• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:39 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Ik hoef niet naar het dierenpark te gaan(Kan een GM ff een cheerleader voor me doen??) en kan dus dit tppoc volspammen]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Cathal
    Uiteindelijk ging ik met mijn ontbijt aaan tafel zitten, naast Reachell en Prim, tenminste, ik dacht dat ze zo heete.
    'Goedemorgen,' zei ik.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[@CrispsPink: Yayy 8D Dierenparken zijn gewoon.... ugh. D:]

Lughnasadh
    Het licht werd aangedaan, en geschrokken door de plotselinge felheid knipperde ik met mijn ogen. In de deuropening zag ik een silhouet staan dat ik niet direct kon herkennen. Ik probeerde mijn mond open te doen om te praten, maar stootte slechts een paar vreemde geluidjes uit.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[We hebben die Twilight RPG ingehaald!!!! En ze halen ons nooit meer in, want hun topic is best dood]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Oh, and here's a cheerleader for you. *O*]

Cassie - District 9
    Rustig, zonder geluid te maken, slenter ik de trappen op. Bij verdieping twaalf sla ik af en loop door de gangen. Als ik bij Fayan's kamer ben, kijk ik even om het hoekje. Hij slaapt, met zijn suikerspin-haar helemaal door de war. Ik giechel even. Zoekend kijk ik om me heen. Zou Saph hier niet ergens moeten zijn?

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[@Maeleena: Amycus]

Brianna
    Het was nog erg rustig in de eetzaal. Ik huppelde naar de enige tafel waar wat mensen zaten en ging er bovenop zitten. "Goeiemorgen!" Er werd een beetje ik-ben-net-wakkerig naar me gegromd.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Saph
    'Ben je wakker?' vroeg ik. Ik voelde naar het mes, maar dat lag nog op de grond, naast Fayan's bed. Gelukkig was ze vastgebonden.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[ @Fauv: Thank you! *O* *wacht rustig tot ooit een Felan foto opduikt, zodra je ooit tijd hebt ofzo ^^]

[Weetje Rose, opeens is mijn computer heel erg snel (: ]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Reachell
    Ik nam een slok van mijn soep. Ik zag dat prim aan kwam lopen. Ze ging naast me zitten en zij hoi. 'hoi, Waar is iedereen?'Vroeg ik.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Cassie - District 9
    Al snel hoorde ik stemmen van een kamer iets verderop. Helaas, de deur was op slot. 'Saph?' zeg ik zachtjes. Ik wil Fayan niet wakker maken.

Brianna schreef:
    [Weetje Rose, opeens is mijn computer heel erg snel (: ]

[Yay, mijne lekker ook :D]

Saph
    Een stem klonk achter de deur. Cassie, dacht ik. Voorzichtig deed ik de deur open, op een kier.
    'Neem eht mes mee, en wees stil,' fluisterde ik, doelend op het mes naast Fayan's bed. Daarna rightte ik me weer op de vrouw op het bed.
    'Geef antwoord, kun je me verstaan?'