.

    [ Fuck, oduers doen moeilijk, ik reageer even langzaam sorry]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.