• Wie wilt er samen een verhaal schrijven? Het maakt me niet uit waarover, als het maar onbekende personen zijn. :'D Iemand interesse?

    *Steekt hand op*

    Maar ik schrijf nog aan andere stories


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb zo zin om een enge bloedrige verhaal teschrijven.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik schrijf een verhaal met anderen, maar we kunnen wel een nieuwe schrijfster gebruiken!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik wil wel, ik schrijf alleen maar stories over onbekende personen.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Opzicht zou ik best wel willen.. Op het moment ben ik nog al fan van horror/thriller/science fiction, dus misschien is dat een optie? (:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 12:49 ]


    Believe in yourself.

    Ik wil opzich wel. Maar hoevaak in de week wil je dat iemand schrijft, en hoeveel in de week zou je zelf doen aan het verhaal? (:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 12:58 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Ik wil opzich wel. Maar hoevaak in de week wil je dat iemand schrijft, en hoeveel in de week zou je zelf doen aan het verhaal? (:


    Na elkaar steeds een stukje en ongeveer om de dag, als die gene dat ook goed vindt. (:

    Rohan schreef:
    Wie wilt er samen een verhaal schrijven? Het maakt me niet uit waarover, als het maar onbekende personen zijn. :'D Iemand interesse?

    Hmmm, ik denk dat ik wel wil. Het zou dan misschien afentoe zijn dat ik even een dagje later schrijf vanwege heel veel huiswerk, maar ja. Ik wil wel(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)
    Hmmm, ik denk dat ik wel wil. Het zou dan misschien afentoe zijn dat ik even een dagje later schrijf vanwege heel veel huiswerk, maar ja. Ik wil wel(:


    Dat is logisch, ik heb zelf over twee weken ook proefwerk week, dus dan zal ik ook wat minder schrijven. Ik stuur je wel even een berichtje! :'D

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 13:04 ]

    I've got an idea. Waarom niet een verhaal met alle mensen die zich hier aanmelden tot half twee?


    Firm believer of all that is magic

    Rohan schreef:
    (...)
    Dat is logisch, ik heb zelf over twee weken ook proefwerk week, dus dan zal ik ook wat minder schrijven. Ik stuur je wel even een berichtje! :'D

    Yay ^^

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 13:06 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.