• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:39 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [nee bij mij komen er zus allemaal domme dingen als:
    Reintje de vos
    Rennen Reina!
    Reina is er bijna
    Reina, doe eens een konijn na
    etc.. -.-]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    *Wacht vrolijk op Lu-ding ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    Kon ik Aithne en Adylia allebei beschermen? Ik wilde het wel, maar kon ik dat ook? Ik kon maar voor één iemand mijn leven geven, maar die keuze was niet moeilijk. Ik ging Adylia redden, zodra dat nodig was, ook al wilde ze het zelf niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [silence....]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Haice schreef:
    [ ik post hem even opnieuw. ]

    Quill

    Hij stond op van het kleine bedje -die lichtelijk kraakte onder zijn gewicht- en pakte zijn rughzak vanonder zijn bed mee de kamer uit. De deur liet hij zacht achter zich dichtslaan. De zak hijste hij op zijn schouder. Met rustige passen liep hij de gang op. Zijn maag gromde, maar eten deed hij niet. Thuis aten ze meestal vis, maar hier was het totaal anders. Eten die hij nog nooit had gezien. Het initiatief nemen om te proeven deed hij niet. Zo was hij niet. Met zijn vingers gleed hij verveeld over de muur, terwijl zijn blik gericht was naar de ramen, naar de buitenwereld. Hij miste zijn oude leven, ook al had hij het niet goed. De trainingen waren zwaarder dan dat hij had gedacht en dit was nog maar het begin.. .


    [Mensjes, jullie zien deze nieuwe persoon zwaar over het hoofd. >_<
    *gaat een Lughnanogwat-post maken*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Oh my god o.o
    ik ben half bezig met schoolwerk, wie heeft een persoontje over voor Quill? *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Nee, ik zie 'm niet over 't hoofd, maar ik kan er niks mee want Fayan staat Luhtje en Saph te bespioneren en Saverio ligt nog in bed bij Adylia 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lughnasadh
    Ik moest toegeven dat de zenuwen iets toenamen toen het mes tegen mijn keel werd gezet, maar waar ik vandaan kwam, werden andere methoden gebruikt om je het zwijgen op te leggen.
    "Iemand," antwoordde ik. "Een menselijk wezen, als "iemand" nog niet duidelijk genoeg voor je is."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Moet Felan niet eens wakker worden?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Adylia
    Uiteindelijk leg ik mijn hoofd op zijn borst, en sla mijn armen om hem heen. ‘‘We overleven dit.’’ Knikte ik vastberaden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    CrispsPink schreef:
    [Moet Felan niet eens wakker worden?]


    [Neuh. Ik ga zo naar een vriendin, dus laat ik liever zo veel mogelijk van mijn personages nu slapen. ^vv^]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Brianna
    In de deuropening bleef ik even staan en keek uit over de zaal, allemaal apparaten waarmee wij konden leren om elkaar af te maken. Een enkele traan liep over mijn wang, ik had hier nooit om gevraagd.
    Maar toen keek ik omhoog nar het plafond en mijn vrolijkheid was weer terug.
    Ik klom boven op een houten man waar je messen op kon gooien en vandaar naar een kast waar pijl en bogen in zaten. Ik hees me op de balken van het heerlijk hoge plafond en begon een beetje rond te lopen. Dat werd toen dansen, en ik voelde me eindelijk weer een beetje vrij. Dit deed ik thuis ook altijd, maar dan op het dak. Thuis...


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Saph
    'Heeft het Capitool je gestuurd?' vraag ik. Als dat zo is heeft verder vragen geen zin, dan is ze getrained op haar mond houden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [als quill nou even naar boven kijk in de trainingshal heeft hij ook weer wat te doen (:0 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Saverio - 9
    Allebei? Dat leek me sterk, maar ik zei er niets over. Ik hield haar tegen me aan en bedacht me dat we echt nog maar een paar dagen samen hadden. Adylia en ik waren geen bondgenoten, waarschijnlijk zat ze al met anderen in een team, dus in de arena zouden we elkaar ook niet zien. Maar ik moest wel in de buurt blijven, voor het geval dat.
    Toen bedacht ik dat ze bij District 4 zat.
    "Je zit zeker in de Beroepstroep?" vroeg ik zachtjes. 1, 2 en 4 waren Beroeps. Altijd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen