• Hoihoi.:)

    Ik ben momenteel op zoek naar leuke zomer schoenen zoals ballerina's en sandalen, ik moet er altijd vroeg bij zijn omdat ik als meisje maat 42 heb en dit altijd erg lastig is. Ik vroeg me dus af waar jullie meestal je schoenen halen?:)


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Schoenenreus of van Haren. Meestal.
    Maar ik heb geen grote maat. Eerder klein, 37 Ik zou niet weten of ze maat 42 hebben daar. Misschien kun je eens op internet kijken ofzo?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Schoenen reus en Van Haren meestal. Ik heb maat 40, maar vaker bij H&M of New Yorker hebben ze ook schoenen die leuk zijn.

    Patholoog schreef:
    Schoenenreus of van Haren. Meestal.
    Maar ik heb geen grote maat. Eerder klein, 37 Ik zou niet weten of ze maat 42 hebben daar. Misschien kun je eens op internet kijken ofzo?


    Thanks zal eens kijken.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Loveless schreef:
    Schoenen reus en Van Haren meestal. Ik heb maat 40, maar vaker bij H&M of New Yorker hebben ze ook schoenen die leuk zijn.


    H&m gaat altijd -of bijna altijd- maar tot 41.:c


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    H&m gaat altijd -of bijna altijd- maar tot 41.:c

    Hmm, dat is jammer ja :( En online bestellen?

    van Haren is al genoemd, maar ik bevestig nog even dat het een hele leuke winkel is


    26 - 02 - '16

    Van haren misschien? Al is het al een paar keer genoemd. Ze hebben daar wel leuke schoenen en volgens mij gaan de maten wel tot 42. Ik zelf heb maat 38/39, dus dat probleem heb ik nooit. Mijn schoenmaat is bijna overal te vinden :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga wel eens kijken op de vanHaren webshop dan maar.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Succes ^^


    26 - 02 - '16

    Hmmm of het ligt aan mij of het ligt gewoon aan mijn maat maar de schoenen vallen me tegen bij vanHaren.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb maat 37/38, ideaal.
    maar ja, ik ga eigenlijk ook altijd naar de schoenenreus of the Shoe Outlet.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mavis schreef:
    van Haren is al genoemd, maar ik bevestig nog even dat het een hele leuke winkel is


    Bad decisions make good stories.

    Ik bestel voornamelijk bij Bonprix of Wehkamp.
    Ik weet niet of de winkels waar ik eens heenga ook bij jou in de stad zitten, maar ik ga dan meestal naar Scam, Maxi schoenen, Schoenenkampioen, Schoenenreus, Bristol of Scapino. De eerste 3 zijn dan eigenlijk mijn favorieten :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    schuurman schoenen!
    Super leuke winkel en daar hebben ze ook de grote maten.
    Nadeel is wel de winkels zijn alleen in het noorden en midden van het land maar ja ik woon zelf in het noorden:)
    Ze hebben trouwens ook een web shop waar gewoon vanuit heel Nederland kan bestellen:)
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik koop meestal bij Van Haren of Scapino.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel